تصاویر مدل شدن الهه حصاری بازیگر جوان و معروف [+عکس]

الهه حصاری مدل شد. مدل شدن خانوم بازیگر معروف و بسیار خوش اندام این روزها وایرال شده است. در ادامه برای تماشای تصاویر مدل شدن الهه حصاری همراه ما بمانید.

عکس استایل مدلینگ الهه حصاری این روزها بسیار دست به دست می‌شود. تصویر تیپ جدید و جنجالی الهه حصاری بازیگر خوب کشورمان در فضای اینستاگرام بسیار بازتاب داشته است. عکس جنجالی الهه حصاری بازیگر مشهور این روزها توجه همه را به خودش جلب کرده است.

برای تماشای مدل شدن الهه حصاری همراه ما باشید.

مدل شدن الهه حصاری بازیگر جوان و معروف

چهره مدلینگ الهه حصاری سر و صدا به پا کرد

الهه حصاری بازیگر بسیار خوش استایلی است که علاقه خیلی زیادی به عطر و ادکلن های برند معروف دارد و به همین دلیل زندگی خیلی باکلاسی دارد. وی در تمام مصاحبه هایش گفته است که یک عطر باز بسیار حرفه ای است و روی هر استایل خود یک نوع ادلکل استفاده می‌کند.

مادر این بازیگر جوان نیز بسیار جوان است و عکس‌هایی از استایلش در فضای مجازی وایرال شده است. حصاری در استایل‌های خاصش از یقه های بزرگ، لباس های چین دار و مانتوهای دامن دار علاقه نشان می‌دهد.

استفاده از آیتم‌ها باعث می شود که اندام او درشت تر جلوه دهد و یک استایلی متعادل پیدا کند.

استایل جذاب الهه حصاری

استایل خفن و جنجالی الهه حصاری را مشاهده می‌کنید:

تصاویر مدل شدن الهه حصاری

الهه حصاری بازیگر خوب سینما و تلویزیون کشور، در 18 مرداد 1369 در تهران متولد شد.

الهه حصاری به دلیل علاقه زیادی که به رشته بازیگری داشت، از دوران دبیرستان در گروههای تئاتر مدرسه شرکت کرد و بعدها به کلاس های آزاد بازیگری شرکت کرد.

این بازیگر مجرد است و با مادر و دو خواهرش به نام المیرا و ملیکا زندگی می کند.

الهه حصاری در سن 18 سالگی پس از تمام کردن دوره های بازیگری در سال 1387 مقابل دوربین رفت و  فیلم سینمایی نارنجی به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده را بازی کرد و سپس در همان سال در فیلم نطفه شوم این کارگردان نقشی را ایفا کرد.

این بازیگر بسیار جوان در سریال در حاشیه و شوخی کردم که از کارهای نمایش خانگی مهران مدیری بود همکاری داشته و در این اثر مهران مدیری ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *