شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها از نگاه سایت فیگار

در این مطلب به شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها می‌پردازیم. در ادامه با ما بمانید تا با شخصیت های شرور پیکسار با بدترین سرنوشت ها آشنا شوید.

برای چندین دهه، پیکسار به خاطر خلق برخی از محبوب‌ترین و نمادین‌ترین فیلم‌های انیمیشن تمام دوران شناخته شده است. از «داستان اسباب‌بازی» تا «در جستجوی نمو»، فیلم‌های آن‌ها قلب مخاطبان پیر و جوان را تسخیر کرده است. با این حال، برای هر قهرمان، یک شرور وجود دارد و پیکسار نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حالی که برخی از شرورهای آنها به شیوه ای نسبتاً بی دردسر و سریع از بین رفته‌اند، برخی دیگر به سرنوشتی دچار شده‌اند که واقعاً دلخراش است.

در مقاله بدترین سرنوشت های شخصیت های شرور پیکسار ما نگاهی دقیق‌تر به برخی از شرورهای پیکسار خواهیم داشت که بدترین سرنوشت را دارند. ما راه‌هایی را که در آن اقدامات آنها منجر به سقوط آنها شد را بررسی خواهیم کرد و به پیامدهایی که آنها با آن مواجه شدند می‌پردازیم. از تبعید به زندگی خلوت تا گرفتار شدن در یک نفرین ابدی، این شرورها مجازاتی را تجربه کرده‌اند که چیزی کمتر از ویرانگر نیست.

شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها

شرور ترین شخصیت پیکسار با بدترین سرنوشت

شما می‌توانید فهرست شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها
شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها

اما چرا ما خود را مجبور به تمرکز بر سرنوشت این تبهکاران می‌دانیم؟ شاید به این دلیل است که ما بخشی از خود را در آنها می‌شناسیم، یا شاید به این دلیل است که معتقدیم حتی شرورترین شخصیت‌ها نیز سزاوار همدلی و درک هستند.

دلیل هر چه که باشد، نمی توان انکار کرد که سرنوشت شخصیت های شرور پیکسار به اندازه قهرمانانی که با آنها مخالفت می کنند، در داستان آن ها جدایی ناپذیر است. پس در ادامه نوشتار شخصیت های شرور پیکسار با بدترین سرنوشت ها همراه ما بمانید تا با شرور ترین شخصیت پیکسار با بدترین سرنوشت آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

جامع‌ترین فهرست جدیدترین و بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023 

Hopper

شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها
Hopper (A Bugs Life)

در ابتدای مقاله شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها ، هاپر، رهبر بی‌رحم و ترسناک ملخ‌ها، زمانی که توسط گله‌ای از بچه‌های پرندگان بلعیده شد، با پایانی وحشتناک روبرو شد. سقوط او از قدرت سریع و چشمگیر بود، زیرا در یک چشم به هم زدن از یک دیکتاتور مخوف و مورد احترام به یک قربانی درمانده تبدیل شد.

همان موجوداتی که او زمانی عذاب می‌داد و برای غذا از آنها بهره‌برداری می‌کرد، به شکارچیان خودش تبدیل شدند. در آخرین لحظات، هویت واقعی هاپر آشکار شد. شجاعت و غرور او از بین رفت و موجودی نومید و رقت انگیز را آشکار کرد که ناگهان از آسیب پذیری خود آگاه شد. هاپر که زمانی توانا بود، به یک آشفتگی ترسناک و لرزان تبدیل شد و ناتوان از فرار از سرنوشت وحشتناک خود بود.

جای تعجب نیست که با توجه به تضاد فاحش بین تسلط اولیه و پایان شرم آور، از هاپر به عنوان یکی از به یاد ماندنی‌ترین شخصیت های شرور در تاریخ پیکسار یاد می‌شود. مرگ او به عنوان یک داستان هشدار دهنده در مورد خطرات دست کم گرفتن قدرت خود و دست کم گرفتن مخالفان خود عمل می‌کند. برای هاپر، غروری که به سلطنت او دامن زد، در نهایت دلیل سقوط او بود، زیرا قربانی غرور و ظلم خود شد.

Buddy Pine

شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها
Buddy Pine (The Incredibles)

بادی پاین یا همان طور که بعداً به عنوان سندروم شناخته شد، مخترع باهوش اما گمراهی بود که وسواس زیادی برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان داشت. پس از اینکه در جوانی توسط آقای Incredible دوری گزید، میل به انتقام او را درگیر کرد و او را به مسیری تاریک سوق داد.

سقوط نهایی او زمانی اتفاق افتاد که اختراع خودش، Omnidroid، به او روی آورد و او در نیروی مخرب آن گرفتار شد. در پیچ و تاب عدالت شاعرانه، تلاش‌های سندروم برای اثبات برتری خود در نهایت به شکست او انجامید. او در آخرین لحظات خود نتوانست از همان ماشینی که برای نابودی دیگران ساخته بود بگریزد و در انفجاری آتشین جان باخت. پایان غم انگیز سندروم بر خطر اجازه دادن به وسواس انتقام جویی برای از بین بردن کامل آنها تأکید می‌کند.

علیرغم هوش و استعداد فنی او، سقوط سندروم ریشه در غرور و تمایل او به انتقام داشت. جهان بینی پیچ خورده او، که توسط طرد شدن در دوران کودکی توسط یک قهرمان تقویت شده بود، او را از بین برد و او را به انجام اعمال شنیع شیطانی سوق داد. در پایان، تلاش سندروم برای قدرت و به رسمیت شناختن، دلیل شکست او بود، و او با پایانی وحشتناک روبرو شد که به عنوان یک داستان هشدار دهنده برای کسانی بود که به دنبال رسیدن به اهداف خود به هر قیمتی هستند.

Lots-O

شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها
Lots-O (Toy Story 3)

Lots-O، خرس به ظاهر مهربانی که بر مهدکودک Sunnyside حکومت می‌کرد، زمانی که به عنوان یک ظالم دستکاری و ظالم ظاهر شد، جنبه تاریک‌تری را آشکار کرد. خیانت او به اسباب‌بازی‌های دیگر منجر به مصیبت وحشتناکی شد که در آن آنها تقریباً با مرگ خود مواجه شدند، اما در نهایت، سرنوشت خود Lots-O بسیار بدتر بود.

او که به جلوی یک کامیون زباله بسته شده بود، محکوم بود که بقیه روزهای خود را با استنشاق دود اگزوز و زباله‌های پوسیده سپری کند. این مجازات ظالمانه پایانی مناسب برای شخصیتی بود که درد و رنج زیادی برای دیگران ایجاد کرده بود. سرنوشت Lots-O به عنوان یک داستان هشدار دهنده از پیامدهای خیانت و خطرات اجازه دادن به قدرت برای فاسد کردن روح یک فرد است.

علیرغم جذابیت و کاریزمای اولیه او، ماهیت واقعی لوتس او در نهایت آشکار شد و سلطنت وحشتناک او به پایان تلخی رسید. مجازات او هم مناسب و هم طعنه آمیز بود، زیرا همان زباله‌هایی که او به عنوان سلاحی علیه دشمنانش استفاده کرده بود به خانه دائمی او تبدیل شد.

این خرس که زمانی مغرور بود به موجودی رقت‌انگیز و شکسته تبدیل شد و رها شد تا در کثیفی و بدبختی خود بمیرد. سرنوشت Lots-O به عنوان یک یادآوری آشکار است که کسانی که از قدرت خود برای دستکاری و آسیب رساندن به دیگران استفاده می کنند، در نهایت با عدالت روبرو خواهند شد، حتی اگر به شکل یک کامیون زباله باشد.

Charles Muntz

شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها
Charles Muntz (Up)

چارلز مونتز، کاوشگر مشهوری که از وسواسش برای گرفتن آبشارهای دست نیافتنی «هیولا بهشت» دیوانه شده بود، زمانی که در پروانه‌های زپلین خودش گیر کرد، به پایان مناسبی رسید. همانطور که او در اعماق بیابان‌های آمریکای جنوبی تا حد مرگ سقوط کرد، شکست غم انگیز مونتز کامل شد.

مرگ مونتز عواقب بالقوه اجازه دادن به وسواس برای از بین بردن زندگی فرد را نشان می‌دهد. تعقیب بی وقفه او برای یک هدف واحد در نهایت منجر به نابودی او شد و میراث نجیب او برای همیشه با اقدامات او از بین رفت. حضور این شرور محبوب در فهرست بدترین سرنوشت های شخصیت های شرور پیکسار یک اولویت برای ما بود.

سرنوشت مونتز یک داستان هشدار دهنده درباره خطرات دنبال کردن موفقیت به هر قیمتی است. او در جستجوی “هیولاهای بهشت”، هر چیز دیگری را که در زندگی مهم بود، از جمله انسانیت خود را از دست داد. زمانی که مونتز به پایان خود رسید، پوسته‌ای از خود سابقش بود که توسط جنون خود درگیر شده بود و به اقدامات ناامیدکننده‌ای رانده شده بود.

Mr. Waternoose

شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها
Mr. Waternoose (Monsters, Inc.)

آقای واترنوز، مدیر عامل محترم شرکت هیولاها، به عنوان یک تاجر بی رحم که مایل به ربودن و ترساندن کودکان برای حفظ منبع تغذیه شرکتش بود، افشا شد. سقوط او زمانی اتفاق افتاد که نقشه شرورانه‌اش برای جهانیان فاش شد و متعاقبا دستگیر و از مقامش برکنار شد.

سرنوشت آقای واترنوز به عنوان یک داستان هشدار دهنده در مورد قدرت فاسد کننده طمع عمل می‌کند. زمانی که او شخصیتی قابل احترام بود، در نهایت به دلیل خودخواهی و تمایل خود برای قرار دادن منافع خود بر منافع موجوداتی که به او سپرده شده بود، زندگی‌اش نابود شد.

Stinky Pete

شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها
Stinky Pete (Toy Story 2)

پیت بدبو، عروسک به ظاهر عاقل و پدربزرگ پروسپکتور، به عنوان یک شرور تلخ و انتقام جو که به دنبال از بین بردن شادی وودی بود، آشکار شد. خیانت او در نهایت فاش شد و در رحمت کودک خردسالی قرار گرفت که دوست داشت روی اسباب بازی‌هایش نقاشی کند.

در پیچ و تاب سرنوشت، پیت بدبو به همان وجودی که می‌خواست از آن اجتناب کند محکوم شد: زندگی با تحقیر به عنوان یک بازیچه. این یک پایان مناسب برای شخصیتی است که به دنبال کنترل سرنوشت دیگران است، اما سرنوشت خود توسط هوس‌های یک کودک تعیین می‌شود. پیت بدبو قطعا یکی از شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها می‌باشد.

Ernesto De La Cruz

شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها
Ernesto De La Cruz (Coco)

ارنستو د لا کروز، خواننده و نوازنده مشهوری که نسل‌ها می‌شناختند، مشخص شد که مردی بی‌رحم و بی‌قلب است که برای رسیدن به شهرت دست از هیچ چیز نمی‌کشد، حتی اگر به معنای قتل دوست خود باشد. میراث او با آشکار شدن حقیقت در مورد اعمال ناشایست او از بین رفت و او در حین اجرای زنده توسط یک زنگ در حال سقوط تا حد مرگ له شد.

در نمایشی مناسب از عدالت شاعرانه، نماد موفقیت خود د لا کروز ابزار مرگ او شد. پایان غم انگیز او یادآور عواقبی است که می تواند از ارزش دادن به شهرت و ثروت بیش از هر چیز حاصل شود. حضور این شخصیت محبوب در لیست شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها یک اولویت برای ما بود.

Chef Skinner

شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها
Chef Skinner (Ratatouille)

سرآشپز اسکینر، سرآشپز کوچک و انتقام جوی رستوران گاستو، زمانی که رمی موش و دوستان جونده اش او را بستند، دهانش را بستند و در انباری حبس کردند، با پایانش روبرو شد. سرنوشت او با کشف و برکناری از سمت خود رقم خورد و او را در ذلت شکست خود فرو برد.

سرنوشت سرآشپز اسکینر که قدرت و اعتبار خود را از دست داده است، یادآور این است که موفقیتی که بر اساس رنج و استثمار دیگران ساخته شده است، پایدار نیست. سقوط او اهمیت فروتنی و پیامدهای بالقوه دست کم گرفتن کسانی را که ممکن است ناتوان به نظر برسند نشان می‌دهد. اسکینر یکی از شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها می‌باشد.

Sid Phillips

شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها
Sid Phillips (Toy Story)

در انتهای مقاله شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها ، سید فیلیپس، کودک سادیست و مخربی که از شکنجه اسباب‌بازی‌ها لذت می‌برد، زمانی که اسباب‌بازی‌هایی که او را عذاب داده بود زنده شدند و با او مقابله کردند، عواقب اعمال خود را فهمید. سید که از فهمیدن اینکه قربانیانش موجوداتی باهوش هستند، وحشت زده و شوکه شده بود، مجبور شد با پیامدهای رفتار بی رحمانه خود مقابله کند.

اگرچه سرنوشت سید به اندازه برخی دیگر از شرورهای موجود در این لیست وحشتناک نبود، اما داستان او به عنوان یک درس قدرتمند در مورد اهمیت همدلی و عواقب ظلم عمل می‌کند. برخورد او با اسباب‌بازی‌های زنده تأثیری ماندگار بر او گذاشت و احتمالاً قبل از اینکه دوباره به اسباب‌بازی دیگری آسیب برساند، به این حادثه فکر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شرور ترین شخصیت های پیکسار با بدترین سرنوشت ها سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *