جنجال استایل سلبریتی‌ها در مراسم خاکسپاری مرحومه فریماه فرجامی [+عکس]

پیکر فریماه فرجامی بازیگر قدیمی ایرانی، صبح امروز سه‌شنبه 13 تیرماه 1402 با حضور هنرمندان و مسئولان سینمایی به خاک سپرده شد.

پیکر «فریماه فرجامی» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون پیش از ظهر سه شنبه (۱۳ تیر ۱۴۰۲) با حضور جمعی از دوستداران هنر و اعضا خانواده سینما از مقابل خانه هنرمندان ایران تشییع و جهت خاکسپاری به قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) منتقل شد. در ادامه مطلب با خبر خاکسپاری فریماه فرجامی همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

عکس : استایل بهاره رهنما در خاکسپاری فریما فرجامی

پیکر فریماه فرجامی بازیگر

فریماه فرجامی خاکسپاری

به گزارش منابع خبری:

تعدادی از دوستداران زنده‌یاد فریماه فرجامی صبح سه‌شنبه ۱۳ تیرماه در مقابل خانه هنرمندان گردهم آمدند تا با بازیگری که سال‌ها از عرصه هنری به شکل جدی دور شده بود اما نقش و جایگاهش در سینما فراموش‌شدنی نیست، وداع کنند.

بیشتر بخوانید: پشت پرده علت مرگ فریماه فرجامی ؛ علت درگذشت فریماه فرجامی ؟

فریماه فرجامی از هنرمندان قدیمی سینمای ایران است که چند روز پیش دار فانی را وداع گفت. او در آثار سینمایی و تلویزیونی زیادی از جمله سریال خط قرمز، خانه سبز و فیلم سینمایی عشق گمشده نقش آفرینی کرده است.

پیکر فریماه فرجامی بازیگر

مراسم خاکسپاری فریماه فرجامی

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه فریماه فرجامی
مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه فریماه فرجامی

فریماه فرجامی متولد 18 اردیبهشت 1331 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه دراماتیک (هنر) قبل از انقلاب می باشد با گویندگی شروع کرد و از تئاتر به تلویزیون و سینما رفت و به اوج شهرت رسید. در دبیرستان علاقمند به سینما شدم اما نه اینکه بخواهم بازی کردم. در دانشگاه هم بیشتر به درس خواندن علاقه داشتم تا بازی، اولین بار در 18 سالگی به دعوت جمشید مشایخی که کارمند اداره تئاتر بود بازیگری را در تئاتر تجربه کردم.

فیلم مراسم بزرگداشت و تشییع جنازه فریماه فرجامی را ببینید:

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *