تصویر قاتل داریوش مهرجویی فاش شد [+ویدیو و عکس]

صبح امروز پلیس رسما خبر از دستگیری قاتل داریوش مهرجویی و همسرش داد. حال تصویر قاتل داریوش مهرجویی فاش شده است.

صبح امروز ضمن اعلام خبر شناسایی و دستگیری قاتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، سرادار رادان دستور تشویقی برای کارآگاهان پرونده را داد. از سویی اخباری از بازسازی صحنه قتل و دستگیری دیگر قاتلان این حادثه هولناک منتشر شد. حالا اما و دقایقی پیش برخی خبرگزاری‌ها تصاویری از قاتل داریوش مهرجویی و همسرش منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌بینید.

بیشتر بخوانید: هفته فیلم مهرجویی در شبکه نمایش ؛ هرشب ساعت هفت!

نخستین تصویر قاتل داریوش مهرجویی

همزمان با خروج کاروان نیروهای پلیس از ویلای محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش، خبرنگاران دوربین به دست تصاویر و ویدیوهایی ضبط کرده‌اند که گفته می‌شود چهره کامل قاتل در آن‌ها ثبت شده است. در ادامه ویدیو و سپس تصویر قاتل را می‌بینید:

تصویر ثبت شده از همین ویدیو که چهره قاتل مهرجویی را نشان می‌دهد:

تصویر قاتل داریوش مهرجویی

گفتنی است که از زمان قتل داریوش مهرجویی و همسرش، شائبه‌های زیادی پیرو احتمال ارتباط این قتل با شروع دور جدیدی از قتل‌های زنجیره‌ای و سیاسی در رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور مطرح شده بود که به نظر می‌رسد با اطلاعاتی که امروز منتشر شده این تئوری کاملا منتفی باشد.

از سوی دیگر برخی رسانه‌ها خبر از قاتل بودن باجناق مهرجویی یا حتی اتباع بیگانه داده بودند که پلیس قویا و از ابتدا تمام این موارد را نفی کرد و به رسانه‌های متخلف تذکر داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *