ایرج تقی پور تهیه کننده سینما به خاک سپرده شد +[عکس]

ایرج تقی پور تهیه کننده و  پژوهشگر معروف سینمای ایران، که پریروز گذشته دار فانی را وداع گفته بود ، صبح امروز به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر ایرج تقی‌پور، تهیه کننده و پژوهشگر سینما امروز شنبه ۳۱ تیر ماه برگزار شد. پیکر مرحوم ایرج تقی‌پور تهیه‌کننده و پژوهشگر سینما با حضور خانواده و جمعی از همکارانش، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفت. در ادامه مطلب با خبر خاکسپاری ایرج تقی پور همراه ما بمانید.

ایرج تقی پور تهیه کننده

مراسم تشییع پیکر ایرج تقی پور

به گزارش منابع خبری:

صبح شنبه 31 تیرماه 1402، مراسم تشییع و خاکسپاری ایرج تقی‌ پور تهیه کننده با سابقه سینما که دو روز قبل بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.

مرحوم تقی‌پور، روز پنج‌شنبه، ۲۹ تیرماه در سن ۶۵سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت. وی متولد ۵ مهر ۱۳۳۷ در تهران است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۹ آغاز کرد. این بازیگر با اشاره به ایمان قلبی و برخی دیگر از خصلت‌های اخلاقی این هنرمند فقید بیان کرد: من مطمئن هستم که او خودش خواست و رفت.

ایرج تقی پور تهیه کننده
ایرج تقی پور تهیه کننده

درگذشت ایرج تقی پور

علیرضا شجاع نوری با اشاره به اینکه او انسانی شریف و صبور بود و همیشه هر کمکی از دستش بر می‌آمد به دیگران انجام میداد، گفت:

من از سال ۱۳۶۲ با ایرج تقی پور آشنا شدم و دیده‌ام که او در هر جایی کار کرد با نوآوری بود و به شدت خلاق بود. او کارهای بزرگی برای آرشیو صدا و سیما و بعدها در بخش بین‌الملل فارابی انجام داد. او یکی از کسانی بود که برای تبلیغات فیلم‌ها نیز اقدامات مهمی انجام داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *