معرفی سریال ترکی بی رحم (Gaddar) با بازی چاعاتای اولوسوی + داستان و زمان پخش

سریال ترکی بی رحم (Gaddar) با بازی چاعتای اولسوی، سمیه آیدوعان و انور سایلاک، جدیدترین درام مافیایی شبکه فاکس ترکیه (Fox) است.

سریال Gaddar که توسط Ay Yapım تولید خواهد شد، از شبکه تلویزیونی فاکس پخش خواهد شد. چاعاتای اولوسوی، سمیه آیدوعان و انور سایلاک در کادر بازیگران سریال بی رحم حضور خواهند داشت. سینان اوزتورک (Sinan Öztürk) در صندلی کارگردانی نشسته است و هورر ابه‌اوغلو (Hürer Ebeoğlu) نویسندگی سریال ترکی بی رحم را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2024

خلاصه داستان سریال ترکی بی رحم

سریال ترکی بی رحم
سریال ترکی بی رحم

سریال داستان مردی جوان به نام لونت را تعریف می‌کند که برای رفتن به سربازی، خانواده و معشوقش را رها کرده است. بعد از اتفاق وحشتناکی که در آن‌جا برای او رخ می‌دهد، لونت به مردی ترسناک و بی رحم تبدیل می‌شود. در طی سریال روند بازگشت و چگونگی بی رحم شدن او را تماشا می‌کنیم.

زمان پخش سریال ترکی بی رحم

فیلم برداری سریال Gaddar با بازی چاعتای اولسوی آغاز شده است.

روز پخش سریال بی رحم : به زودی …

ساعت پخش سریال بی رحم : ساعت 21:30

کانال پخش سریال ترکی Gaddar : شبکه Fox

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی بی رحم

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی بی رحم
از سمت راست سمیه آیدوعان Sümeyye Aydoğan در نقش “آیدان”، چاعتای اولسوی Çağatay Ulusoy در نقش “لونت” و انور سایلاک Onur Saylak در نقش “مدیر”

چاعتای اولسوی، بازیگر نقش اول سریال، در 23 سپتامبر 1990 در استانبول به دنیا آمد. این بازیگر 184 سانتی متر قد و 81 کیلوگرم وزن دارد. او در مسابقات بهترین مدل ترکیه که در سال 2010 برگزار شد، مقام اول را به دست آرود

چاعتای با سریال “نامش را فریحا گذاشتم” Adini Feriha Koydum به شهرت رسید. از دیگر سریال‌های او می‌توان به هاکان محافظ، نفوذی، خیاط، جزر و مد و فیلم‌های سینمایی دلیبال، زندگی‌های کاغذی و … اشاره کرد.

Sümeyye Aydoğan همان طور که مشخص است نقش اول زن در بین بازیگران بی رحم را بر عهده خواهد داشت. اولین حضور او د سریال Duy Beni “مرا بشنو” بود. بعد از آن در سریال تابستانی Dönence حضور یافت. این بازیگر زیبا که متولد 2 آوریل 1999 است، 168 سانتی متر قد و 55 کیلوگرم وزن دارد.

اونور سایلاک نقش مدیر که شخصیت بد سریال است را ایفا خواهد نمود. این بازیگر در 12 می 1977 در آنکارا به دنیا آمد. بابل، کلاغ، گودال، تصادف (یا برخورد) از جمله حضور او به عنوان بازیگر است. سریال “شخصیت” و “Uysallar” نیز از جمله سریال‌هایی هستند که انور کارگردانی آن‌ها را برعهده داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی بی رحم
لاچین جیلان Laçin Ceylan در نقش “فاطما”، اردال اوزیاعجیلار Erdal Özyağcılar در نقش “اکبر بالتاجی” و هاکان سالینمیش Hakan Salınmış در نقش “داوود”

لاچین جیلان در 25 نوامبر 1965 در ازمیر متولد شد. دختر پشت پنجره، دلیبل، درویش غالب و … از جمله آثار او هستند. او از سال 1984 به طور حرفه‌ای بازیگری را آغاز کرده است.

Erdal Özyağcılar در سال 1948 در بورسا متولد شد. این بازیگر به خاطر موفقیت‌‌ها و عناوین خود در تئاتر شهر استانبول شناخته می‌شود. Özyağcılar قبلا در سریال‌هایی مانند خانواده زیبای من، سیب ممنوعه و قهرمان هنرنمایی کرده است.

هاکان سالینمیش متولد 3 آوریل 1964 است. این بازیگر که به عنوان بازیگر تئاتر شناخته می‌شود، از سال 1993 به طور فعال در سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی حضور دارد. این بازیگر باتجربه پیش از این در سریال‌هایی مانند خانه تولدت سرنوشت توست، محکوم، جلسه نمایندگان و … حضور داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی بی رحم
آیتک شایان Aytek Şayan در نقش “گورکان”، نسلیهان یلدان Neslihan Yeldan در نقش “اویا” و فاتح برک شاهین Fatih Berk Şahin در نقش “روزگار”

آیتک شایان در سال 1985 در ازمیر به دنیا آمد. این بازیگر که 38 سال سن دارد، از گروه تئاتر دانشگاه بیلکنت فارغ التحصیل شده است. او با شخصیت Lais در سریال تلویزیونی Diriliş Ertuğrul شناخته می‌شود. پیش از این در آثاری مانند آدمک و بارباروس‌ها حضور داشته است.

نسلیهان یلدان در 25 فوریه 1969 در استانبول به دنیا آمد. او از کنسرواتوار دولتی دانشگاه استانبول فارغ التحصیل شد. این بازیگر موفق پیش از این در آثاری چون هرچه باداباد، عروس استانبول، فصل گیلاس و تو در خانه ام را بزن هنرنمایی کرده است.

فاتح برک شاهین در سال 2004 در استانبول به دنیا آمد. این بازیگر جوان که 19 سال سن دارد، تحصیلات خود را در دبیرستان معمار سینان گذرانده است. وی پیش از این در مجموعه‌های تلویزیونی مانند Sarmaşık Zamanı، Hakim، Yalancı حضور داشته است. این بازیگر نقش روزگار برادر لونت را در سریال گدار بازی خواهد کرد.

معرفی کاراکترها

  • لونت
  • آیدان
  • روزگار برادر لونت
  • مدیر (کاراکتر منفی)
  • اویا مادر آیدان
  • داوود پدر هاکان
  • فکریه معلم لونت و آیدان با بازی دنیز اوزمن “Deniz Özerman”
  • گورکان رئیس پلیس
  • فاطما مادر لونت
  • اکبر بالتاچی یکی از شناخته شده ترین و شجاع ترین قلدرهای ترکیه

سوالات متداول

ژانر سریال بی رحم چیست؟

درام

تعداد قسمت سریال بی رحم مشخص است؟

خیر، نمایش این سریال هنوز تکمیل نشده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *