بارش جانوران : شایعه عجیب بارش ماهی + [پشت پرده این ماجرا چیست؟]

ماجرای بارش جانوران چیست؟ شایعه‌ای مبنی بر بارش ماهی این روزها در فضای مجازی منتشر شده که در ادامه به بررسی جزئیات آن خواهیم پرداخت.

شایعه عجیب بارش ماهی

بارش جانوران (به انگلیسی: raining animals)، پدیده نادر در تغییرات آب وهوایی است که به‌طور علمی مورد آزمایش قرار نگرفته‌است ولی تئوری‌هایی همچون انتقال ماهی و قورباغه توسط گردباد در مسافت طولانی و رهاسازی آن درهوا برای توجیه پدیده از طرف گروهی از دانشمندان داده شده‌است. از موارد جدید این رخداد به بارش باران ماهی در طول یک ماه در ژاپن در سال ۲۰۰۹ اشاره کرد.

لاجامانو شهری در حاشیه بیابانی خشک در استرالیا است که پیش از این هم بارها شاهد پدیده مشابهی در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۰۴ و دهه ۱۹۸۰ بوده. در سال ۲۰۱۰ هم، دقیقا همین گونه از ماهی در این شهر باریده بود. بارش عجیب باران ماهی بر فراز شهر لاجامانو، یک شهر کوچک در منطقه‌ای خشک در شمال استرالیا و در فاصله ۹۰۰ کیلومتری شمال شهر داروین، باعث حیرت ساکنان این منطقه شد.

بیوگرافی همسر شهرام عبدلی بازیگر ایرانی [+سالومه شاهرخی کیست؟]

فریبرز عرب نیا بازیگر ایرانی رضا پهلوی را به چالش می‌کشد! + [فیلم]

ویدیویی از بارش باران ماهی :


در روز سوم اردیبهشت در بسیاری از مناطق ایران ازجمله اصفهان شاهد بارندگی بودیم، اما در شهر گلپایگان پدیده عجیبی رخ داد که شگفتی همگان را در پی داشت. پدیده ای به نام باران ماهی که در جاده پارک جنگلی این شهر توجه اهالی این شهر را به خود جلب کرد تا جایی که بارش باران ماهی گلپایگان تیتر بسیاری از خبرگزاریها در فضای مجازی شد.

اما در این بین، برخی از خبرگزاری ها که به بررسی این پدیده پرداخته اند، اعلام کردند که این خبر صحت ندارد زیرا علاوه بر اینکه تنها تصاویری از ماهی ها در کف زمین منتشر شده و مردم نیز در حال جمع آوری آنها هستند ، این اتفاق مربوط به واژگون شدن خودرویی حامل بشکه های ماهی است که در جاده روبروی پارک جنگی چپ کرده است.

بیشتر بخوانید:


17 thoughts on “بارش جانوران : شایعه عجیب بارش ماهی + [پشت پرده این ماجرا چیست؟]

  1. سلام، با سپاس فراوان از زحمات ارزشمند شما. در شبکه تراول یه برنامه پخش می شد بنام خانه بدوش اما چون ساعتش مناسب نبود موفق نشدم ببینم لطفا در ساعت دیگری باز هم پخش کنید.

    1. سلام، خیلی ممنون از برنامه های خوبتون
      من یک مستند بسیار جذاب از جم تراول میبینم به اسم مکانهای فراموش شده
      لطفا این برنامه رو با زیر نویس پخش کنید مرسی 🙏🏻🌷

  2. سلام وقت بخیر سریال ترکی روزی روزگاری (علی کاپتان) از شبکه SL one پخش می‌شد الان چند روزه نمیتونم پیداش کنم لطفا راهنمایی کنید
    ۱۸دی ۱۴۰۱

  3. سلام وقت بخیر سریال ترکی روزی روزگاری از شبکه SL one پخش می‌شد الان چند روزه نمیتونم پیداش کنم لطفا راهنمایی کنید

  4. سلام
    درود بیکران بر شبکه های جم بخصوص جم نیچر وتراول وسایر شبکه ها.
    فقط این را می‌دانم بالای ۵۰۰میلیون انسان جم نیچر وتراول را مشتاق دیدن هستن.!
    خداوند توفیق به مدیریت این تلویزیون که طبیعت را به تصویر کشید ومعلومات همه را به طبیعت آشنا ساخت.
    پایداری شما افتخار، بینندگان جم نیجر وتراول وسایر شبکه هاست …
    رکورد جهانی زد درود دورود زنده باشید عزیزان دل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *