سالومه شاهرخی همسر شهرام عبدلی کیست؟ [+عکس]

بیوگرافی همسر شهرام عبدلی که چند روز قبل به دلیل بیماری مغزی درگذشت را در ادامه خواهید خواند. سالومه شاهرخی همسر شهرام عبدلی کیست ؟

با اعلام امیر رحیم زاده تهیه کننده سریال آسوده باش شهرام عبدلی بازیگر سینما و تئاتر در سن 46 سالگی در گذشت. پیشتر شهرام عبدلی که یکی از بازیگران نوستالژی برای جوانان دهه‌ی هفتاد به علت بازی در سریال خط قرمز بود، به دلیل خون ریزی مغزی به بیمارستان منتقل شده بود.

عاشقانه ترین لحظه های شهرام عبدلی و همسرش [+جزئیات]

ببینید : استوری سحر قریشی درباره درگذشت شهرام عبدلی [+عکس]

بیوگرافی همسر شهرام عبدلی

بیوگرافی سالومه شاهرخی

هم‌اکنون پس از مرگ شهرام عبدلی بسیاری از طرفداران این بازیگر مطرح ایرانی کنجکاو شده‌اند که زندگینامه سالومه شاهرخی را بدانند. اما همسر شهرام عبدلی با نام سالومه کیست؟ آیا با دنیای هنر و بازیگری ارتباطی داشته؟ ضمن دیدن عکس سالومه شاهرخی در تصویر زیر به بیوگرافی همسر آقای عبدلی خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همسر شهرام عبدلی
بیوگرافی سالومه شاهرخی

شهرام عبدلی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات بوده و عاشق نویسندگان بزرگ و موسیقی سنتی و کلاسیک ایرانی می‌باشد. شهرام عبدلی با سریال «خط قرمز» به شهرت رسید.

درباره مرگ شهرام عبدلی بیشتر بخوانید:

عکسی دیگر از سالومه شاهرخی بهمراه همسرش شهرام عبدلی را ببینید:

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمده بود و اصالتاً ترک است. وی سال ها قبل ازدواج کرده و همسرش سالومه شاهرخی است که وی نیز بازیگر می باشد و دو فرزند پسر به نام های آرتین و آدرین دارند.

سالومه شاهرخی در آثاری همچون «قصه دل‌‌ها» به عنوان بازیگر اصلی حضور داشته است.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *