اکران خصوصی فیلم‌ کوتاه سیبر در ارومیه

روز جمعه سیزدهم اسفند ماه بنا بر این است که شاهد اکران خصوصی فیلم‌ کوتاه سیبر در ارومیه باشیم. با این خبر جدید در رابطه با فیلم کوتاه‌سازان از فیگار همراه ما بمانید.

به نقل از روابط عمومی فیلم کوتاه سیبر به نویسندگی و کارگردانی مجید درویش نژاد روز جمعه ۱۳ اسفند ماه راس ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه – تالار شمس – با حضور مسئولین و خبرنگاران و ریش‌سفیدان همراه با عوامل فیلم برگزار می‌شود.

اکران خصوصی فیلم‌ کوتاه سیبر در ارومیه

اکران فیلم‌ کوتاه سیبر در ارومیه
اکران فیلم‌ کوتاه سیبر در ارومیه

در این مراسم علاوه بر اکران فیلم‌، مراسم امضای پوستر و فوتوکال و تقدیر از عوامل اتفاق می‌افتد. در ضمن قبل‌تر نقد کوتاه از بابک لطفی خواجه پاشا (کارگردان سینما و تئاتر) بر فیلم سیبه‌ر در سایت فیگار منتشر شده است که می‌توانید آن را مطالعه کنید و از حال و هوای تکنیکی و محتوایی اثر اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

نقدی بر فیلم کوتاه سیبه ر به کارگردانی مجید درویش‌نژاد

عوامل و مشخصات فیلم کوتاه سیبر

اکران فیلم‌ کوتاه سیبر در ارومیه
مجید درویش‌نژاد – نویسنده و کارگردان
  • نویسنده و کارگردان: مجید درویش نژاد
  • تهیه کننده: حکمت سلیمانی
  • بازیگران: شبنم یوسفی، حبیب فرهمند، اسلام آلوسی و کاملیا شاهین
  • سال تولید: ۱۴۰۰
  • فستیوال: حضور در جشنواره های بین‌المللی ( روسیه، دهوک، هامبورگ آلمان)
  • انصراف: از جشنواره سلیمانیه

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اکران خصوصی فیلم‌ کوتاه سیبر در ارومیه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *