ساعت پخش سریال Sherwood از شبکه چهار مشخص شد

طبق آخرین اخبار، قرار است سریال Sherwood از شبکه چهار سیما پخش شود و ما در ادامه به ساعت پخش این مینی سریال خواهیم پرداخت.  

شبکه چهار سیما از بامداد یکشنبه 16 اردیبهشت، مینی‌ سریال جدید 6 قسمتی خود به نام «شروود» را در ژانر درام، جنایی و معمایی به روی آنتن خواهد برد. این سریال محصول سال 2022 انگلستان به کارگردانی «جیمز گراهام» است و داستان اهالی دهکده معدنی «ناتینگهام شایر» را روایت می‌کند که با قتل‌های عجیبی روبرو می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Sherwood

در دهکده «ناتینگهام شایر» که در دهه 80 شاهد اعتصاب و سرکوب گسترده کارگری بوده، قاتلی با تیر و کمان به جان مردم می‌افتد؛ گویا ریشه این قتل‌ها به همان اتفاقات سال‌ها قبل برمی‌گردد و کارآگاه «ایان سنت کلر» مامور یافتن او می‌شود.

سریال Sherwood

سریال «شروود» با بازی «دیوید موریسی»، «لسلی منویل» و «رابرت گلنیستر»، از جمله مجموعه‌های شاخص در ژانر خود بوده و موفق به کسب امتیاز 7 از 10 از سایت «IMDB» و جایزه «BAFTA» در سال 2023 شده است.

ساعت پخش سریال Sherwood به این صورت اعلام شده که در 6 شب متوالی از ساعت 00 بامداد پخش و در ساعت 11 و 18 همان روز تکرار خواهد شد. دوبلاژ این سریال توسط 31 نفر از گویندگان مطرح کشور انجام شده و «زهره شکوفنده» نیز مدیر دوبلاژ آن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Sherwood چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *