فوری: ریحانا برای بار دوم صاحب یک فرزند می‌شود! +[جزئیات]

به تازگی تصویری جدید از بارداری ریحانا برای بار دوم در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب فراوانی را در پی‌داشته است.

به تازگی تصویری از بار دوم حامله شدن ریحانا در رسانه ها مجازی پخش شده که حواشی زیادی را برایش ایجاد کرده است. گویا او از بچه دار شدن خوشش می آید به همین دلیل برای بار دوم حامله شده است.

گویا تصویری از شیکم باردار ریحانا برای بار دوم پخش شده در فضای مجازی در یک کنسرت گرفته شده که بسیار جالب بوده است. در ادامه تصویری از بار دوم حامله شدن ریحانا خواهید دید.

تصویری جدید از بارداری ریحانا برای بار دوم

تصویری جدید از بارداری ریحانا برای بار دوم
عکسی از بارداری ریحانا

به تازگی تصاویری از ریحانا، خواننده مشهور منتشر شد که او را با یک تیپ جین و اسپرت نشان می‌دهد. ریحانا فرزند دومش را باردار است.

گرچه می‌توان گفت رستوران ایتالیایی جورجیو بالدی یکی از پاتوق‌های ریحانا محسوب می‌شود و به گزارش پرشین وی در طول مدت اولین بارداری اش بارها به این رستوران آمد و سال گذشته نیز تولد 35 سالگی خود را در این رستوران جشن گرفت ولی اولین باری بود که این زوج با پسرشان راهی رستوران مورد علاقه شان شدند.

تصویری از بار دوم حامله شدن ریحانا

در ادامه می‌توانید عکسی از بارداری ریحانا را ببینید:

تصویری جدید از بارداری ریحانا برای بار دوم
تصویری از بار دوم حامله شدن ریحانا

گرچه می توان گفت رستوران ایتالیایی جورجیو بالدی یکی از پاتوق های ریحانا محسوب می‌شود و به گزارش پرشین وی در طول مدت اولین بارداری اش بارها به این رستوران آمد و سال گذشته نیز تولد ۳۵ سالگی خود را در این رستوران جشن گرفت ولی اولین باری بود که این زوج با پسرشان راهی رستوران مورد علاقه شان شدند.

ریحانا که در حال حاضر دومین فرزند خود را باردار است این بار برای آمدن به این رستوران یک دست کت خز بسیار بلند به تن داشت که آن را با پیراهن مشکی و کیف کوچک لویی ویتان و کلاه بیسبال آبی و سفید ست کرده بود.

روبین ریانا فنتی (زاده ۲۰ فوریهٔ ۱۹۸۸)خواننده، بازیگر و بازرگان باربادوسی است. ریانا در سنت مایکل زاده شد و در بریج‌تاون، باربادوس پرورش یافت. او توسط تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی ایوان روجرز کشف شد که او را برای ضبط نسخه‌های آزمایشی موسیقی به ایالات متحده آمریکا دعوت کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. دیدگاه شما در خصوص تصویری جدید از بارداری ریحانا برای بار دوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *