این سگ در رویداد AGDQ 2024 برای ثبت رکورد اسپیدران تلاش می‌کند!

رویداد AGDQ 2024 که برای خیریه انجام می‌شود، هر شش ماه یکبار برگزار خواهد شد و بیشتر روی موضوع اسپیدران بازی‌ها متمرکز خواهد بود.

در گذشته، شاهد اجراهای جذاب و جالب اسپیدران‌ها در رویداد Awesome Games Done Quick بودیم و قطعاً در رویداد سال پیش رو نیز رکوردهای جالبی ثبت خواهد شد. AGDQ 2024 در ماه ژانویه برگزار خواهد شد و این رویداد فرصتی است تا شاهد درخشش یک سگ به همراه صاحبش باشیم که قصد دارند با همکاری یکدیگر رکورد جالبی را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید:

آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی فوتبال الکترونیک ایران

رویداد AGDQ 2024

یکی از کاربران توییتر به نام JSR2gamers موفق شده است سگ خود به نام “کره بادام زمینی” (Peanut Butter) را آموزش دهد تا بازی Gyromite را به سرعت تمام کند. کره بادام زمینی یک سگ نژاد شیبا اینو (Shiba Inu) است و با استفاده از یک کنترل شخصی‌سازی شده توسط JSR، قادر به بازی کردن Gyromite می‌باشد.

JSR دستورات را به سگ خود می‌دهد و کره بادام زمینی برای کنترل بازی روی سکوهای رنگی حرکت می‌کند. JSR2gamers در کانال یوتیوب خود نشان داده است که کره بادام زمینی می‌تواند Gyromite را در ۲۵ دقیقه و ۲۹ ثانیه به پایان برساند. به نظر می‌رسد که رویداد AGDQ 2024 پر از رکوردهای متنوع و جالب خواهد بود.

رویداد Awesome Games Done Quick از تاریخ ۱۷ تا ۲۴ ژانویه (۲۷ دی ۱۴۰۲ تا ۴ بهمن ۱۴۰۲) در پیتسبورگ، پنسیلوانیا برگزار می‌شود، با این حال رکورد کره بادام زمینی و چند اجرای دیگر به صورت آنلاین انجام خواهند شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *