ویدیو : وصیت جنجالی رزیتا غفاری ؛ من را در آتش بسوزانید!!

اخیرا ویدیویی از وصیت جنجالی رزیتا غفاری در رسانه های مجازی پخش شده که او در یک برنامه گفته است من را در آتش بسوزانید تا جسمم در این دنیا نباشد.

امروز ویدیویی از وصیت جنجالی رزیتا غفاری در رسانه های مجازی پخش شد که بسیاری از کابران را شوکه کرد. گویا وصیت رزیتا غفاری برای اقدامات پس از مرگش در ایران عملی نخواهد بود؛ زیرا از لحاظ شرعی و فرهنگی همچین چیزی در ایران وجود ندارد.

وصیت جنجالی رزیتا غفاری

در ادامه می‌توانید وصیت کردن رزیتا غفاری برای مراسم خاکسپاری اش را ببینید:

روزیتا غفاری، بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است در این عرصه کم‌کار شده، در یکی از برنامه‌های اینترنتی حاضر شده و وصیتی عجیب کرده است. در این برنامه، روزیتا غفاری اعلام کرد:

“دو نوع برخورد پس از مرگ یک انسان با جسم او می‌شود انجام داد که عبارتند از سوزاندن و دفن کردن و خیلی علاقه‌مند هستم که اگر در ایران شرایطش وجود داشت، جسد من نیز سوزانده می‌شد.”

این اظهارات نشان می‌دهد که روزیتا غفاری علاقه‌مند است که پس از مرگ، جسم خود را سوزانده شود، در صورتی که شرایط قانونی و فرهنگی برای این کار در ایران وجود داشت. این وصیت عجیب ممکن است به خاطر دلایل شخصی یا اعتقادات خاصی درباره مرگ و برخورد با جسد بوده باشد. مهم است بدانید که نظرات و وصیت‌های یک فرد ممکن است با دیدگاه‌های مختلف در جامعه مغایرت داشته باشد و بسته به محیط فرهنگی و قانونی کشور متفاوت باشد.

بیوگرافی رزیتا غفاری

وصیت جنجالی رزیتا غفاری

رزیتا غفاری، بازیگر معروف تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان، در تاریخ 25 دی ماه سال 1351 متولد شد. او در رشته کارگردانی سینما فارغ‌التحصیل شده است و دارای مدرک کارشناسی در این رشته می‌باشد. پدر او مهندس مکانیک بوده و سالها قبل از وفات درگذشته است. مادر ایشان نیز فوق لیسانس دکوراسیون داخلی را داراست.

رزیتا غفاری فرزند دوم خانواده است و تنها یک خواهر دارد. از دوران کودکی، به دلیل نزدیکی محل سکونت خود به سینمای آزادی تهران، علاقه‌مندی و عشق خاصی به سینما پیدا کرد. او این اتفاق را به عنوان دلیل اصلی ورود به حوزه بازیگری در نظر دارد.

در سن 27 سالگی، رزیتا غفاری با عباس صالحی، یکی از چهره‌های پرداز و تهیه‌کنندگان کشورمان، ازدواج کرد. همسر او در خارج از کشور به تحصیل در رشته چهره‌پردازی پرداخت و به همین دلیل زوج برای مدتی در شهر تورنتو کانادا ساکن شدند. در این مدت، دخترشان به نام تارا در آذرماه سال 1385 در کانادا به دنیا آمد. بعد از اتمام تحصیلات همسر رزیتا غفاری و بزرگ‌تر شدن دخترشان، آنها تصمیم گرفتند به ایران بازگردند و رزیتا غفاری فعالیت هنری خود را از سر بگیرد.

در دوران دانشجویی، رزیتا غفاری به اصرار دوستانش برای تست بازیگری در سریال “در پناه تو” شرکت کرد و با شگفتی متوجه شد که از میان تمام دوستانش برای بازی در این سریال انتخاب شده است و موفق و ماندگار بود.

حواشی و شایعات رزیتا غفاری

وصیت جنجالی رزیتا غفاری

روزیتا غفاری یک بازیگر بی‌حاشیه و آرام در دنیای هنر است. او همیشه از حواشی دور بوده و زندگی آرامی را در کنار همسر و دخترش تجربه می‌کند. رزیتا غفاری تا به حال چندین مرتبه جراحی روی فک و لثه‌اش را تجربه کرده است و در اینستاگرام خود درباره این موضوع یادداشتی نوشته است.ز

در سن 27 سالگی، رزیتا غفاری با عباس صالحی، یکی از چهره‌های پرداز و تهیه‌کنندگان کشورمان، ازدواج کرد. همسر او در خارج از کشور به تحصیل در رشته چهره‌پردازی پرداخت و به همین دلیل زوج برای مدتی در شهر تورنتو کانادا ساکن شدند. در این مدت، دخترشان به نام تارا در آذرماه سال 1385 در کانادا به دنیا آمد.

بعد از اتمام تحصیلات همسر رزیتا غفاری و بزرگ‌تر شدن دخترشان، آنها تصمیم گرفتند به ایران بازگردند و رزیتا غفاری فعالیت هنری خود را از سر بگیرد. روزیتا غفاری یک بازیگر بی‌حاشیه و آرام در دنیای هنر است. او همیشه از حواشی دور بوده و زندگی آرامی را در کنار همسر و دخترش تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص وصیت جنجالی رزیتا غفاری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *