بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023 از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار برترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023 را معرفی خواهیم کرد. در کنار ما باشید تا با بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023 آشنا شوید.

از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول و انیمیشن‌ها گرفته تا درام‌های برنده جوایز، و موارد دیگر، دریابید که لترباکسد (Letterboxd) چگونه فیلم‌های برنده اسکار آنجلینا جولی را تا به امروز رتبه‌بندی می‌کند.

پس از حضور برای اولین بار در دنیای سینمایی ام‌سی‌یو (MCU) در فیلم جذاب اترنالز در سال ۲۰۲۱، بازیگر برنده جایزه اسکار، آنجلینا جولی در حال حاضر در حال آماده‌سازی برای بازی نقش نمادین خود به عنوان ماله‌فیسنت برای سومین بار است. جولی همچنین قرار است در درام خانوادگی (Every Note Played) در کنار کریستوف والتز بازی کند. هر دو فیلم هنوز در انتظار تاریخ اکران رسمی هستند.

بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023

معرفی بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023

شما می‌توانید فهرست ده تا از بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023
برجسته ترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های سینمایی 2023 بر اساس امتیاز IMDB

Maleficent (2014)

بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023
محبوب ترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023
  • امتیاز لترباکسد: 3.1

در نقشی که به نظر می‌رسد به طور ویژه برای او ساخته شده است، جولی به طرزی فوق‌العاده از شخصیت شیطانی ماله‌فیسنت در فرانچایز فانتزی تاریک دیزنی لذت می‌برد. جولی همچنین تهیه‌کننده این فیلم نیز می‌باشد که نشان می‌دهد چقدر در شخصیت این نقش باور داشته و جذابیت گسترده‌ای را برای آن ایجاد کرده است.

داستان فیلم درباره یک پری به نام ماله‌فیسنت است که یک نفرین انتقام‌جویانه روی دختر پادشاه، آورورا (ال فانینگ) می‌اندازد، تا بفهمد که آورورا ممکن است کلید نجات خودش باشد. با تجسم فراوان، سبک پراکنده و کنترل کامل، جولی باعث بهبود مواد فیلم به شکلی است که کاربر لترباکسد، ایوان می‌گوید: “عملکرد آنجلینا جولی تنها چیزی است که واقعاً دوستش دارم درباره این فیلم.”

Mr. & Mrs. Smith (2005)

بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023

  • امتیاز لترباکسد: 3.1

شیمی قابل احتراق بین آنجلینا جولی و  همسر آینده‌اش برد پیت در فیلم آقا و خانم اسمیت بی‌شک قابل لمس است. مانند تماشای دو ستاره سینما که واقعاً عاشق یکدیگر می‌شوند، این ترکیب سرگرم‌کننده از عاشقانه، کمدی و اکشن بی‌رقیب است.

این فیلم توسط داگ لیمن کارگردانی شده است و داستان زوجی معمولی و خسته‌کننده را دنبال می‌کند. اما وقتی آن دو متوجه می‌شوند که هر کدام به عنوان یک قاتل مخفی استخدام شده‌اند تا یکدیگر را بکشند، یک نزاع خنده‌دار خانگی به یک سلوی آتش‌بار عالی از خشونت تبدیل می‌شود.

Eternals (2021)

بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023

  • امتیاز لترباکسد: 3.1

از کارگردان برنده جایزه اسکار، کلوی ژائو، اترنالز ممکن است یک فیلم شخصیت محور مارول متفکرانه‌تر از آن چیزی باشد که طرفداران کتاب‌های مصور به دیدن آن عادت کرده‌اند، اما بازیگری در میان گروه متنوع بازیگران بی‌نقص است. جولی در این فیلم نقشی به عنوان یکی از اعضای اصلی این تیم را ایفا می‌کند، اما همچنان به عنوان تنها انسان فوق‌العاده، تنا، تاثیری پایدار را بر جای می‌گذارد.

فیلم داستان زندگی اترنالز و چگونگی تأثیر آن‌ها بر تاریخ تمدن به عنوان ابدیان مرموز را به تصویر می‌کشد. در حالی که بسیاری از کاربران لترباکسد این فیلم را به سخره‌ می‌گیرند، anakinspidey می‌گوید: “این نامه عاشقانه‌ای کلی به قهرمانان است و اثبات می‌کند که هر کسی که هستید، یک قهرمان وجود دارد که می‌توانید با او ارتباط برقرار کنید.”

همه‌ی مقالات درباره اترنالز

Hackers (1995)

بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023

  • امتیاز لترباکسد: 3.2

فیلم هکرز، یک فیلم تکنو هیجانی در اواسط دهه 90 که با شروع رشد اینترنت ساخته شد، هکرها مربوط به گروهی از هکرهای غیرقانونی رایانه هستند که ویروسی را افشا می‌کنند که می‌تواند تخریب گسترده محیطی ایجاد کند. جولی که اکنون بیشتر به عنوان یکی از محبوب‌ترین فرقه‌های گناهکار شناخته می‌شود، در نقش کیت با نام مستعار اسید برن، یک شخصیت بدجنس و تندخو که بسیار باحال‌تر از گروه‌های هکری خود است، ظاهر می‌شود.

این فیلم کاملاً تاریخ‌خورده و نابهنگام با استانداردهای امروزی، نشان می‌دهد چقدر فناوری کامپیوتر در ۲۵ سال گذشته پیشرفت کرده است و چقدر روند تکنولوژی در صنعت فناوری قابل تغییر است.

Foxfire (1996)

بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023

  • امتیاز لترباکسد: 3.4

یکی از بهترین و دست کم گرفته‌ شده‌ترین نقش‌های جولی در فیلم فاکس‌فایر است، داستان جذابی از دوستی، سرکوب و پیامدهایی که چهار دوست با هم مواجه می‌شوند تا با آزارجنسی خود روبرو شوند را روایت می‌کند. جولی در نقش لگز سادوفسکی، یک شخصیت سرگردان مرموز، چهار زن جوان را با هم متحد می‌کند تا در برابر معلم سوءاستفاده‌کننده‌شان ایستادگی کنند و مقاومت کنند.

اگرچه بسیاری از کاربران لترباکسد شخصیت جولی در این فیلم را مسخره می‌کنند، اما اندی نظر صادقانه‌ای ارائه می‌دهد و می‌افزاید: “همیشه خوشحال‌کننده است که در فیلم‌ها تصویر بیشتری از دوستی واقع‌گرایانه بین دختران ببینیم. بسیار لمس‌پذیر است.”

Kung Fu Panda 2 (2011)

بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023

  • امتیاز لترباکسد: 3.4

جولی برای دومین بار در فیلم پاندی کونگ فو کار ۲ نقش تایگرس را صداپیشگی می‌کند، که ماجراجویی‌های قهرمانانه پو (جک بلک)، جنگجوی اژدهای دوست‌داشتنی را که باید دشمن کودکی‌اش، شن (گری اولدمن) را شکست دهد، در حالی که در این راه با گذشته‌اش روبرو می‌شود، ادامه می‌دهد. با تصاویر شگفت‌انگیز و طنزی که با آن همراه است، جولی کاملاً در نقش یک گربه‌سان وحشی با لحن لطیف ایفای نقش می‌کند.

با عدم کمبود عشق در لترباکسد، جیمز شاید بهترین توصیف را ارائه می‌دهد که می‌گوید: “دنباله‌ای عالی که ترسی از بیان داستانی حتی از نظر احساسی غنی‌تر از داستان قبلی خود ندارد.”

Changeling (2008)

بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023

  • امتیاز لترباکسد: 3.6

کلینت ایستوود، کارگردانی بزرگ، در یکی از بهترین فیلم‌های نادیده‌گرفته‌شده‌اش، جولی در فیلم چنجلینگ یکی از جذاب‌ترین و فریبنده‌ترین نقش‌های خود را ایفا می‌کند. این فیلم یک راز تکان‌دهنده درباره کریستین کالینز است، زنی که در سال ۱۹۲۹ در لس‌آنجلس به دنبال پسر نه ساله‌اش که گم شده است، می‌باشد. وقتی پلیس لس‌آنجلس یک شخصیت جعلی را پیدا کرده و به او برمی‌گرداند که به طور دقیق شبیه پسرش است، کریستین در برابر نظام قرار می‌گیرد و به تحقیقات خود می‌پردازد.

براساس یک داستان واقعی، جولی نقش را با رمز و رازی نگران‌کننده و همزمان با پاتوس صادقانه اجرا می‌کند و به تدریج سرکوب سیستمی خود، معرفی روانی و تلاش مردانه برای ساکت نگه داشتنش را آشکار می‌کند. این یکی از بهترین بازی‌های او در یکی از بهترین فیلم‌هایش است.

Kung Fu Panda (2008)

بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023

  • امتیاز لترباکسد: 3.6

داستان دلنشین فیلم محبوب انیمیشنی پاندای کونگ فو کار از دهه ۲۰۰۰ همچنان در میان بینندگان سراسر جهان تأثیرگذار است، این امر بخش عمده‌ای از آن را به شیمی کمدی بین بازیگران ستاره‌دارش مدیون است. جک بلک نقش پو را به خوبی ایفا می‌کند، یک قهرمان ترسو و ناشایست که به عنوان حامی دره صلح به اقدام مجبور می‌شود.

جولی نیز در نقش تایگرس، رهبر پنج تایگرس، به عنوان یک استاد کونگ فو سختگیر و باسابقه، اما همزمان مهربانی نسبت به شاگردان خود، نقش بازی می‌کند. دیدن جولی در نقش‌های کمدی صریح یا شنیدن صدای او در کاراکترهای انیمیشنی، بی‌رقیب است و پاندای کونگ فو کار نشان می‌دهد که او می‌تواند هر دو را به بهترین شکل انجام دهد.

Gia (1998)

بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023

  • امتیاز لترباکسد: 3.8

جولی در فیلم تلویزیونی سال ۱۹۹۸ ژیا، بازیی برجسته‌ای ارائه می‌دهد که در آن شخصیت مدل معروف ژیا کارانژی را به تصویر می‌کشد، یک شخصیت تراژیک که پس از تقسیم سوزن‌های هروئین با سایر معتادان، به ایدز مبتلا شد. با هر رنگ احساسی که روی پرده نقاشی می‌شود، صعود و سقوط این نوجوان مستعد نشان‌دهنده شجاعت و بی‌فراموشی جولی است.

علاوه بر بررسی هزینه‌های مشهوریت، جنسیت‌گرایی جنسی در فرهنگ عمومی و هزینه نهایی که شهرت می‌تواند داشته باشد، فیلم به جولی اجازه می‌دهد تا هر احساس انسانی را ثبت کند. به همین دلیل، او جایزه SAG برای بهترین بازی زن در یک فیلم تلویزیونی را به دست آورد.

Girl, Interrupted (1999)

بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023

  • امتیاز لترباکسد: 3.9

به نظر مناسب می‌رسد که لترباکسد بازی برنده اسکار آنجلینا جولی را به عنوان بهترین فیلم خود تا به امروز معرفی کند. در واقع، فیلم دختر، معطوف به کارگردانی جیمز منگولد، نگاهی به نحوه نگاه و درمان اختلالات روانی در دهه ۱۹۶۰ و پیامدهای برجای ماندن بستری کردن مداوم در برخی بیماران دارد.

این داستان از دیدگاه سوزانا کایسن (وینونا رایدر)، زنی واقعی که به دلیل بلعیدن یک بطری قرص با وودکا به بیمارستان روانی ارسال می‌شود و به طور فوری شخصیتی با اختلال  تشخیص داده می‌شود، روایت می‌شود. سوزانا به زودی با زنی باهوش و مغرور به نام لیزا (جولی) رابطه‌ای برقرار می‌کند که با شخصیت پرقدرت خود، بیمارستان را اداره می‌کند. جولی برای بازی جسارت‌آمیز خود جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های آنجلینا جولی تا سال 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *