معرفی فیلم ترکی جدید بیهتر (Bihter 2023) نسخه سینمایی سریال عشق ممنوع

فیلم ترکی بیهتر (Bihter) با بازی فرح زینب عبدالله و بوران کوزوم، که از پلتفرم آمازون به نمایش درآمد، یک فیلم اقتباسی از سریال ترکی Aski Memnu است.

فیلم ترکی Bihter محصول سال 2023 است که بازیگرانی چون فرح زینب عبدالله و بوران کوزوم در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. ژانر فیلم Bihter 2023 درام، کمدی و عاشقانه است. این فیلم از پلتفرم آمازون به نمایش درآمد. با رجوع به سایت‌های دانلود فیلم و سریال ترکی می‌توانید آن را با زیرنویس فارسی دانلود نمایید.

این فیلم نسخه سینمایی سریال عشق ممنوع با بازی کیوانچ تاتلی توع، برن سات و هازال کایا است. سریال عشق ممنوعه یکی از پرطرفدارترین سریال های ترکی در ترکیه و سطح جهان است، به همین دلیل ساخت فیلم اقتباسی از آن، کاری دشوار است که با توجه به نقد‌هایی که به فیلم شده، از پس آن بر نیامده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترکی

داستان فیلم ترکی بیهتر

داستان فیلم ترکی بیهتر
داستان فیلم ترکی بیهتر

فیلم جدید آمازون دیدگاه متفاوتی را در مورد سریال عشق ممنوعه اثر “Halid Ziya Uşaklıgil” ارائه می‌دهد. ما عمیقاً در ذهن یک زن قوی در دهه 1900 فرو می‌رویم. بیهتر عدنان ثروتمند اما پیر را راهی برای برون رفت از فشارهای جامعه می‌داند. اما او عاشق برادر زاده عدنان، بهلول می‌شود. بیهتر داستان شور، بی‌وفایی، شجاعت و دیگر خصلت‌های انسانی است. داستان عشقی ممنوع میان بهلول و بیهتر در دهه 1920 میلادی!

مروه گونتم (Merve Göntem) نویسندگی سناریو فیلم را برعهده داشت. جانر آلپر (Caner Alper) و مهمت بینای (Mehmet Binay) نیز کارگردانی فیلم انجام داده‌اند؛ شاید این دو نام را از فیلم‌های Bergen ،Zenne و Çekmeceler به خاطر داشته باشید. یک ساعت و پنجاه و سه دقیقه مدت زمان فیلم بیهتر با امتیاز 3.5 از 10 از سایت IMDb است.

بازیگران فیلم ترکی بیهتر

در این فیلم بازیگران محبوب و موفقی چون فرح زینب عبدالله، بوران کوزوم، عثمان سونانت، هانده عطاییزی، هلین کندمیر، ابرو اوزکان، نزاکت اردن و تیلبه ساران به ایفای نقش پرداخته‌اند. بعد از بازی موفق فرح زینب در فیلم “برگن” به کارگردانی جانر آلپر (Caner Alper) و مهمت بینای (Mehmet Binay)، همکاری مجدد آن‌ها در بیهتر، آنطور که باید موفق نشد.

فرح زینب عبدالله (Farah Zeynep Abdullah)

بازیگران فیلم ترکی بیهتر

فرح زینب عبدالله بازیگر محبوب ترکیه که او را از سریال روزی روزگاری و آپارتمان بی گناهان به خاطر دارید، متولد ۱۷ اوت سال ۱۹۸۹ است. وی در طی تحصیل در سال ۲۰۱۰ پیشنهاد بازی در سریال ترکیِ Öyle Bir Geçer Zaman Ki (روزی روزگاری) را دریافت کرد و برای بازی در آن از دانشگاه مرخصی گرفت.

فیلم‌های “رویای پروانه”، “یک مسئله کوچک ایلول”، “اگر فراموش کردم در گوشم زمزمه کن”، “برگن” و “سیب‌های ترش”، از جمله موفق‌ترین فیلم‌های او هستند. فرح در سریال‌های ” آپارتمان بی گناهان”، “ماه پیکر”، “سعید و شورا” و “روزی روزگاری” نیز هنرنمایی کرده است.

بوران کوزوم (Boran Kuzum)

بازیگران فیلم ترکی بیهتر

بوران کوزوم هنرپیشه اهل ترکیه در تاریخ یک اکتبر 1992 به دنیا آمد و از سال 2011 وارد حرفه بازیگری شد. او در سریال تاریخی ترکی معروف “وطنم تویی” نقش لئون را ایفا کرد. نقش شاهزاده مصطفی در سریال “ماه پیکر” از دیگر فعالیت‌های بوران در تلویزیون است.

فیلم‌ها و سریال‌های اینترنتی “محافظ”، “احترام”، “قیامت عشق”، “بیهتر”، “شب سال نو” و “چه کسانی آمدند، چه کسانی رفتند” از جمله فعالیت‌های او در پلتفرم‌های دیجیتالی است. “خزانه”، “ما اینگونه هستیم”، “مست عشق” و … نیز فیلم‌هایی هستند که بوران کوزوم در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

عثمان سونانت (Osman Sonant)

بازیگران فیلم ترکی بیهتر
بازیگران فیلم ترکی بیهتر

عثمان سونانت متولد ۱ مارس ۱۹۷۹، بازیگر، موسیقی‌دان اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۰۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به “جعبه پاندورا”، “فی”، “لیلا و مجنون”، “جمجمه داغ”، و “ظهور امپراطوری‌ها : عثمانی” اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:


One thought on “معرفی فیلم ترکی جدید بیهتر (Bihter 2023) نسخه سینمایی سریال عشق ممنوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *