چالش 30 روزه فیلم – روز بیست و سوم : فیلم منزجر کننده‌ای که دوستش داشتم (عشق 2015)

اخیراً در توئیتر، چالشی مبنی بر چالش 30 روزه فیلم به انتشار رسیده که مردم در قالب یک عکس و موضوع، مردم فیلم‌هایی را معرفی می‌کنند.

چند روزی است که در بین کاربران توئیتر فارسی، چالشی مبنی بر چالش توئیتری فیلم به انتشار رسیده است که چالش سی روزه فیلم دیدن را به دیگران معرفی می‌کند. این چالش جالب، بر اساس یک موضوع پیش می‌رود و معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش است که روزانه از دید بنده، فیلم‌هایی را به شما معرفی خواهم کرد تا تابستان خود را با موضوعات مختلفی که در این چالش هستند بگذرانید.

چالش 30 روزه فیلم

فیلم منزجر کننده‌ای که دوستش داشتم

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم

دندان نیش، یک فیلم درام روانشناختی یونانی به کارگردانی یورگوس لانتیموس است که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این فیلم که توسط لانتیموس و افتیمیس فیلیپو نوشته شده است، درباره زن و شوهری است که فرزندانشان را تا بزرگسالی از دنیای خارج از دارایی خود ناآگاه نگه می‌دارند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Dogtooth (دندان نیش 2009)

معرفی و تحلیل فلسفی ترین فیلم های اروتیک تاریخ سینما

Dogdooth دومین فیلم بلند لانتیموس است. این فیلم در جشنواره فیلم کن 2009 برنده جایزه Un Certain Regard شد و در هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار نامزد بهترین فیلم خارجی زبان شد. منتقد یونانی دیمیتریس دانیکاس به Dogtooth امتیاز هشت از ده داد و آن را سیاه، سورئال، کابوس‌وار خواند و نوشت که Dogtooth برای سینمای یونان به اندازه فیلم Reconstitution اهمیت دارد.

چالش سی روزه فیلم دیدن

چالش 30 روزه فیلم
معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *