طولانی ترین مبارزات در انیمه های شونن ؛ بهترین مبارزات طولانی در انیمه شونن

انیمه به خاطر مبارزات طولانی انیمه‌ای خود بسیار مشهور است. در این نوشتار با فیگار بمانید تا با بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن آشنا شوید.

چپتر 85 مانگا Dragon Ball Super در 20 ژوئن منتشر شد و طرفداران همچنان شاهد نبرد شدید گوکو علیه گَز هستند. با اینکه دراگون بال سرشار از فایت‌های طولانی است، به نظر می‌رسد که این مبارزه یکی از طولانی‌ترین مبارزات در Dragon Ball Super خواهد بود. فایت‌های طولانی یک قسمت مهم در انیمه‌های شونن است.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن

برترین مبارزات طولانی در انیمه

شما می‌توانید فهرست بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن
بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن

دراگون بال هرگز انیمه‌ای نبوده است که با مبارزات خود جلوی خود را بگیرد. این انیمه همیشه سعی کرده است تا به طرفداران خود محتوای زیادی از موجودات فضایی در نبرد ارائه دهد. اما انیمه‌های شونن زیاد دیگری نیز وجود دارند که همین کار را انجام می‌دهند. طرفداران انیمه رای خود را در موضوع برترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن در سایت Ranker داده‌اند و ما تصمیم گرفتیم که آنها را به شما معرفی کنیم.

Goku Vs Frieza

بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن
بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن

احتمالاً هرگز مبارزه‌ای نمادین‌تر از Goku vs Frieza در انیمه وجود نخواهد داشت. این نبرد آنقدر مشهور است که باید در فهرست بهترین فایت های طولانی در انیمه های شونن قرار می‌گرفت. Goku vs Frieza یک نبرد حماسی است که بیش از بیست قسمت از Dragon Ball Z را در بر می‌گیرد، و برای بخش بزرگی از آن قسمت‌ها، تنها حدود پنج دقیقه در جهان Dragon Ball می‌گذرد.

یکی از ویژگی‌های این مبارزه این است که این نبرد علیه فریزا برای انتقام یا عدالت نیست. چیزی که گوکو را به یک شخصیت معمولی تبدیل می‌کند این است که او با فریزا مبارزه نمی‌کند تا امپراتوری او را مجازات کند، بلکه او برای آزمایش محدودیت‌های خود می‌جنگد. در حالی که درست است که گوکو در این نبرد از دوستانش مراقبت می‌کند و به دلیل از دست دادن کریلین تبدیل به یک سوپر سایان می‌شود، اما او در ابتدا در آنجا برای نجات کسی نمی‌جنگید. طوری که در پایان این مبارزه با اینکه گوکو فریزا را شکست داد، او نتوانست فریزا زا بکشد.

Gohan Vs Cell

بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن
بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن

Cell Games گوهان را به عنوان قهرمان اصلی این آرک معرفی کرد و در ابتدا شباهت‌های باورنکردنی با نبرد‌های گذشته گوکو داشت. شخصیت‌پردازی سِل به تنهایی عالی بود و به او کمک کرد تا به عنوان یک آنتاگونیست عالی در Dragon Ball Z معرفی شود. سل احتمالا یکی از به یادماندنی‌ترین شرور‌های انیمه دراگون بال باشد.

این مبارزه یکی از منحصر به فردترین نبردهای Dragon Ball Z است و طرفداران به خاطر آن تا به امروز همچنان هیجان‌زده هستند. این مبارزه برای اولین بار شخصیت متفاوتی را به عنوان قهرمان داستان معرفی می‌کند. این تصمیم منحصر به فرد و ریسکی توریاما به نحوی علی انجام داده شده بود. این نبرد همچنین درسی است که گوهان یاد می‌گیرد که او چه کسی می‌باشد و می‌خواهد در آینده با زندگی خود چه کار کند. با وجود ایرادات گوهان، او توانست بر سل غلبه کند و قهرمان زمین شود.

Naruto Vs. Sasuke

بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن
بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن

مبارزه‌ای که بسیاری آن را به عنوان بهترین فایت انیمه ای می‌شناسند، فایتی بود که تقریباً همه طرفداران ناروتو منتظر آن بودند. مبارزه ناروتو و ساسکه سرانجام در دره پایانی در طی دو قسمت در سال 2016 رخ داد. مبارزه ناروتو با ساسکه اجتناب‌ناپذیر بود و استودیو پیروت به روش‌های فوق‌العاده‌ای این فایت را ارائه کرد.

به لطف برخی از بهترین انیماتورها، مانند هیرویوکی یاماشیتا، ناروتو علیه ساسکه احتمالاً به عنوان خفن ترین مبارزه های انیمه در دهه گذشته شناخته می‌شود، اگرچه ممکن است نظرات برخی از افراد متفاوت باشد. این مبارزه با ناروتو و ساسکه پایان می‌یابد که بازوهای یکدیگر را منفجر می‌کنند. ساسکه در نهایت شکست خود را قبول کرد و همچنین ایده صلح ناروتو را پذیرفت.

Yusuke Vs Toguro

بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن
بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن

نتیجه یکی از بهترین آرک‌های تورنمنت در انیمه شونن، یوسوکه در مقابل توگورو، نبردی بود که در آن دو مرد که از یکدیگر متنفر بودند نیز در اعماق خود به یکدیگر احترام می‌گذاشتند. یوسوکه از بسیاری جهات می‌خواست مانند توگورو باشد و توگورو نیز می‌خواست یوسوکه مانند او باشد. اما کنار گذاشتن انسانیت چیزی نبود که یوسوکه بتواند آن را قبول کند.

برخلاف توگورو، یوسوکه نمی‌توانست دوستان خود را کنار بگذارد و در حالی که در جنگ به جلو می‌رفت به آنها تکیه می‌کرد. این مرگ غم‌انگیز کووابارا بود که به او قدرت لازم برای پیروزی در این نبرد را داد. Yusuke Vs Toguru قطعا یکی از بهترین فایت های بلند در انیمه های شونن است.

Netero Vs Meruem

بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن
بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن

نبردی طعنه‌آمیز که طرفداران را به این سوال وا می‌دارد که حق با چه کسی است. یکی از بهترین مبارزاتی که در شونن دیده شد، نِترو در مقابل مِروم از انیمه Hunter X Hunter بود. این مبارزه که در اواخر آرک Chimera اتفاق افتاد، باعث شد تا این آرک به سطوح بسیار بالایی برسد و نترو خود را در قلب طرفداران حک کند. این فایت یکی از بهترین مبارزه ها در انیمه است.

مروم به عنوان یک شخصیت شرور به طرفداران معرفی می‌شود، اما با پیشرفت داستان، او با پیدا کردن انسانیت خود شروع به تغییر می‌کند. بدون شک اهداف او هنوز بد هستند، اما رویکرد نترو خودش دقیقاً قهرمانانه نیست. نترو نمایشی از بدخواهی و ریاکاری است که پویایی این مبارزه را جالب‌تر از آنچه که هست می‌کند.

اگرچه تفاوت قدرت زیادی بین این دو وجود داشت، مبارزه نترو و مروم به زیبایی طراحی شد و توانست سطح مهارت‌های مروم را کاملاً به نمایش بگذارد. با این وجود، قدرت‌های نترو نیز فوق‌العاده بود، و تنها به دلیل فداکاری او بود که سرانجام مروم در ادامه آرک جان خود را از دست داد.

Jotaro Kujo Vs. Dio Brando

بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن
بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن

به جرات می‌توان گفت که JoJo’s Bizarre Adventures در چندین سال گذشته به طور مداوم تعدادی از بهترین مبارزات انیمه را ارائه کرده است. زمانی که این انیمه در اوایل دهه 2010 بازگشت، جان تازه‌ای به اثر آراکی دمید. بدون شک نمادین‌ترین مبارزه در بین مبارزات جوجو، درگیری جوتارو با دیو در پارت سوم این انیمه، Stardust Crusaders است.

جوتارو پس از از دست دادن شخصیت کاکوین، به این نتیجه رسید که Star Platinum می‌تواند به سطحی فراتر از The World تکامل یابد. این درگیری نه تنها به بینندگان نشان داد که قدرت یک استند چقدر وحشیانه است، بلکه به طرز مؤثری به این شرور کاریزماتیک برای همیشه پایان داد.

Luffy Vs Doflamingo

بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن
بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن

برای تماشاگران انیمه، برخی از طرفداران ممکن است احساس کنند که این مبارزه کمی طولانی بود. One Piece همیشه به خاطر سرعت بد خود بدنام بوده است، اما این مبارزه بین لوفی و دوفلامینگو در آرک Dressrosa هنوز هم بسیار جذاب می‌باشد. حضور این مبارزه در لیست برترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن یک اولویت برای ما بود.

از بسیاری جهات، دوفلامینگو شبیه کروکودیل، یک جنگ سالار قدرتمند در One Piece است که یک پادشاهی کامل را تصرف کرده و آنها را تحت فرمانروایی خود قرار می‌دهد. اما Doflamingo بسیار خطرناک‌تر است و پیشینه جالبی را با شخصیت Law به اشتراک می‌گذارد. نبرد لوفی علیه دوفلامینگو، نبردی است که منعکس‌کننده گذشته Law است، یعنی کسی که می‌تواند در مقابل دوفلامینگو بایستد. این نبرد بسیار شدید است و با یک مشت غول پیکر از سوی لوفی که توانست بر میوه شیطان دولفامینگو غلبه کند، پایان یافت.

Battle Of Shiganshina District

بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن
بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن

با وجود اینکه حمله به تایتان یکی از بهترین انیمه‌های تاریخ است، عجیب نیست که این انیمه دارای برخی از باورنکردنی‌ترین مبارزات باشد. استودیو Wit انیمیشن این قسمت از حمله به تایتان را به بهترین نحو ممکن انجام داد و توانست یکی از بهترین قسمت‌های این انیمه را ارائه کند. این نبرد یکی از قسمت‌های برجسته فصل 3 حمله به تایتان بود و پایان آن کل خط داستانی این انیمه را به طور کلی تغییر داد.

کل نبرد در ناحیه شیگانشینا شدید و دلخراش است. هیچ چیز وحشتناک‌تر از حمله اروین با سربازان لشکر پیشرو که به سمت تایتان جانور می‌روند و طرفداران با وحشت به تماشای تکه تکه شدن آنها می‌پردازند وجود ندارد. اما حمله لیوای به تایتان‌ها و مبارزه با تایتان جانور کاملاً باورنکردنی بود. این نبرد یکی از بهترین لحظه‌‌های لیوای را در این انیمه است.

Sasuke Vs Itachi

بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن
بهترین مبارزه طولانی در انیمه های شونن

طرفداران ناروتو در مورد اشتیاق ساسکه برای انتقام از فصل‌های اولیه ناروتو آگاه بودند. بنابراین دیدن نبرد او با برادر خود، ایتاچی، چیزی بود که بسیاری برای مدت‌ها منتظر آن بودند. کیشیموتو، نویسنده ناروتو کاملا از این مسئله آگاه بود و توانست مبارزه‌ای را به ما ارائه دهد که در تاریخ ثبت شود.

تقریباً باور آن سخت است که این مبارزه تقریباً پشت سر هم با مبارزه Pain علیه ناروتو بوده است. به همین دلیل می‌باشد که این آرک از ناروتو شیپودن بخش موردعلاقه بیشتر طرفداران ناروتو است. Sasuke vs Itachi یک مبارزه عالی بود که نشان می‌داد ایتاچی در حال اندازه‌گیری قابلیت‌های ساسکه در مهارت‌های نینجوتسو، تایجوتسو و گنجوتسو است.

در حالی که ساسکه ایتاچی را تهدیدی بسیار خطرناک می‌دید، نبرد بیشتر شبیه بر این بود که ایتاچی سعی می‌کرد قدرت برادر خود را اندازه‌گیری کند و ببیند ساسکه تا کجا می‌تواند پیش برود. در حالی که ساسکه ایتاچی را در یک نتیجه حماسی شکست داد، پایان و حقیقت این مبارزه کاملاً دلخراش بود.

Ichigo Vs Ulquiorra

بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن
بهترین فایت های بلند در انیمه های شونن

Ichigo vs Ulquiorra برای همیشه نمادین‌ترین مبارزه بلیچ در انیمه خواهد بود. این مبارزه از نبرد ایچیگو با بیاکویا فراتر رفت و تحولی وحشتناک را از ایچیگو به ارمغان آورد که به هواداران را به وحشت انداخت. در مقایسه با سایر مبارزات بلیچ، این مبارزه در واقع آنقدر طولانی نبود. اما جلوه‌های بصری این مبارزه بین این دو موجود بسیار زیبا و تاریک بود. انیمه بلیچ نیز توانست این مبارزه را بسیار بهتر از مانگای خود ارائه دهد.

Luffy Vs Katakuri

بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن
بهترین فایت های طولانی در انیمه های شونن

با گذشت هر سال One Piece به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود و سفر لوفی به سطوح سخت‌تری می‌رسد. Luffy vs Katakuri، با حضور دو تن از قوی‌ترین کاربران Conqueror’s Haki در آن زمان، احتمالاً بهترین مبارزه در انیمه وان پیس است. این نبرد لوفی که در آرک Whole Cake Island اتفاق افتاد، علیه Katakuru، دست راست بیگ مام بود. Luffy vs Katakuri یکی از طولانی‌ترین مبارزات انیمه است.

این مبارزه که در دنیای آینه‌ای اتفاق افتاد باعث شد تا این دو بتوانند بدون مزاحمت افراد قدرتمند به جنگیدن بپردازند. این نبرد فقط یک مبارزه طولانی و جذاب نیست، بلکه این فایت وقفه‌های زیادی در بین آن وجود دارد که داستانی بیشتر از یک درگیری معمولی را ارائه می‌دهد. این مبارزه همچنین به لوفی کمک می‌کند تا از محدودیت‌های خود فراتر رود. بعد از شکست کاتاکوری، او توانست عنوان پنجمین یونکو را کسب خود کند و Bounty خود را افزایش دهد.

انیمیشن این مبارزه آنقدر شگفت‌انگیز بود که انیماتور‌های Toei ماه‌ها روی آن کار کردند. این قسمتی بود که ما شاهد بازگشت برخی از انیماتورهای معروف به One Piece بودیم. از نظر بسیاری از علاقه‌مندان انیمه، Luffy vs Katakuri بهترین مبارزه طولانی در انیمه های شونن است.

Naruto Vs Pain

بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن
برترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن

ناروتو علیه پِین برای همیشه به یادماندنی‌ترین مبارزه در ناروتو خواهد بود. ظهور ناروتو در دهکده برگ پنهان به تنهایی در حالت Sage Mode صحنه‌ای است که هر طرفدار انیمه را هیجان‌زده کرد. پین برای جلب توجه ناروتو برای مبارزه با او، تمام دهکده برگ را نابود کرد. همین کار نشان می‌دهد که او یکی از بهترین شرور‌های ناروتو است.

Naruto vs. Pain یک نبرد سخت است که برخی از جذاب‌ترین صحنه‌های دیده شده در ناروتو را نشان می‌دهد. آنچه در نهایت این مبارزه را منحصر به فرد کرد، مکالمات ناروتو و ناگاتو بود. ناروتو یاد می‌گیرد که طرز فکر ناگاتو را درک کند و به او قسم می‌خورد که او خواهد بود که چرخه نفرت را متوقف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مبارزات طولانی در انیمه های شونن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “طولانی ترین مبارزات در انیمه های شونن ؛ بهترین مبارزات طولانی در انیمه شونن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *