چالش 30 روزه فیلم – روز پونزدهم : یک انیمیشن محبوب (داستان اسباب بازی‌ها)

اخیراً در توئیتر، چالشی مبنی بر چالش 30 روزه فیلم به انتشار رسیده که مردم در قالب یک عکس و موضوع، مردم فیلم‌هایی را معرفی می‌کنند.

چند روزی است که در بین کاربران توئیتر فارسی، چالشی مبنی بر چالش توئیتری فیلم به انتشار رسیده است که چالش سی روزه فیلم دیدن را به دیگران معرفی می‌کند. این چالش جالب، بر اساس یک موضوع پیش می‌رود و معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش است که روزانه از دید بنده، فیلم‌هایی را به شما معرفی خواهم کرد تا تابستان خود را با موضوعات مختلفی که در این چالش هستند بگذرانید.

چالش 30 روزه فیلم

یک انیمیشن محبوب

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم

داستان اسباب‌بازی‌ها یا همان Toy Story، یک انیمیشن کمدی کامپیوتری آمریکایی محصول سال ۱۹۹۵ است که توسط استودیوی انیمیشن پیکسار تولید و توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر شد. اولین قسمت از مجموعه داستان اسباب‌بازی، اولین فیلم انیمیشن کاملاً کامپیوتری و همچنین اولین فیلم بلند از پیکسار بود که کارگردانی آن را جان لستر و بانی آرنولد و رالف گوگنهایم بر اساس فیلمنامه‌ای توسط جاس ویدون، اندرو استانتون، جوئل کوهن، والک سوکولو ساخته شده است.

این فیلم دارای موسیقی رندی نیومن است. صداپیشگی‌های فیلم برعهده تام هنکس، تیم آلن، دان ریکلز، جیم وارنی، والاس شاون، جان راتزنبرگر، آنی پاتس، آر. لی ارمی، جان موریس، لوری متکالف و اریک فون دتن در این فیلم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های دیزنی تاریخ سینما + [2023]

بهترین انیمیشن های کمدی جهان + 2023

در سال 2005، داستان اسباب‌بازی‌ها برای نگهداری در فهرست ملی فیلم ایالات متحده توسط کتابخانه کنگره به‌عنوان «از لحاظ فرهنگی، تاریخی، یا زیبایی‌شناختی مهم» انتخاب شد. موفقیت «داستان اسباب‌بازی» یک فرنچایز چند رسانه‌ای و مجموعه‌ای متشکل از سه دنباله را راه‌اندازی کرد که با داستان اسباب‌بازی 2 (1999) شروع شد.

چالش سی روزه فیلم دیدن

چالش 30 روزه فیلم
معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش

 

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *