بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه

برخی فیلم‌های ترسناک، در ابتدا عادی دنبال می‌شوند، اما انتهای آن وحشیانه است. در ادامه به بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه خواهیم پرداخت.

وحشیانه ترین پیچش های داستانی در فیلم های ترسناک ، همیشه ثابت می‌کنند که هیچ چیز مانند یک رونمایی بزرگ، یک فیلم به یاد ماندنی را نمی‌سازد. هیچ چیز مانند ترسناک ترین فیلم هایی که پیچش وحشیانه ای پیدا کردند ، در میان تماشاگران فیلم سر و صدا ایجاد نمی‌کند.

گاهی اوقات، طرح ساده فقط بخشی از ژانر فیلم است. وقتی صحبت از فیلم‌های ترسناک و هیجان‌انگیز به میان می‌آید، یک چرخش به سبکی که ندیده‌اید می‌تواند حتی عمومی‌ترین فیلم‌ها را به چیزی تبدیل کند که ارزش توصیه و بازبینی دارد.

برخی از فیلم‌ها صرفاً به‌خاطر این که برترین فیلم هایی که داستان آنها پیچش وحشیانه دارد به خاطر اکثر ویژگی‌های کارگردانی ام. نایت شیامالان به یاد می‌آیند، در حالی که برخی دیگر در افشاگری قرار می‌گیرند که تلنگری جذاب را نشان می‌دهد.

بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه

وحشتناک ترین فیلم های ترسناک که پیچش داستانی آنها وحشیانه است

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه
بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه

اگرچه مطمئناً ده‌ها فیلم با پیچش‌های داستانی وحشیانه وجود دارد که هیچکس ندیده است، اما واقعا این چند فیلم برجسته هستند. از فیلم‌های ترسناک مبتکرانه جردن پیل گرفته تا آثار همیشه جذاب ترسناک با عناصر ماوراءالطبیعه نمی‌توان منکر قدرت یک افشاگری درجه یک شد.

وقتی صحبت از بهترین فیلم‌ها با پیچش‌های داستانی غیرمنتظره به میان می‌آید، فیلم‌هایی که به واسطه محورهای داستانی‌شان بالا می‌روند و شواهدی مبنی بر اینکه یک پایان غافلگیرکننده و در عین حال اجتناب‌ناپذیر واقعاً بهترین نوع نتیجه‌گیری است باعث می‌شود سینمای حتماً دیده شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های ترسناک 2023

Gone Girl

بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه
وحشیانه ترین پیچش های داستانی در فیلم های ترسناک

این فیلم، بر اساس رمان پرفروش گیلیان فلین به همین نام، با کارگردانی دیوید فینچر به عنوان یکی از بهترین اقتباس‌های کتاب به فیلم در تمام دوران شناخته شده است. مجموع بخش‌های تاثیرگذار Gone Girl’s، موسیقی دلهره‌آور ترنت رزنور و آتیکوس راس، تصاویر شگفت‌انگیز فینچر، و اجرای بی‌نقص روزاموند پایک باعث می‌شود این فیلم پرپیچ و خم حتی بهتر از منبع اصلی باشد.

پایک نقش امی دان را بازی می‌کند، زنی که در پنجمین سالگرد ازدواجش ناپدید می‌شود. ناپدید شدن امی، که به یک سیرک رسانه‌ای تبدیل می‌شود، به شوهر غیرقابل اعتماد او، نیک گره خورده است.

The Others

بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه
ترسناک ترین فیلم هایی که پیچش وحشیانه ای پیدا کردند

The Others، ساخته الخاندرو آمنابار یکی از آن فیلم‌های ترسناک کمیاب است که به ویژه پس از رونمایی بزرگ فیلم، قابل تماشای مجدد است. داستان The Others در سال 1945 اتفاق می‌افتد و نیکول کیدمن را می‌بیند که نقش گریس استوارت را بازی می‌کند.

او مادر جوان دو فرزند آنه و نیکلاس است که با بیماری عجیبی زندگی می‌کنند که آنها را قادر به تحمل نور خورشید نمی‌کند. برای کمک به حفظ خانه دورافتاده‌شان، گریس یک خانه‌دار و باغبان را استخدام می‌کند که هر دو ادعا می‌کردند قبلاً در خانه کار می‌کردند.

در حقیقت سبک ترسناک گوتیک فیلم The Others یک فیلم جوی است. فیلمی که شخصیت‌هایش را در تجارب دوران جنگ و همچنین حضورشان را تسخیر شده می‌بیند. این به اصطلاح “دیگران” ادعا می‌کنند که خانه متعلق به آنهاست و در نهایت اشتباه نمی‌کنند. این افشاگری فیلمنامه معمولی خانه خالی از سکنه را بر سر خود می‌چرخاند.

Us

بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه
وحشتناک ترین فیلم های ترسناک که پیچش داستانی آنها وحشیانه است

در حالی که اولین فیلم بلند جردن پیل، برو بیرون، فیلم دیگری با پیچش‌های داستانی وحشیانه است، فیلم دوم نویسنده و کارگردان، که اسم آن ما می‌باشد، پیل را به عنوان پادشاه ترسناک و تعلیق تثبیت کرد.

در فیلم ما، لوپیتا نیونگو در نقش آدلاید ویلسون، زنی که در کودکی در پیاده‌روی ساحلی سانتا کروز برخوردی دردسرساز داشت، اما در تعطیلات تابستانی با خانواده‌اش دوباره از آنجا بازدید می‌کند. به زودی، آدلاید و خانواده‌اش مورد حمله دوپلگانگرهایی با لباس قرمز رنگ، قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

10 شرور که به خوردن شیر علاقه دارند

بهترین فیلم های ترسناک کمدی دهه 90

The Sixth Sense

بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه
برترین فیلم هایی که داستان آنها پیچش وحشیانه دارد

حتی تماشاگرانی که فیلم موفقیت آمیز M. Night Shyamalan را ندیده‌اند، احتمالاً پیچش کلاسیک را می‌شناسند، اما این چیزی از حس ششم یا ردپای فرهنگ پاپ آن کم نمی‌کند. در اینجا، بروس ویلیس نقش مالکوم کرو، روانشناس یک کودک را بازی می‌کند.

برای مالکوم، کمک به کول راهی مناسب برای نجات خود در پی شکست وینسنت است؛ اما چالش‌های کول کتاب درسی نیستند. پسر جوان می‌گوید که می‌تواند مرده‌ها و ارواح را ببیند که در سراسر جهان زنده‌ها قدم می‌زنند، کاملاً غافل از اینکه دیگر زنده نیستند. البته پیچیدگی این است که مالکوم یکی از آن افراد مرده است. حس ششم شالوده شهرت آینده شیامالان را به عنوان استاد پیچیدگی داستان گذاشت.

Sorry to Bother You

بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه
بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه

اولین کارگردانی Boots Riley ،Sorry to Bother You، شامل نوشته‌های کمدی سیاه ، دیدگاه ضد سرمایه‌داری و عناصر سوررئالیستی است که سبک خاص فیلمساز را می‌سازد. ناگفته نماند، Sorry to Bother You دارای پیچ و تاب مخصوصاً وحشیانه است که بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه تشکیل می‌دهد. تمرکز فیلم بر روی Cassius “Cash” Green (LaKeith Stanfield)، یک بازاریاب سیاه پوست است که برای موفقیت در محل کار خود، باید چیزهای عجیبی به کار بگیرد.

Remember Me

بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه
بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه

به عنوان یک درام در ژانر عاشقانه ، مرا به خاطر بسپار شاید پرطرفدارترین فیلم نباشد، اما مطمئناً دارای پیچش داستانی غیرقابل پیش بینی است. رابرت پتینسون در نقش تایلر هاوکینز، مردی دانشگاهی را بازی می‌کند که در یک کتابفروشی کار کرده و از خواهر کوچکترش کارولین مراقبت می‌کند.

تایلر از شنیدن اینکه پدرش کارولین را به مدرسه می‌برد خوشحال است. به نظر می‌رسد در ابتدا یک پایان امیدوارکننده باشد؛ خانواده‌ای که همه چیز را بازسازی می‌کند، اما سپس پیچش فرا می‌رسد. معلم کارولین تاریخ را روی تخته سیاه می‌نویسد و مشخص می‌شود که تایلر در دفتر پدرش در برج شمالی مرکز تجارت جهانی منتظر است.

Promising Young Woman

بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه
بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه

فیلم Promising Young Woman، یک کمدی سیاه دیگر است که توسط امرالد فنل نوشته و کارگردانی شد و کری مولیگان در نقش کیسی توماس بازی می‌کند. مدرسه تصمیم گرفت در مورد حمله جنسی یکی از دانش‌آموزان، تحقیق نکند، بنابراین آل با هیچ عواقب قانونی مواجه نشد.

در پایان فیلم، در عروسی آل، رایان تعداد زیادی پیام از قبل برنامه‌ریزی شده از Cassie دریافت می‌کند که حمله آل به نینا را ثابت می‌کند. در نهایت آل در مراسم عروسی خود به خاطر هر دو جنایت دستگیر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های ترسناک با پیچش داستانی وحشیانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *