بیوگرافی الهه حصاری : زندگی شخصی، شایعات و حقایق پنهان

الهه حصاری بازیگر در سریال محبوب و پرطرفدار زخم کاری ایفای نقش کرده است. در ادامه با بیوگرافی الهه حصاری همراه فیگار بمانید.

الهه حصاری کیست ؟ الهه حصاری در فصل دوم سریال زخم کاری نقش کیمیا، ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. او در سال ۱۳۹۱ با بازی در سریال “قلب یخی (۳)” به کارگردانی سامان مقدم، به خوبی درخشید. سپس یک سال بعد، در سریال “شوخی کردم” به کارگردانی مهران مدیری نقشی را بازی کرد. شهرت الهه حصاری، اما از سال ۱۳۹۵ در سن ۲۶ سالگی با حضور در سریال “هشت و نیم” در نقش یلدا شروع شد.

الهه حصاری دارای مدرک لیسانس زبان انگلیسی و فوق دیپلم تربیت بدنی است. در دوران دبیرستان، در گروه‌های تئاتر دبیرستان فعالیت می‌کرد و در دوره کلاس‌های بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار شرکت کرده و با کسب رتبه ممتاز با موفقیت آن را به پایان رساند. اولین حضور او در صنعت سینما در سال ۱۳۷۶ با بازی در فیلم “نطفه شوم” بود. علاوه بر بازیگری، الهه حصاری همچنین به عنوان مربی در یک باشگاه ورزشی نیز فعالیت دارد که به تازگی استایل ورزشی الهه حصاری بسیار خبرساز شده است.

بیوگرافی الهه حصاری

زندگی نامه الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری
بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری به دلیل علاقه‌اش به بازیگری، وارد کلاس‌های بازیگری شد. آشنایی او با ابراهیم وحیدزاده، کارگردان، باعث شد تا به سرعت وارد عرصه بازیگری حرفه‌ای در سینما شود و در اولین فیلم خود به نام “تاکسی نارنجی” کارگردانی وحیدزاده، نقشی را بازی کند. همچنین در همان سال، در فیلم “نطفهٔ شوم” به کارگردانی کریم آتشی نیز نقشی را ایفا کرد. علاوه بر این، الهه حصاری در مجموعه نمایش خانگی “ممنوعه” نقش “برکه” را بازی کرده است.

اطلاعات کلی الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری
بیوگرافی الهه حصاری

اطلاعات شخصی الهه حصاری :

  • محل تولد: تهران
  • قد: 165
  • نام همسر الهه حصاری : مجرد
  • فرزندان: –

زندگی خصوصی الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری
بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد. او پدرش را در کودکی از دست داده و دو خواهر بزرگتر از خود دارد که هر دو نیز در هنر فعالیت می‌کنند. خانواده الهه حصاری بسیار اصیل و ثروتمند است. اخیراً، با انتشار عکسی که الهه حصاری در کنار یک پسر در فضای مجازی قرار داد، برخی از طرفدارانش فکر کردند که او یک برادر دارد. اما الهه حصاری به تازگی اعلام کرده است که هیچ برادری ندارد و در حال حاضر با خانواده خود زندگی می‌کند. همچنین  هیچ کجا عکسی از  الهه حصاری و همسرش دیده نمنی‌شود. این بازیگر 33 ساله مجرد است.

زندگی شغلی الهه حصاری تنها به بازیگری معطوف نمی‌شود. او اظهار می‌کند که قبل از شروع تدریس در آموزشگاه، در یک باشگاه ورزشی به علاقه‌مندان یوگا آموزش می‌داد و در حال حاضر نیز به آن مشغول است. اما ورودش به آموزشگاه آوا و تدریس در آنجا دارای یک ماجرای جالب است. در یکی از جشن‌های حافظ، آقای هومن سیدی را ملاقات کرد که خود در این آموزشگاه به تدریس بازیگری می‌پردازد و متوجه شدند که الهه یوگا تدریس می‌کند. به او پیشنهاد دادند تا در این آموزشگاه هم به تدریس بپردازد و با افتخار آن را پذیرفت.

زندگی کاری الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری
بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری بازیگری را از سن 18 سالگی آغاز کرده است و با بازی در فیلم “تاکسی نارنجی” برای اولین بار به تلویزیون و سینما وارد شد. بیشتر کارها و آثار این بازیگر در عرصه سینما بوده است و نخستین بار در سریال “درحاشیه” مهران مدیری در تلویزیون دیده شد

. با بازی در سریال “هشت و نیم دقیقه”، توانست به اوج شهرت برسد و تاکنون در حدود 20 فیلم سینمایی شرکت کرده است. الهه حصاری در سه سریال نمایش خانگی حضور داشته که در همه آنها، به ویژه در سریال “ممنوعه”، موفقیت‌آمیز بوده است.

فیلم های الهه حصاری

  1. ۱۳۹۹ فسیل کریم امینی
  2. ۱۳۹۸ راند چهارم علیرضا امینی
  3. ۱۳۹۷ بازدم آرش سنجابی
  4. ۱۳۹۶ ترانه مهدی صاحبی
  5. ۱۳۹۶ کروکودیل مسعود تکاور
  6. ۱۳۹۶ هایلایت اصغر نعیمی
  7. ۱۳۹۵ سوفی و دیوانه مهدی کرم پور
  8. ۱۳۹۵ دویدن با شب محسن ربیعی
  9. ۱۳۹۲ داره صبح می‌شه یلدا جبلی
  10. ۱۳۹۲ پی ۲۲ حسین قاسمی جامی
  11. ۱۳۹۲ نقش نگار علی عطشانی
  12. ۱۳۹۲ نگران نباش سارا علیرضا امینی
  13. ۱۳۹۱ قاعده تصادف بهنام بهزادی
  14. ۱۳۹۰ بی‌تابی بیتا مهرداد فرید
  15. ۱۳۸۹ زن‌ها شگفت انگیزند مهرداد فرید
  16. ۱۳۸۹ انتهای خیابان هشتم علیرضا امینی
  17. ۱۳۸۹ زنان ونوسی، مردان مریخی کاظم راست گفتار
  18. ۱۳۸۸ عروسک ابراهیم وحیدزاده
  19. ۱۳۸۷ نطفه شوم کریم آتشی
  20. ۱۳۸۷ تاکسی نارنجی ابراهیم وحیدزاده

سریال های الهه حصاری

  1. هشت و نیم دقیقه شهرام شاه‌حسینی
  2.  شوخی کردم مهران مدیری
  3. درحاشیه مهران مدیری

سریال نمایش خانگی الهه حصاری

  1. ممنوعه 
  2. شوخی کردم 
  3. قلب یخی

تئاترها و تله تئاترهای الهه حصاری

  1. ۱۳۹۵ زمزمه‌های پشت در شهروند درجه دو پیروز کریمی

جوایز و افتخارات الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری
بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری در سال ۱۳۹۲، در جشنواره فیلم اوراسیا، جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن را برای فیلم “نگران نباش سارا” به دست آورد. او همچنین در سال ۱۴۰۰، در جشنواره فیلم‌های درون خانوادگی روسیه، بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم “راند چهارم” را از آن خود کرد.

حواشی و شایعات الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری
بیوگرافی الهه حصاری

حواشی الهه حصاری بیشتر پیرامون استایل او که به تازگی مدل شده است و مربی‌گری او در باشگاه بدنسازی می‌چرخد.

تشابه نام خانوادگی بین الهه حصاری و روزبه حصاری، باعث شده کاربران بارها دنبال اطلاعات درباره این دو هنرمند باشند، اما باید توضیح دهیم که این دو فرد هیچ نسبتی با یکدیگر ندارند.  الهه حصاری و روزبه حصاری دو هنرمند مجزا و مستقل هستند و هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند.

حقایق پنهان الهه حصاری

علاقه الهه حصاری به غذاهای دریایی بسیار است. او میگو، ماهی و سایر غذاهای دریایی را دوست دارد و سعی می‌کند آنها را در رژیم غذایی خود جای دهد. برای او، علاوه بر لذت مزه، دلیل اصلی علاقه به این غذاها سلامتی و مقدار غذایی آنها است.

درباره تغذیه الهه حصاری، باید گفت که او حدود 12 سال است از نوشابه و نان سفید خودداری می‌کند و ترجیح می‌دهد از نان جو و نان سبوس دار استفاده کند که برای پوست و موی او مفید است. همچنین، در وعده‌های غذایی خود از میوه استفاده می‌کند و به جای میان‌وعده‌هایی با کمبود مواد مغذی، میوه و آبمیوه مصرف می‌کند.

علاوه بر این، الهه حصاری علاقه زیادی به عطر دارد و برندهای مورد علاقه اش شامل لانکوم و جی وان چی هستند. همچنین، او علاقه زیادی به محصولات دیور دارد و هر محصول جدیدی که این برند تولید می‌کند را دوست دارد و به دنبال داشتن آنها است. می‌توان گفت که او یک عطرباز است.

همچنین الهه حصاری به دلیل علاقه‌ اش به ورزش، رشته تربیت بدنی را در دانشگاه انتخاب کرده است. او به مدتی فیتنس و بدنسازی مشغول بوده و سپس با گذراندن دوره‌های یوگا، مدرک مربیگری خود را در این رشته دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در بیوگرافی الهه حصاری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *