ببینید: حضور عباس موزون در برنامه مهلا +[ساعت پخش برنامه مهلا]

حضور عباس موزون در برنامه مهلا ؛ عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی در برنامه مهلا پویانفر حضور یافت و ماجرای تجربه نزدیک به مرگی را تعریف کرد.

عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی است که از شبکه 4 سیما پخش می‌شود. در ادامه مطلب با خبر عباس موزون مهلا همراه ما بمانید.

حضور عباس موزون در برنامه مهلا

برنامه مهلا عباس موزون

به گزارش منابع خبری:

برنامه مهلا محمد‌حسین پویانفر که در سه فصل گذشته با استقبال خوبی از سوی مخاطبان خود روبرو شده و انتظار می‌رود که در فصل چهارم نیز پربازدید شود. در ادامه می‌توانید فیلم حضور عباس موزون در برنامه مهلا را مشاهده کنید:

شما همراهان عزیز می‌توانید اولین برنامه را با حضور مهران غفوریان از طریق لینک زیر ببینید:

سیدعلی مومنی باجناق مهران غفوریان ؛ جزئیات کامل درباره برنامه مهلا مهران غفوریان

ساعت پخش برنامه مهلا

برنامه مهلا فصل چهارم ؛ در ادامه توجه شما را جلب می‌کنیم با اطلاعات روز و ساعت پخش برنامه مهلا محمدحسین پویانفر. با فیگار و زمان تکرار برنامه مهلا محمدحسین پویانفر بمانید.

برنامه مهلا فصل چهارم

روز و ساعت پخش برنامه مهلا محمدحسین پویانفر
روز و ساعت پخش برنامه مهلا محمدحسین پویانفر

علاقه‏‌مندان می‌توانند در ایام ماه محرم هرشب ساعت 18 در روبیکا به تماشای این برنامه بنشینند. مرتضی محمدی چیرانی و رضا کرد به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی، امیرحسین بزرگ‌زادگان به عنوان مدیر پروژه، امیرحسین طهرانی به عنوان کارگردان، حامد میرفتاحی به عنوان مدیر هنری و عباس اختری به عنوان مشاور پروژه ، تیم تولید «مهلا» را تشکیل می‌دهند.

تکرار مهلا محمدحسین پویانفر

زمان تکرار برنامه مهلا محمدحسین پویانفر

گویا این برنامه تکراری ندارد و از طریق همین لیک اگر برنامه‌ی دیگه‌ای را در فضای مجازی پخش کردند در اختیار شما می‌گذاریم.

دیدگاه شما در خصوص حضور عباس موزون در برنامه مهلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *