اظهارات یک جراح درباره عمل زیبایی بازیگران هالیوود در میان اعتصابات

ستاره‌های هالیوود در مدت اعتصاب بازیگران و نویسندگان، فرصت را غنیمت شمرده‌اند و به همین دلیل عمل زیبایی بازیگران در میان اعتصابات بسیار اتفاق می‌افتد.

بخش اعظم هالیوود در حال حاضر در اعتصاب است و با این کار دنیای سینما و تلویزیون را به یک توقف ناگهانی کشانده است. ولی به نظر می‌رسد در همین حال افراد مشهور راه‌های دیگری برای استفاده از فرصت به دست آمده پیدا کرده‌اند. اظهارات دکتر بن طالعی جراح پلاستیک بورلی هیلز را در ادامه به طور کامل بخوانید.

بیشتر بخوانید:

حمایت بردلی کوپر از اعتصاب نویسندگان

عمل زیبایی بازیگران در میان اعتصابات

عمل زیبایی بازیگران در میان اعتصابات
اظهارات دکتر بن طالعی جراح پلاستیک بورلی هیلز

به گفته TMZ، سلبریتی‌ها مایلند تا زمانی که اعتصابات ادامه دارد، زیر تیغ جراحان پلاستیک بروند تا بتوانند بدون از دست دادن پیشنهادات کاری، ظاهر خود را بهبود بخشند. دکتر بن طالعی از مرکز جراحی پلاستیک بورلی هیلز، فاش کرد که به طرز عجیبی هر هفت روز هفته را درگیر عمل‌های زیبایی برای بازیگران است.

این دکتر فاش کرد که از سوپر استارها تا بازیگران رده چندم در حال رزرو وقت هستند و برای اقدامات مختلف زیر تیغ جراحی می‌روند. وی همچنین گفت که برنامه‌ای ویژه‌ دارد که بر اساس آن، در صورتی که اعتصاب زود تمام شد، بازیگران تحت درمان سفت کردن پوست قرار بگیرند و اگر زمان اعتصاب طولانی شد، لیفت صورت انجام دهند.

اظهارات یک جراح درباره عمل جراحی بازیگران

عمل زیبایی بازیگران در میان اعتصابات
اظهارات یک جراح درباره عمل جراحی بازیگران, جراحی های زیبایی ستارگان هالیوود در اعتصابات

بیشتر بخوانید:

ضرر هالیوود به دلیل اعتصاب نویسندگان

کمی پیش از اینکه بازیگران فرصت انجام جراحی‌های زیبایی را داشته باشند، دکتر ارنست فون شوارتز گفته بود:

در این روزها تقاضای زیادی برای همیشه جوان بودن و حتی جاودانه بودن وجود دارد، باور کنید یا نه مردم به دنبال جاودانگی هستند.

این پزشک در مورد روش‌های زیبایی، اضافه کرد که افراد مشهور اغلب قبل از حضور در فرش قرمزهای بزرگ، صورتشان را بوتاکس می‌کنند. وی افزود:

به همین دلیل است که همه آن‌ها بسیار جوان و زیبا به نظر می‌رسند، کاری که انجام می‌دهند جوانسازی پوست است که در اثر آن تا پنج سال جوان تر به نظر می‌رسند.

جراحی های زیبایی ستارگان هالیوود در اعتصابات

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عمل زیبایی بازیگران در میان اعتصابات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *