بهترین موسیقی فیلم های جان ویلیامز ؛ از جنگ ستارگان، تا هری پاتر و ایندیانا جونز

رفع حصر میر حسین موسوی کروبی برخلاف انتظارش پس از عادی‌سازی سیاسی به‌هیچ‌عنوان مورد استقبال حلقه امنیتی و تندرو اصلاحات قرار نگرفت.

این روزها سرنوشت کروبی (شیخ فتنه گران) درس عبرتی برای موسوی است. در ادامه با خبر میر حسین موسوی رفع حصر همراه فیگار بمانید.

رفع حصر میر حسین موسوی

برداشتن محدودیت های میر حسین موسوی

رفع حصر میر حسین موسوی
برداشتن محدودیت های میر حسین موسوی, میر حسین موسوی رفع حصر

یک خبرگزاری در پی رفع محدودیت مقابل منزل میرحسین موسوی نوشت:صبح دیروز محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از محصورین در خیابان پاستور، برطرف شد اما اصل مراقبت از وی همچنان ادامه دارد.

بازتاب این خبر در رسانه‌ها باعث شد بار دیگر پرونده راکد شده یک گروه سیاسی ورشکسته روی میز بیاید. بهمن سال 1389 و هم‌زمان با تحرک تروریست‌ها و داعشی‌ها در منطقه سران فتنه تصمیم گرفتند که از فضای آشفته پیش‌آمده در مصر، الجزایر و سوریه استفاده کرده و کشور را بار دیگر به‌سوی پرتگاه اغتشاش بکشند.

این محدودیت‌ها در طول سال‌های گذشته با روندی کاهنده ادامه داشت و در ماه‌های اخیر به حداقل رسیده بود. دیروز صبح هم محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از این افراد در خیابان پاستور تهران، رفع شد تا رفت و آمد تسهیل شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رفع حصر میر حسین موسوی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *