تاریخ انتشار فصل 3 Euphoria ؛ بازیگران، طرح داستان و هر آنچه که باید بدانید

پخش فصل 2 Euphoria به پایان رسیده است، اما این سریال موفق آنقدر محبوب است که برای فصل 3 در 4 فوریه تمدید شد. با نوشتار تاریخ انتشار فصل 3 Euphoria با فیگار بمانید.

باید بدانید که فصل 2 سریال یوفوریا بیش از دو برابر بینندگان فصل 1 را داشته است و رتبه بندی‌ها هر هفته با هر قسمت افزایش یافت تا اینکه این سریال به یکی از سریال‌های بحث‌برانگیز تاریه سریال‌سازی اچ بی او (بهترین فیلم ها و سریال های HBO) شود.

نقد فصل 2 سریال Euphoria ؛ عصیان از جنس سرخوشی !

تاریخ انتشار فصل 3 Euphoria

بازیگران، طرح داستان و هر آنچه که باید بدانید

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار تاریخ انتشار فصل 3 Euphoria خواهید خواند به شرح زیر است:

تاریخ پخش فصل 3 Euphoria, زمان انتشار فصل 3 Euphoria, زمان پخش فصل 3 یوفوریا
تاریخ پخش فصل 3 Euphoria, زمان انتشار فصل 3 Euphoria, زمان پخش فصل 3 یوفوریا

طبیعتاً، طرفداران در حال حاضر منتظر هستند که بعد از پایان فصل 2 خیلی زود پای چالش‌های شخصیت‌های مورد علاقه‌شان در سریال در فصل 3 بنشینند. با در نظر گرفتن این موضوع، در نوشتار تاریخ انتشار فصل 3 یوفوریا هر آنجه را که باید در مورد فصل 3 Euphoria بدانید، از جمله تاریخ پخش فصل 3 Euphoria، بازیگران و اخبار مربوط به آینده سریال را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

نمی‌توان انکار کرد که Euphoria یکی از بزرگترین برنامه‌های تلویزیون در حال حاضر هست. از بازیگران پر ستاره (زندایا، هانتر شفر، جیکوب الوردی و غیره) گرفته تا لحظات تکان‌دهنده؛ طرفداران این سریال از دیدنش سیر نمی‌شوند و نخواهند شد. ناگفته نماند، که یوفوریا همچنین دارای یک موسیقی متن نمادین است که شامل آهنگ‌هایی از جمله بیانسه و ارویل پک می‌شود.

فصل 3 Euphoria چه زمانی منتشر می‌شود؟

تاریخ انتشار فصل 3 Euphoria, تاریخ انتشار فصل 3 یوفوریا
تاریخ انتشار فصل 3 Euphoria, تاریخ انتشار فصل 3 یوفوریا

آیا فصل سوم Euphoria در HBO وجود خواهد داشت؟ این سوالیست که بعد از پایان فصل دوم همه‌ی طرفداران این سریال از خود می‌پرسند. جواب بله است. در 4 فوریه، HBO فاش کرد که فصل 3 Euphoria در دست ساخت است.

این شبکه با استفاده از صفحه رسمی Euphoria اینستاگرام، یک اطلاعیه ویدیویی با این عنوان به اشتراک گذاشت: “#EUPHORIA برای فصل 3 تمدید شد.” خبر هیجان انگیز نیمه راه پخش فصل 2 منتشر شد و احتمالاً به دلیل دوبرابر شدن بیننده Euphoria با فصل دوم آن بود.

فرانچسکا اورسی، معاون اجرایی برنامه‌نویسی HBO در بیانیه‌ای از طریق هالیوود ریپورتر گفت: «سام، زندایا و کل بازیگران و عوامل سریال Euphoria فصل دوم را به درجات خارق‌العاده‌ای رسانده‌اند؛ با این تفاسیر قرارداد و فرم روایی را به چالش می‌کشند، در حالی که تمام انرژی خود را حفظ کرده‌اند تا با ما باشند. ما نمی‌توانیم بیشتر از این مفتخر باشیم که با این تیم با استعداد کار کنیم یا هیجان‌زده‌تر از این باشیم که سفر خود را با آن‌ها در فصل سوم ادامه دهیم.” ما تصور می‌کنیم که هشت قسمت در فصل 3 مانند فصل 1 و 2 وجود داشته باشد.

تاریخ انتشار فصل 3 Euphoria چه زمانی است؟

همانطور که می‌دانیم، نمی‌دانیم فصل 3 Euphoria چه زمانی پخش می‌شود. با این حال، قبل از پخش پایانی فصل 2، زندایا با یک توییت طرفداران را به هیجان آورد؛ وی گفت: “فردا واقعاً آخرین قسمت سرخوشی تا سال 2024 است هه :(.” به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد که باید دو سال منتظر بمانیم.

همانطور که مطرح است، دقیقاً مشخص نیست که چرا فیلمبرداری اینقدر طولانی خواهد شد، اما احتمالاً به دلیل برنامه شلوغ فیلمبرداری Zendaya و بقیه بازیگران خارج از برنامه است. Zendaya قرار است امسال فیلم Dune: Part Two را در کنار فیلم‌های مختلف دیگر بازی کند.

فصل دوم Euphoria دو سال و نیم بعد از فصل اول به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا پخش شد. به دلیل تاخیرها، دو قسمت ویژه Euphoria در بین فصل‌های 1 و 2 وجود داشت.

بازیگران فصل سوم Euphoria چه کسانی هستند؟

تاریخ پخش فصل 3 Euphoria, زمان انتشار فصل 3 Euphoria, زمان پخش فصل 3 یوفوریا
تاریخ پخش فصل 3 Euphoria, زمان انتشار فصل 3 Euphoria, زمان پخش فصل 3 یوفوریا

بر اساس نحوه پایان فصل 2 Euphoria، ما تصور می‌کنیم که تمام بازیگران اصلی بازخواهند گشت. به عبارت دیگر، انتظار دیدن افرادی مانند Zendaya (Rue)، Hunter Schafer (Jules)، Jacob Elordi (Nate)، Alexa Demie (Maddy)، باربی Ferreira (Kat)، Angus Cloud (Fez)، سیدنی Sweeney (Cassie) را داشته باشید.

همانطور که گفته شد، طرفداران نگران این هستند که الکسا دمی پس از اینکه مدی شغل خود را به عنوان پرستار بچه تئو در فصل 2، قسمت 7 ترک کرد و به سامانتا گفت که قرار نیست تا آخر عمر در شرق هایلند بماند، سریال را ترک کند.

ما همچنین فکر می‌کنیم که در فصل 3 شاهد بازگشت بیشتر بازیگران مکمل و همچنین برخی از شخصیت‌های کاملاً جدید خواهیم بود. دومینیک فیک در مصاحبه‌ای با جیمی فالون در فوریه 2022 تایید کرد که به عنوان الیوت بازخواهد گشت.

در فینال، به نظر می‌رسد که اشتری (جاون والتون) به ضرب گلوله کشته شده است. با این حال، جاون اخیراً به Esquire گفت: “امیدوارم که او زنده باشد” و او می‌خواهد “اش و فز دوباره متحد شوند”. به عبارت دیگر، جاون هنوز هم می‌تواند برگردد.

آیا Zendaya در فصل 3 Euphoria حضور خواهد داشت؟

تاریخ انتشار فصل 3 Euphoria, تاریخ انتشار فصل 3 یوفوریا, تاریخ پخش فصل 3 Euphoria, زمان انتشار فصل 3 Euphoria, زمان پخش فصل 3 یوفوریا
تاریخ انتشار فصل 3 Euphoria, تاریخ انتشار فصل 3 یوفوریا

طرفدارانی که نگران مرگ Rue در فصل 2 هستند، می‌توانند نفس راحتی بکشند. زندایا به The Cut گفت که داستان Rue در این فصل با یک یادداشت امیدوارکننده به پایان خواهد رسید. او توضیح داد: “اپیزود 8 جایی است که ما آن حس رستگاری را به دست خواهیم آورد.” به گزارش TVLine، کیسی گفت: “او در فصل 3 خواهد بود”.

داستان فصل 3 Euphoria چیست؟

در حال حاضر، بازیگران و تیم تولید Euphoria هیچ چیز مشخصی درباره اتفاقات فصل 3 فاش نکرده‌اند. به نظر می‌رسد که Fez به زندان می‌رود و احتمالاً همه شخصیت‌ها را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

کلویی چری اخیراً به Variety گفته است که دوست دارد Rue و Faye در فصل 3 صحنه‌های بیشتری را با هم داشته باشند: “فکر می‌کنم فی داستانی از اعتیاد دارد که می‌تواند مانند Rue تعریف کند؛ اگرچه متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار فصل 3 Euphoria سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *