سریال ایرانی نوبت لیلی به جشنواره سریال آلمان خواهد رفت

سریال نوبت لیلی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «روح‌الله حجازی»، به تازگی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال DIE SERIALE در آلمان راه یافته و به عنوان کاندیدای بهترین سریال بلند انتخاب شده است.

این مراسم، قدیمی‌ترین جشنواره سریال آلمان است و به سریال‌های مستقل اختصاص دارد. برگزاری این جشنواره از تاریخ 29 می تا 3 ژوئن 2024 (9 تا 14 خرداد 1403) در شهر گیسن آلمان برنامه‌ریزی شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


راهیابی فیلم ایرانی نوبت لیلی به جشنواره سریال آلمان

سریال ایرانی نوبت لیلی پیش از این جوایزی همچون جایزه British Awards در انگلستان، جایزه بهترین سریال بین‌المللی و بهترین فیلمبرداری را دریافت کرده و در جشنواره سی و پنجم خیرونا در اسپانیا و دوره پنجم جشنواره skiptown در هالیوود، آمریکا نیز شرکت کرده است.

سریال نوبت لیلی

نوبت لیلی یک سریال اختصاصی پلتفرم نماوا است. «مهدی شیرزاد» سرپرست نویسندگان و همچنین «سروش چیت‌ساز» و «روح‌الله حجازی» نویسندگان این سریال هستند که فیلمنامه‌اش را به سبک رئالیسم جادویی نوشته‌اند. خلاصه داستان این سریال به این صورت است:

لیلی از طریق یک کتاب مرموز متوجه می‌شود که او و خانواده‌اش تا به حال در زمان و مکان‌های مختلف زندگی کرده‌اند و اکنون نوبت لیلی است تا با حل رمز کتاب و پیدا کردن یک تابلوی ارزشمند، تمام این زندگی‌های متفاوت را به هم پیوند دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رفتن فیلم ایرانی نوبت لیلی به جشنواره سریال آلمان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *