بهترین سریال های کمدی ترکی + [جدیدترین سریال های خنده دار ترکی 2023]

سریال های خنده دار ترکی از پرطرفدارترین سریال‌هایی هستند که ترکیه می‌سازد. بوی توت فرنگی، پرنده سحرخیز و… از جمله بهترین سریال های کمدی ترکی هستند.

جدیدترین سریال های کمدی ترکی در سال 2023 به اندازه محبوب‌ترین‌های تاریخ ترکیه مخاطب نداشتند، با این حال تماشای آن‌ها نیز خالی از لطف نیست. سبد کثیف، روزهای زیبا و نشاط زندگیم، از جمله قوی‌ترین و بهترین سریال های کمدی ترکی 2023 هستند.

از آنجا که بیشتر مخاطبان ترکیه نیز همانند ایرانیان، به ژانر طنز علاقه بیشتری نشان می‌دهند، فیلم‌ها و سریال‌های خنده‌دار فراوانی ساخته شده‌است. از جمله بهترین سریال های کمدی ترکیه ای که بسیار مورد پسند هستند، می‌توان به سریال‌های پرنده سحرخیز، از ما بهترون (جت سوسیت)، بوی توت فرنگی، روزهای زیبا، ستاره شمالی، تازه عروس و … اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌های کمدی ترکی

بهترین سریال‌های ترکی

بهترین سریال های کمدی ترکی

بهترین سریال های کمدی ترکی

با توجه به اینکه تعداد قسمت‌های سریال‌های ترکی زیاد است و مدت زمان هر قسمت حدود دو ساعت است، در صورت انتخاب یکی از بهترین سریال های کمدی ترکی برای تماشا، مدت طولانی به همراه خانواده سرگرم خواهید شد.

نویسنده‌های ترک توانایی بالایی برای ادامه دادن داستان دارند و اگر این سریال‌ها جزء بهترین‌ها باشد، قطعا دیدن آن‌ها لذت بخش خواهد بود. این سریال‌ها طرفداران بسیاری دارند و افراد زیادی مایل هستند به تماشای آنها مشغول شوند.

Kendi Düşen Ağlamaz

بهترین سریال های کمدی ترکی

داستان سریال کمدی ترکی 2023 “خود کرده را تدبیر نیست”  برگرفته از کتابی به همین نام اثر Ayşegül Çiçekoglu است. ایلول تومبار و انس کوچاک، بازیگران اصلی این سریال هستند. اینجی بالابان اوغلو بر صندلی کارگردانی سریال نشسته است.

در روزی که آلیز به دنیا آمد، مادرش فوت کرد. او دختر جوانی زیبا اما بسیار خودخواه است که توسط پدرش لوس و بزرگ شده است. وقتی آلیز متوجه می‌شود پدرش دوباره ازدواج می‌کند دیوانه می‌شود. او تصمیم می‌گیرد برای انتقام گرفتن از پدرش با مردی ازدواج کند که دوستش ندارد. با این حال، همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود.

Hayatımın Neşesi

سریال ترکی کمدی 2023

 

سریال ترکی کمدی 2023 “نشاط زندگیم” به کارگردانی شاهین آلتوع (Şahin Altuğ) و نویسندگی اکین آتالار (Ekin Atalar) ساخته شده است. شبنم بوزوکلو، تولگا تکین، ازگی تومبول، اعور دمیرپهلوان و … از بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال داستان خانواده‌ “نشئه” را تعریف می‌کند که صاحب یک دختر و پسر است و در جوار مادر و پدر همسرش زندگی می‌کند. او دانشجوی پزشکی بود، اما بعد از عاشق شدن و ازدواج کردن، درس را رها می‌کند. حالا فرزندان او به خاطر ترک تحصیل او را سرزنش می‌کنند. نشئه تمام تلاشش را می‌کند تا دوباره تحصیلش را ادامه دهد.

Kirli Sepeti

جدیدترین سریال های کمدی ترکی

از بهترین سریال های کمدی ترکی 2023 که می‌توان در این لیست جای داد، سریال “سبد لباس‌های چرک یا سبد کثیف” است. آیچا بینگول، جرن مورای، جانسو توسون، سرکای توتونجو و سرهات کیلیچ بازیگران نقش اصلی این سریال هستند.

سریال با خودکشی مریم، یک نظافتچی در یکی از محلات ثروتمند استانبول، آغاز می‌شود. در آنجا، زندگی کارگران خدماتی و افراد ثروتمندی که در آنجا ساکن هستند، به هم گره می‌خورد. تناقض عمیق بین دو دسته از افراد، یعنی ثروتمندان و فقیران، در این سریال مورد بررسی قرار می‌گیرد.

Kısmet

بهترین سریال های ترکی کمدی

جم گلین اوغلو و اوزگه اوزجار بازیگران اصلی سریال طنز ترکی “قسمت” یا همان “سرنوشت” از بهترین سریال های کمدی ترکی 2023 هستند. سمیح باغجی کارگردانی این سریال جدید تابستانی ترکی را برعهده داشته است. مهینور ارگون و یوسف رها آلپ نیز فیلمنامه آن را نوشته‌اند.

داستان سریال سرنوشت حول محور دوعان، یک وکیل محبوب محله و همسایه زیبایش ملیکه می‌چرخد، که با وجود اینکه مدت‌ها یکدیگر را می‌شناختند و دوست داشتند، هرگز نتوانسته‌اند به عنوان یک زوج دور هم جمع شوند. داستان با ورود دراماتیک ملیکه به عروسی دوعان با موتور سیکلت و به دنبال آن ربودن داماد توسط او آغاز می‌شود.

Güzel Günler

بهترین سریال های کمدی ترکی 2023

سریال روزهای زیبا با بازی بینور کایا، اجم ارکک، بوراک داکاک، لیلا تانلار، زینب چامجی، الگون توکر، ارکون جان ایزان و … از جمله بهترین سریال های کمدی ترکی 2023 است. این سریال داستان خانواده پرجمعیت قیمت خانم را نمایش می‌دهد.

آن‌ها اهل روستای وان هستند که اکنون در استانبول زندگی می‌کنند. همسر قیمت فوت کرده و او از طریق پختن و فروش املت، خانواده‌اش را می‌چرخاند. دو دختر و یک پسر به نام های فسون، آیشیم و آتاکان دارد. آتاکان و دوستش آلتان یک کافه را اداره می‌کنند.

خواهر قیمت، صالیحا و پسرش مهران نیز همراه آن‌ها زندگی می‌کنند. مهران طراح جواهر است و در پی یک افسانه عاشقانه، با سلما رابطه داشت، اما بعد از آتش سوزی خانه شان در وان، که مقصر را سلما می‌دانستند، آن‌ها از یکدیگر جدا شدند. ماجرا در روز عقد مهران آغاز می‌شود، که اتفاقا سلما از وان به استانبول آمده است.

Doğu

دوعو دمیرکول بازیگر طنز ترکیه است که در این سریال از بهترین سریال های کمدی ترکی به ظاهر در نقش خودش حاضر شده است. نام سریال نیز هم‌نام همین بازیگر است. در این سریال طنز، مشکلات و روزمرگی زندگی دوعو را مشاهده می‌کنیم. Doğu از پلتفرم دیجیتال BluTV پخش می‌شود.

دوغو دمیرکل، اگه کوکنلی، کوبیلای تونجر، کرم جم، اولیا آیکان و بانو فوتوجان از بازیگران این سریال هستند. خود دوعو دمیرکول و مورات اوزسوی نویسندگی سناریو این مجموعه طنز را برعهده دارند.

Yalan Dünya

سریال ترکی طنز دنیای دروغین یک مجموعه تلویزیونی سیتکام و درام ترکیه‌ای است که توسط گولسه بیرسل در سال ۲۰۱۲ ساخته شد. ژاله آتابی اوزرک کارگردانی مجموعه را برعهده داشت.  گولسه بیرسل، بیازیت اوزتورک، سارپ آپاک، نیهال یالچین و اونر ارکان بازیگران این مجموعه هستند. خود گولسه بیرسل نیز راوی مجموعه است.

داستان این سریال از بهترین سریال های کمدی ترکی به زندگی بازیگرانی می‌پردازد که در محله جهانگیر استانبول زندگی می‌کنند؛ محله‌ای رو به رشد با تعداد زیادی خانواده غیرمتعارف، ثروتمند و تازه کار. دو بازیگر زن به این محله نقل مکان می‌کنند و با یک خانواده محافظه کار همسایه می‌شوند. آن‌ها تراس مشترکی دارند و پیوسته با هم در ارتباط هستند. زمانی که یکی از خانم‌ها عاشق پسر مجرد این خانواده می‌شود، خانواده محافظه کار مخالفت می‌کنند.

Jet Sosyete

بهترین سریال های کمدی ترکیه ای
بهترین سریال های کمدی ترکیه ای

سریال طنز ترکی جت سوسیته (به انگلیسی: Jet Sosyete) یکی از بهترین سریال های کمدی ترکی است که توسط گلسه بیرسل نوشته شده. کارگردان این سریال هاکان القول است. فصل اول از شبکه استار تی وی، فصل دوم از TV8 و فصل سوم از puhutv و Star TV پخش شد. جت سوسیته که شامل 3 فصل بود با پخش قسمت 59 خود در 6 می 2020 به پایان رسید.

چنگیز اوزپاموک، مالک اوزپاموک تکستیل، پسرش اوزان را از مدیر کل برکنار می‌کند و یاشار یوکسل را که در پایین‌ترین سطح شرکت مشغول است، به عنوان مدیر کل شرکت انتخاب می‌کند.

اوزان اخراج شده ویلای مدیر کل را تخلیه می‌کند و یاشار با خانواده‌اش که در یک خانه ویران زندگی می‌کردند،‌ به این ویلا نقل مکان کرده و حالا عضوی از جامعه پولدارها هستند. در حالی که یاشار یوکسل تلاش می‌کند خود را در صنعت مد ثابت کند، خانواده او قصد دارند وارد جامعه ثروتمندان شوند.

دانلود سریال ترکی از ما بهترون با دوبله فارسی

Senden Daha Güzel

محبوب ترین سریال های کمدی ترکی

سریال ترکی طنز تابستانی “زیباتر از تو” که به تهیه‌کنندگی شرکت Gold ساخته شده بود، اقتباسی از کتابی با همین نام، به نویسندگی “عایشه اونر کوتلو” است. داستان عاشقانه رنگارنگ یک پزشک زن اهل آنتپ و یک پزشک زیبایی مشهور از استانبول، ماجرای این سریال است. داستان این دو پزشک که مدام با هم در حال دعوا هستند، توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

افسون دختر جوان و زیبایی است که به عنوان متخصص پوست در یک روستای کوچک کار می کند. او زندگی آرامی دارد و با پدرش در مزرعه روستایی با خوشبختی زندگی می کند. او از کودکی مادرش را ندیده است.

زندگی افسون وقتی وقتی تغییر می‌کند که اطلاعاتی از مادرش، پروین به دست میارد. پروین یک جراح پلاستیک است و یکی از بهترین کلینیک زیبایی را اداره می کند. او مشکلات سلامتی دارد و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد. او باید 3 ماه از کلینیک زیبایی خود دور باشد. در این مدت او از دخترش می خواهد که از طرف او کلینیک زیبایی را اداره کند. افسون برای یک روز به استانبول می آید.

او فکر می کند که مادرش در بخش مراقبت های ویژه می ماند و می خواهد او را ببیند. او فقط می‌خواهد قبل از مرگ به مادرش بگوید چه احساسی دارد. وقتی متوجه می شود که او را فریب داده، بلافاصله می خواهد استانبول را ترک کند.

افسون نمی‌خواهد کلینیک زیبایی را اداره کند و می خواهد به زندگی دنج خود بازگردد. با این حال، مادرش پروین تهدید می کند که مزرعه روستای‌اش را از او می‌گیرد. افسون دو انتخاب دارد: یا به مدت سه ماه کلینیک زیبایی را اداره می‌کند یا مزرعه روستایی را که پدرش در آن زندگی می‌کند از دست خواهد داد.

افسون کاری جز پذیرش اداره کلینیک زیبایی ندارد. او باید این کلینیک را با یک جراح پلاستیک موفق به نام امیر اداره کند. امیر موفق‌ترین جراح پلاستیک در کلینیک زیبایی است. او خوش قیافه و متکبر است و از ایده اداره کلینیک همراه با افسون خوشش نمی‌آید و از این رو تصمیم می گیرد همه چیز را برای او سخت کند.

Çilek Kokusu

“بوی توت فرنگی” از بهترین سریال های ترکی طنز در ژانر درام، عاشقانه به کارگردانی گلد فیلم است. دمت اوزدمیر، یوسف چیم، اکین مرت دیماز، ماهیر گونشیری، مین توگای، مورات باش اوغلو و لاچین جیلان بازیگران این سریال هستند. این سریال از سریال تلویزیونی کره جنوبی The Heirs اقتباس شده است.

آسلی که به همراه مادرش در خانه کوچکی زندگی می‌کند با قنادی روزگار را می‌گذراند. مادر آسلی نیز با نظافت خانه‌های ثروتمندان درآمدی ناچیز دارد. روزی آسلی در تلاش برای رساندن سفارش یک کیک در حال دویدن از عرض خیابان با اتومبیلی برخورد می‌کند که باعث می‌شود کیک‌اش کاملا از بین برود.

آسلی که در تلاش برای به دست آوردن درآمد بیشتری است از طرف دوست صمیمی‌اش کاری در یک هتل ساحلی به او پیشنهاد می‌شود. با وجود تمام سختی‌ها آسلی راهی هتل شده و بعد از چند روز کاری متوجه می‌شود که صاحب هتل همان راننده‌‌ای است که با او تصادف کرده بود و بعد از درگیری دوباره با او (بوراک) به شهر خود استانبول باز می‌گردد.

از طرفی دیگر مادر آسلی که به دستور صاحب خانه‌شان مجبور به تخلیه خانه است از طرف یکی از مشتریانش پیشنهاد خوبی دریافت می‌کند؛ مادر آسلی و دخترش می‌توانند با اقامت در اتاقی در کنار خانه مجلل آن‌ها به امور آشپزخانه و نظافت خانه هم رسیدگی کنند. آسلی بی‌خبر از همه‌جا بعد از نقل مکان به خانه پدری بوراک دوباره با او رو به رو می‌شود.

Gibi

بهترین سریال های ترکی کمدی

در سریال طنز ترکی “مانند”، فیاض ییعیت، کیوانچ کیلینچ و احمد کورشات اوجالان، نقش‌های اصلی را ایفا کرده‌اند. قسمت اول آن در تاریخ 1 ژانویه 2021 منتشر شد. Aziz Kedi و Feyyaz Yiğit فیلمنامه نویسان سریال هستند. سریال گیبی (شبیه) ساختار طنز متفاوتی دارد که ممکن است همه پسند نباشد. این سریال که ریتم آرامی دارد از شبکه دیجیتال اکسسن به نمایش در می‌آید.

ییلماز (فیاض ییعیت) و ایلککان (کیوانچ کیلینچ) دو دوستی هستند که مدام با هم دعوا می‌کنند. مهمترین ویژگی دوستی آنها این است که همیشه موفق می‌شوند کاری انجام دهند که زندگی عادی آن‌ها را زیر و رو کند. آنها رویدادهای کوچک را با مهارتی باورنکردنی بزرگ می‌کنند و همه چیز را به یک سطح دردسرساز می‌آورند.

Yeni Gelin

بهترین سریال های کمدی ترکی

سریال تازه عروس از بهترین سریال های کمدی ترکی است که پخش آن در سال ۲۰۱۷ از شبکه Show Tv ترکیه آغاز شد و در طی ۳ فصل در سال ۲۰۱۸ به اتمام رسید. این سریال در حین پخش به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد.

بلا دختر جوان و زیبایی از خانواده‌ای اشرافی است. پدر او سفیر ترکیه در اسپانیا و مادرش از خانواده‌ای بسیار قدرتمند از اسپانیا است. بلا در دانشگاه با پسری به نام هازار آشنا می‌شود. هازار از خانواده‌ای بسیار سنتی و قبیله‌ای از اهالی شهر آدانا است.

خانواده‌ او به نام بوزوک، قبیله‌ای هستند که به رسم و رسوم خود بسیار معتقدند و آن‌ها را با جدیت اجرا می‌کنند. بلا و هازار با اینکه از لحاظ خانوادگی و شخصیتی بسیار متفاوت هستند؛ وارد رابطه عاشقانه‌ای می‌شوند. این دو نفر بعد از سه سال رابطه در حین تحصیل، تصمیم به ازدواج می‌گیرند، بدون اینکه والدین‌شان را در جریان بگذارند ازدواج می‌کنند و زندگی جدیدشان را آغاز می‌‎کنند.

بلا که اکنون همسر هازار است به همراه او به شهر آدنا می‌رود و از رفتن به این شهر بسیار خوشحال و هیجان‌زده است اما آشنا شدن او با خانواده هازار باعث می‌شود همه چیز جوری که او انتظار دارد پیش نرود.

دانلود سریال ترکی تازه عروس با دوبله فارسی

Kuzey Yıldızı İlk Aşk

بهترین سریال های کمدی ترکی
بهترین سریال های کمدی ترکی

“ستاره شمالی” از بهترین سریال های ترکی کمدی با بازی آسلیهان گونر و اسماعیل دمیرجی است. سریالی در ژانر رمانتیک و کمدی ساخت کشور ترکیه و به کارگردانی ارسوی گولر است. پخش اول این مجموعه در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۹ و در شبکه شو تی وی آغاز و در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۱ پایان یافت.

ییلدیز تا جایی که به یاد دارد عاشق کوزی است. ولی کوزی مجبور بوده خود را عاشق ییلدیز نشان دهد. کوزی و ییلدیز از ۲ خانواده اصیل کارادنیز هستند. ۲۰ سال پیش یعنی در سال ۱۹۹۹، کوزی به بهانه درس و دانشگاه، به استانبول رفته و با دختری به نام شعله ازدواج می‌کند!

آن دو صاحب ۳ دختر به نام‌های فریده، گوگچه و مینه می‌شوند و کوزی هم فردی ثروتمند می‌شود. حال سال ۲۰۱۹ است. شعله به کوزی خیانت کرده و تمام پول‌های او را می‌دزدد. کوزی که پولی برای تأسیس دوباره شرکت‌اش ندارد به کارادنیز بر می‌گردد. داستان از آنجا آغاز می‌شود.

دانلود سریال ترکی ستاره شمالی با دوبله فارسی

Erkenci Kuş

بهترین سریال های کمدی ترکی

صنم دختر شاد و پرانرژی است که در یک خانواده متوسط زندگی می‌کند. او هر صبح در بقالی پدرش کار می‌کند. خواهر بزرگتر او در یک شرکت تبلیغات به عنوان معاون رئیس کار می‌کند. صنم برای اینکه ازدواج نکند با خواهرش به شرکت می‌رود تا کار بیابد. به عنوان خدمت‌کار مشغول می‌شود،‌ اما به دلیل توانایی که در نوشتن دارد و ذهن خلاقش، ترفیع می‌گیرد.

صنم در دنیای خیالاتش زندگی می‌کند و از اتفاقات روزمره‌اش، یک رمان می‌نویسد. او یک زن بالغ و توانا است. و از پس تمام مسائل زندگی‌اش بر می‌آید. بین او و خواهرش کش‌مکش‌های خواهرانه زیادی است.

پسر رئیس شرکت، جان، به دلیل بیماری پدرش، بر سر کارها آمده است. با گذشت زمان عشق بزرگی میان صنم و جان به وجود می‌آید. این سریال سرشار از لحظات طنز، عاشقانه و احساسی است. از تماشای آن لذت بسیاری خواهید برد.

با اینکه غالب سریال‌های عاشقانه ترکی فضای کلیشه دارند، و این سریال نیز از این قضیه دور نیست، اما حال و هوای کاراکتر صنم، تصمیمات و تلاش‌هایی که در زندگی می‌کند تا شخصیت مستقلی داشته باشد، این کاراکتر را از دیگر کاراکترها متمایز می‌کند.

بازی بازیگران دمت اوزدمیر و جان یامان در این سریال از بهترین سریال های کمدی ترکی به شدت عالی است. با وجود نقص و کلیشه سناریو،‌ به راحتی می‌توانید بخندید و گریه کند. کاراکترهایی مثل مظفر و جی جی بسیار طنز هستند و به خوبی پرداخته شده‌اند.

Leyla ile Mecnun

بهترین سریال های کمدی ترکی

از دیگر بهترین سریال های کمدی ترکی و عاشقانه، سریال لیلی و مجنون است. در خلاصه این داستان آمده است که لیلا و Kays (نام اصلی مجنون) در دوران دبستان عاشق یکدیگر شدند. مادر لیلا که قضیه این عشق را می‌شنود، لیلا را به مدرسه‌ای دیگر می‌برد.

خبر این عشق در مدت زمان کوتاهی همه جا را فرا می‌گیرد. ملاقات لیلا با Kays ممنوع شده است. کایس که از عذاب جدایی نابود شده است، در میان مردم معروف به مجنون می‌شود.

این سریال در زمان پخش از ریتینگ بالایی برخوردار بود و طرفداران بسیاری داشت. ورژن جدید آن نیز از پلتفرم اینترنتی اکسن در حال نمایش است. اتفاقات چند سال بعد از پخش سریال اصلی رخ می‌دهند.

Avrupa Yakası

محبوب ترین سریال های کمدی ترکی
محبوب ترین سریال های کمدی ترکی

سمت اروپایی از بهترین سریال های کمدی ترکی در نوع کمدی سیتکام است که با تهیه کنندگی سینان چتین و نویسندگی گولسه بیرسل ساخته شده و بین سال‌های 2004-2009 از ATV پخش شد. در فصل اول این برنامه، هاکان القل روی صندلی کارگردانی نشست و فصل اول در 23 ژوئن 2004 با قسمت نوزدهم آن به پایان رسید.

اگرچه بازیگران سریال هر فصل تغییر می‌کردند، اما گلسه بیرسل، گازانفر اوزجان، لونت اوزومجو، شنای گورلر، هاله کانروغلو، یاووز سچکین، ویسل دیکر و ییلدیریم اوچک بازیکنانی هستند که در تمام فصل‌ها حضور داشتند. این سریال داستان خنده‌دار خانواده سوتچو اوغلو ساکن نیشانتاشی و کارمندان مجله آوروپا یاکاسی و بستگانشان را روایت می‌کند.

Çok Güzel Hareketler

بهترین سریال های کمدی ترکی

حرکات خیلی قشنگ یک مجموعه تئاترگونه از بهترین سریال های کمدی ترکی است. در هر قسمت بازیگران تازه وارد در ژانر طنز، با نوشتن و اجرای اتودهای در مقابل ییلماز اردوغان، مورد آزمایش قرار می‌گیرند که چقدر اجرای طنزی را ارائه دادند.

ییلماز اردوغان کارگردان، نویسنده و بازیگر ترک است که در ژانر طنز مهارت بالایی دارد. او در میان مخاطبان نشسته و بعد از تماشای نمایش، نکات آموزشی، نکات قوت و ظعف آن را به بازیگران می‌گوید. اغلب نمایش‌ها بسیار خنده‌دار است و این برنامه در رده پرمخاطب‌ترین‌ها قرار می‌گیرد.

Aşk Mantık İntikam

بهترین سریال های کمدی ترکی

عشق منطق انتقام از بهترین سریال های کمدی ترکی داستان زندگی اسرا را نمایش می‌دهد. زندگی او پس از خبری که در روزنامه مشاهده می‌کند، وارونه می‌شود. شوهر سابق او، اوزان، که یک سال پیش از هم جدا شدند، صاحب یک شرکت بزرگ شده است.

اسرا تصمیم می‌گیرد اوزان را مجددا عاشق خود کند. و تلاش می‌کند قلب شکسته او را ترمیم کند. به همین دلیل وارد شرکت اوزان می‌شود تا در آن‌جا استخدام شود. اما اوزان اصلا از این اتفاق راضی نیست و خیلی شدید با او برخورد می‌کند. از نیت اسرا خبر دارد و او را از شرکت خارج می‌کند.

به خاطر اتفاق‌هایی آن‌ها هنوز همدیگر را می‌بینند. اوزان هنوز هم حسودی اسرا را می‌کند و غیرتی می‌شود. آیا آن‌ها مجددا عاشق هم خواهند شد؟ علت اصلی جدایی اسرا از اوزان چه بود؟ این سریال ترکی تابستانی، در کنار نمایش داستان عاشقانه، صحنه‌های طنز بسیاری دارد.

با تماشای آن لحظات خوشی را کنار خانواده تجربه خواهید کرد. بازی بی‌نظیر بورجو اوزبرک و ایلهان شن نیز توجه مخاطب را جلب خود می‌کند. کش‌مکش‌های آن‌ دو، عشق میان‌شان و دیگر اتفاق‌ها، شما را سرگرم خواهند کرد.

Bizden Olur Mu

بهترین سریال های کمدی ترکی

یکی از سریال های خنده دار ترکی سریال “ما می‌تونیم با هم باشیم؟” است. این سریال از شبکه اینترنتی بلوتی‌وی منتشر شد و در ادامه برنامه “خب بعدش؟” با بازی سارپ بوزکورت ساخته شده است.

در این سریال از بهترین سریال های کمدی ترکی شاهد حضور سارپ بوزکورت هستیم. او که به تازگی در سریال “تو در خانه‌ام را بزن” درخشیده بود، اکنون و بعد از اتمام مینی سریال “ee…sonra” در سریال “ما می‌تونیم با هم باشیم؟” هنرنمایی می‌کند.

سریال “Bizden Olur Mu” می‌تواند باخیال راحت در لیست بهترین سریال های طنز ترکی قرار بگیرد، چرا که امکان ندارد سارپ در یک پروژه باشد و مخاطب نخندد. او واقعا طناز است و با کمدین بی‌نظیری همچون تولگا چویک نیز سابقه همکاری داشته است. در این سریال سارپ و دنیز به دنبال بهبود رابطه خود هستند. و برای این مسئله از راه‌های مختلف بهره می‌گیرند.

Uysallar

بهترین سریال های کمدی ترکی

یکی دیگر بهترین سریال های کمدی ترکی که از پلتفرم نتفلیکس منتشر شد، سریال “Uysallar” است. البته این سریال بیشتر در دسته درام قرار می‌گیرد،‌ اما طنز آن نیز غلبه می‌کند. داستان خانواده‌ای به ظاهر آرام و رام (با توجه به نام خانوادگی آن‌ها Uysallar، که به معنی رام‌شده‌ها است.) که در واقع خلاف آن هستند. هر کدام در حال تجربه بحرانی از زندگی خود هستند.

هالوک بیلگینر، سونگول اودن، سرکان آلتون‌اوراک، اونر ارکان، اعور یوجل، ابراهیم سلیم و نزاکت اردن، از بازیگران این سریال هستند. انور سایلاک نیز کارگردانی این سریال متفاوت را برعهده داشته است.

از نظر شما بهترین سریال های کمدی ترکیه ای کدام سریال‌ها هستند؟

سوالات متداول

نام یک سریال ترکی عاشقانه قدیمی در ژانر طنز ؟

عشق از نو (Aşk Yeniden)

نام یکی از بهترین سریال های ترکی کمدی عاشقانه ؟

پرنده سحرخیز و ستاره شمالی

بیشتر بخوانید:


One thought on “بهترین سریال های کمدی ترکی + [جدیدترین سریال های خنده دار ترکی 2023]

  1. یه فیلمی بود که نقش خانم رو بازیگر مرد بازی میکد
    اسمش نازلی بود
    میخواست ازدواج بکنه و خیلی بد دهن بود
    اسمشو اگه میدونید
    ممنون میشم بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *