بیوگرافی ملیکا تهامی بلاگر و مدلینگ ایرانی + افشای پشت پرده حامله شدن او

ملیکا تهامی از چهره های معروف و پرحاشیه ایرانی می باشد که در ادامه، بیوگرافی ملیکا تهامی بلاگر و مدل پر حاشیه ایرانی را ببینید…

ملیکا تهامی مدلینگ و بلاگر معروف و زیبای ایرانی که زندگی پر حاشیه و خبر سازی دارد.

امین فردین خبرنگار ایرانی در ویدیویی جدید از پشت پرده حامله شدن ملیکا تهامی از علی یاسینی می‌گوید. (برای ورود به لینک فیلتر شکن خود را روشن کنید)

پشت پرده حامله شدن ملیکا تهامی از علی یاسینی

بیوگرافی ملیکا تهامی

ملیکا تهامی چهره اینستاگرام زن ایرانی و مدلینگ خوشگل و جذاب در تاریخ ۶ دی سال ۱۳۷۵ در شهر تهران متولد شده است. او در رشته طراحی لباس در مقطع کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شده است و اولین بار در اینستاگرام به عنوان مدلینگ آرایشی فعالیت می کرد. او هم اکنون عکاسی و نویسندگی می کند که استعداد و علاقه خاصی در این زمینه ها دارد ، او کافی شاپ نیز دارد.

علی یاسینی پدر دختر ملیکا تهامی ؛ افشای اسم پدر نفس دختر ملیکا تهامی

بیوگرافی ملیکا تهامی
ملیکا تهامی کیست

ملیکا تهامی کیست؟

از نویسندگی کتاب تا بلاگری ملیکا تهامی

ملیکا تهامی هیچ علاقه ای به کتاب خواندن ندارد ولی عاشق نوشتن می باشد و زمانی که فقط ۲۱ سال سن داشت، در سال ۱۳۹۶ کتابی به اسم رمان الف تا الف نویسندگی کرد و به چاپ رسانده است. در واقع ملیکا به غیر از مدلینگ بودن نویسنده نیز می باشد. ملیکا بعد اینکه بینی خود را عمل کرد، قیافه جذابتری پیدا کرد و مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گرفت و توانست به عنوان مدل آریش الناز گلرخ پذیرفته و با او همکاری کند. او به سرعت با مدل شدن به شهرت رسید و بعد از آن در زمینه یاددهی آرایشگری به دیگران فعالیت کرد و توانست با انتشار عکس های مدلینگ کم کم مخاطبان زیادی جذب کند .

اوج شهرت ملیکا تهامی

ملیکا تهامی زمانی که به شهرت فراوانی رسید کافی شاپ خود را راه انداخت تا بتواند استفاده بهینه از فالورهای خود در اینستاگرام خود داشته باشد، او بیش از ۱ میلیون فالوور داشت و همچنین از هر تبلیغ در پیج اینستاگرامی خود درامد میلیونی کسب می کرد.

بیوگرافی ملیکا تهامی
اوج شهرت ملیکا تهامی

ماجرای رابطه ملیکا تهامی و علی یاسینی

ملیکا چهره محبوب اینستاگرام تا الان ازدواج نکرده است و همسری نداشته و مجرد می باشد. او رابطه مخفی نامشروع عاشقانه ای در سال ۱۳۹۵ با علی یاسینی برقرار کرده بود و حتی فرزندی از این رابطه نامشروع در تاریخ ۲۸ آبان سال ۹۸ به دنیا آمده و علی یاسینی حاضر به پذیرش فرزند خود نیست.

عکس شناسنامه دختر ملیکا تهامی و سید علی یاسینی

⇓⇓⇓

علی یاسینی پدر دختر ملیکا تهامی ؛ افشای اسم پدر نفس دختر ملیکا تهامی

علی یاسینی پدر دختر ملیکا تهامی!

ملیکا تهامی، بلاگر و چهره اینستاگرامی عکسی از شناسنامه بچه‌اش منتشر کرده است که در آن نام پدر بچه ملیکا سید علی یاسینی نوشته شده است. ماجرا از این قرار است که سال‌ها پیش خبر رابطه علی یاسینی خواننده پاپ با ملیکا تهامی و شایعه بارداری ملیکا تهامی منتشر شد. پس از گفته می‌شد که پدر فرزند ملیکا تهامی علی یاسینی است.

حالا بعد از گذشت ۴ سال از بدنیا آمدن بچه، دعوای ملیکا تهامی و شخصی که به نظر می‌رسد پدر علی یاسینی باشد باعث یک افشاگری بزرگ از جانب ملیکا تهامی شد و او پس از انتشار یک استوری انتقادی، عکس شناسنامه فرزندش را منتشر کرد.

بیوگرافی ملیکا تهامی بلاگر معروف

بیوگرافی ملیکا تهامی
ماجرای رابطه ملیکا تهامی و علی یاسینی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *