نقد فیلم نافرمانی Neposlushnaya 2023

فیلم Neposlushnaya 2023 یکی از مهم‌ترین آثار روسی 2023 می‌باشد که در ادامه این نوشتار، به نقد فیلم نافرمانی Neposlushnaya 2023 خواهیم پرداخت.

نافرمانی که به نام شیطان نیز شناخته می‌شود، یک فیلم درام و اروتیک محصول کشور روسیه به کارگردانی دیمیتری سووروف است. الکساندر پتروف و آناستازیا رزنیک بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در روسیه برای منتقدین به انتشار رسیده و برای اکران در 14 فوریه 2023 برنامه ریزی شده است.

داستان درباره الیای بیست ساله دانشجو و بوم‌شناس است. یک روز، ماتوی، رئیس یک شرکت ساختمانی، به دانشگاه او می‌آید تا در مورد طرح توسعه در محل پارک جنگلی قدیمی صحبت کند. الیا در شکستن پروژه خود به smithereens تردیدی ندارد. ماتوی مجذوب اعتماد به نفس دختر می‌شود و از روش‌های معمول نفوذ خود استفاده می‌کند؛ اما الیا نیازی به اسپانسر ندارد.

نقد فیلم نافرمانی Neposlushnaya 2023

بررسی فیلم سینمایی نافرمانی

شما می‌توانید فهرست نقد فیلم نافرمانی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

نقد فیلم نافرمانی
نقد فیلم Neposlushnaya 2023

این یک فیلم درام و عاشقانه با رتبه متوسط است که دروبسایت IMDb نمره 4.9 (534 رای) را دریافت کرده است. در ادامه این نوشتار، به نقد فیلم Neposlushnaya 2023 خواهیم پرداخت.

درباره فیلم

نقد فیلم نافرمانی
بررسی فیلم سینمایی نافرمانی

این فیلم توسط دیمیتری سووروف کارگردانی و توسط خودش و فئودور درویانسکی، نوشته شده است. از ستارگان این فیلم، می‌توان به الکساندر پتروف، آناستازیا رزنیک، سمیون آرزومانوف، یان تساپنیک، ولادیسلاو وتروف، نیکیتا تاراسوف، اشاره کرد.

فیلمبرداری فیلم را پاشا کاپینوس بر عهده دارد. تدوین فیلم نیز توسط سرگئی کوچروف و آنا بسپالووا انجام شده است. شرکت تولیدی فیلم‌های SSB، وظیفه توزیع فیلم را برعهده دارد. تاریخ انتشار فیلم 14 فوریه 2023 است و زمان فیلم 107 دقیقه می‌باشد. این فیلم با بودجه 40 میلیون پوندی در باجه بلیط فروشی 264 میلیون روپیه دریافت کرد.

نقد فیلم نافرمانی

نقد فیلم نافرمانی
نقد فیلم نافرمانی

قهرمان فیلم، حسود است و لحظه‌های خانوادگی و عمیقاً عجیب غریبی را رقم می‌زند. این فیلم، درباره عشقی است که به سادگی شکل می‌گیرد و می‌تواند عشق شخصیت‌های اصلی را آهسته‌تر بسوزاند.

برقراری ارتباط چشمی شخصیت اصلی با الیا شبیه یک بازی مرگبار به‌نظر می‌رسد و این دقیقاً مانند یک داستان روسی است. این فیلم، یک روایت ساده و سرگرم‌کننده معمولی دارد؛ اما چیزی که آن را جذاب می‌کند، شبیه‌سازی بازی رولت روسی می‌باشد.

این فیلم، شبیه هیچ فیلم دیگری نیست که تاکنون دیده‌اید، اما شباهت زیادی به عاشقانه‌های فیلم‌های آسیایی، مانند کشور ترکیه دارد. تنها عنصری که فیلم را می‌تواند جذاب و قابل دیدن کند، تنش جنسی بین شخصیت‌ها است.

شخصیت اصلی، ساده لوح است و تمام عمرش در پناه دیگران بوده و پس از اینکه سر و کله مردی گرگ پیدا می‌شود، می‌تواند خودش را در تنش عجیبی از عشق ببیند. اما کارگردان با تمام ساده‌لوحی‌های شخصیت اصلی، او ره به یک شخصیت آسان برای دوست داشتن تبدیل کرد.

بررسی ساختاری منتقدین

نقد فیلم نافرمانی
نقد فیلم نافرمانی

این فیلم به علت اینکه صرفا در روسیه اکران شده، نقدهای متفاوتی از سمت منتقدان رسمی از مجله‌های نقد فیلمی مختلف از آن موجود نیست؛ اما اجماع کلی نقد‌های منتقدین روسی، یک فیلم معمولی متوسط که جنبه‌های عاشقانه معمولی دارد را اعلام کردند.

این فیلم تاکنون در وبسایت IMDb، تاکنون از 526 رای، توانسته نمره 5.1 را کسب کند. و سایت‌های Reelgood و kinoafisha.info که هر دو روسی هستند، به ترتیب نمره‌های 6.1 و 6.9 را به این فیلم دادند.

جمع‌بندی

در مجموع، این فیلم روسی شاید نتواند از لحاظ سینمایی و فلسفه عشقی شما را تحت تأثیر قرار بدهد، اما قطعا می‌تواند با جذابیت بصری و بازیگرهایی که دارد، شما را در بطن داستان و ماجرا غرق کند و تصاویری نشان بدهد که شما در حین دیدن فیلم خسته نشوید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد فیلم نافرمانی Neposlushnaya 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

این فیلم در چه تاریخی برای دانلود عرضه می‌شود؟

این فیلم در تاریخ 10 اسفند 1401 در روسیه اکران شد و پس از وقفه‌ای طولانی، در دسترس عموم قرار گرفت.

فیلم نافرمانی را چه کسی کارگردانی کرده است؟

این فیلم توسط دیمیتری سووروف کارگردانی شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *