STALKER 2 در رویداد Paris Games Week حضور خواهد داشت

 STALKER 2 در رویداد Paris Games Week حضور خواهد داشت. به نظر می‌رسد شرکت‌کنندگان می‌توانند به تمامی جزئیات این بازی دسترسی داشته و آن را تجربه کنند.

رویداد Paris Games Week به‌زودی برگزار خواهد شد؛ طبق اخبار منتشر شده مایکروسافت، لیست تمامی برنامه‌هایی که قرار است در این رویداد رونمایی کند را اعلام کرده است. وب‌ سایت Xbox Wire با انتشار اعلامیه‌ای خبر از حضور چندین بازی فرست پارتی و ثرد پارتی در غرفه ایکس باکس را داد؛ این بازی‌ها از روز اول عرضه به گیمرها ارائه خواهند شد. همچنین رویداد Paris Games Week در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۴ آبان (۱ تا ۵ نوامبر) برگزار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

احتمال انتشار GTA 6 در کنسول نینتندو سوییچ


 حضور STALKER 2 در رویداد Paris Games Week

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl توسط استودیو GSC Game World به عنوان یکی از برجسته‌ترین آثار حضور خواهد داشت که در رویداد Paris Games Week برای تمامی شرکت‌کنندگان قابل تجربه خواهد بود. همچنین، آثار دیگری همچون بازی Towerborne، بازی Ara: History Untold و بازی Jusant از مایکروسافت در این رویداد شرکت دارند. از دیگر بازی‌هایی که به مانند قبل در این ایونت شرکت کرده‌اند می‌توان Forza Motorsport و Starfield اشاره کرد.

 حضور STALKER 2 در ایونت Paris Games Week
STALKER 2 در رویداد Paris Games Week

در ابتدا، بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 برنامه‌ریزی شده بود که در دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شود، اما به دلیل حمله روسیه به اوکراین، با تأخیر مواجه شد. توسعه بازی در اثر این تهاجم مدتی متوقف شد و چند ماه بعد از آن ادامه یافت. اطلاعات دقیق در مورد زمان انتشار S.T.A.L.K.E.R. 2 برای Xbox Series X|S و کامپیوتر همچنان مشخص نیست، اما در گزاره‌برگی که در ماه اوت منتشر شد، به عرضه این بازی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ اشاره داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور STALKER 2 در رویداد Paris Games Week چیست؟ لطفا نظرات خود را با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *