ببینید: برایان کاکس بازیگر نقش لوگان روی در جعبه باربی

فیلم مطرح باربی انقدر جذاب بوده است که برایان کاکس بازیگر نقش لوگان روی در جعبه باربی قرار گرفته است. در ادامه با فیگار همراه باشید.

برایان کاکس بازیگر نقش لوگان در سریال جذاب Succession در سال 2019 جایزه بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب را دریافت کرد. حال کاکس درون جعبه فیلمی قرار گرفت که در اولین هفته نمایش خود با فروش حدود ۱۵۵ میلیون دلار به پرفروش‌ترین فیلم سال آمریکا تبدیل شده است، فیلم باربی!

برایان کاکس بازیگر نقش لوگان روی در جعبه باربی

برایان کاکس بازیگر در جعبه باربی

از فیلم‌های معروف برایان کاکی می‌توان به فیلم‌های Rise of the Planet of the Apes و Ironclad اشاره کرد.

برایان کاکس بازیگر نقش لوگان روی در جعبه باربی

تصویر برایان کاکس بازیگر نقش لوگان درون جعبه باربی

وراثت یا Succession یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی، اثر جسی آرمسترانگ و محصول شبکه اچ‌بی‌او است که برایان کاکس در این سریال محبوب نقش لوگان روی را ایفا می‌کند. داستان این سریال پرمخاطب  درباره خانواده‌ای از هم پاشیده است. خانواده‌ای که مالک یک امپراتوری رسانه‌ای هستند و با اوضاع پیچیده، بر سر کنترل شرکت در کشمکش قرار دارند.

تمامی مقالات درباره فیلم باربی 

عکس برایان کاکس بازیگر درون جعبه باربی

برایان کاکس بازیگر نقش لوگان روی در جعبه باربی

فیلم باربی فیلم تحسین شده منتقدان و بسیاری از مخاطبین بوده است. تا جایی که شبیه سازی طنز هوش مصنوعی از نسخه باربی سلبریتی‌های ایرانی و انواع چالش ها و بازی‌های باربی در کنار این فیلم در صدر خبرها قدرت نمایی می‌کند. آنقدر این فیلم در نگاه مخاطبین جذاب بوده است که حتی آنها منتظر قسمت بعدی یعنی باربی 2 هم هستند!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برایان کاکس بازیگر نقش لوگان روی در جعبه باربی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *