دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری ؛ زیباترین و جذاب‌ترین ها

نوشتار جذاب دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری به معرفی شخصیت‌هایی می‌پردازد که بی‌شک مخاطب را شیفته و شیدای خود می‌کنند.

بهترین سریال‌ها و فیلم‌های زیادی در طول این سال‌ها برای تینیجرها ساخته شده است که امروز فیگار به دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری خواهد پرداخت.

شخصیت‌هایی که گاهی با تعصبات، علاقه‌هایشان و اشتباهاتشان شرایطی را برای رابطه ایجاد می‌کنند که پارتنر و مخاطب خود را در جایگاه قضاوت قرار دهند و به دنبال دلیلی برای ماندن یا رفتن بگردند.

در ادامه ما فهرستی از فیلم‌هایی که در سال‌های اخیر سر و صدای زیادی به پا کردند و تا مدت‌ها سر زبان‌ها بودند برای شما همراهان همیشگی خود، فراهم کردیم پس تا انتها نوشتار دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری ما را همراهی کنید.

دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری

زیباترین و جذاب‌ترین ها

در ادامه نوشتار دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری به مطالعه فهرست زیر، خواهید پرداخت:

دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری
دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری

شما در ادامه نوشتار دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری با شخصیت‌های متفاوتی آشنا خواهید شد. شخصیت‌هایی که گاهی غرورشان و یا بی‌توجهی‌شان آسیب‌های جدی و گاهی جبران ناپذیری را رقم می‌زنند.

اما نگران نباشید شما در این بین با مردانی آشنا خواهید شد که هر کاری را برای خوشحالی عشقشان خواهند کرد و پا به پای او برای رسیدن به آرزویشان تلاش می‌کنند.

مردان فداکار و وفاداری که به شما انگیزه بیشتری برای تماشای این آثار می‌دهند. قبل از شروع نوشتار از شما خوانندگان عزیز برای وقتی که در اختیار ما می‌گذارید صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

Charlie: Midnight Sun

بهترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری
بهترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری
  • کارگردان: اسکات اسپیر
  • نویسندگان: کنجی باندو، اریک کرستن
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • امتیاز: 6.6 از IMDB
  • تاریخ انتشار: سال 2018 میلادی
  • بازیگران: بلا تورن، پاتریک شوارتزنگر، راب ریگل، کوین شفارد، کن ترمبلت

داستان خورشید نیمه شب درباره دختری است که از کودکی با بیماری نادری دست و پنجه نرم می‌کند. اگر بخواهیم خلاصه‌ای از این بیماری را برای شما شرح دهیم باید بگوییم که خورشید و روشنایی روز علل اصلی مرگتان است اگر به آن توجه نکنید.

دختر 17 ساله‌ای که از کودکی گرمای خورشید را روی پوستش حس نکرده است، در یک شب خاص با پسری آشنا می‌شود که به او جرئت عاشقی و زندگی کردن را می‌دهد حتی اگر این جرئت به تاوانی چون مرگش ختم شود.

اگر بخواهیم بهترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری را برای شما معرفی کنیم قطعا چارلی اولویت فراوانی به نسبت دیگر شخصیت‌ها دارد. چرا که او عشق و احساساتش را فدای آرزوهای از دست رفته دختری می‌کند که با اعماق وجود دوستش دارد.

پاتریک شوارتزنگر به ایفای نقش این شخصیت دوست داشتنی پرداخته و بسیار نیز در این نقش خوش درخشیده است. چارلی که نقطه امید و روشنایی دخترک به حساب می‌آید، او را شبانه به خوشحالی‌های کوچک دعوت می‌کند.

او که پس از آن که بیماری فرد مورد علاقه‌اش را از پا درآورد، تصمیم گرفت پا روی دل و احساساتش بگذارد و او را در رسیدن به آرزوهای روزهای پایانی عمرش، همراهی کند.

tim: About Time

زیباترین مردها در فیلم های تینیجری
زیباترین مردها در فیلم های تینیجری
  • کارگردان: ریچارد کرتیس
  • نویسنده: ریچارد کرتیس
  • ژانر: کمدی، درام، فانتزی
  • امتیاز: 7.8 از IMDB
  • تاریخ انتشار: سال 2013 میلادی
  • بازیگران: دامنال گلیسون، ریچل مک آدامز، بیل نای، لیدیا ویلسون، لیندسی دانکن

این اثر به روایت رازی خانوادگی می‌پردازد. تیم در سن 21 سالگی متوجه می‌شود که می‌تواند در زمان سفر کند و آنچه را که در زندگی خودش اتفاق می‌افتد و اتفاق افتاده تغییر دهد. تصمیم او برای تبدیل کردن دنیای خود به مکانی بهتر با دوست دخترش، آنقدرها هم که فکر می‌کنید آسان نیست.

دامنال گلیسون بازیگر این نقش است. نقشی که شما را به این باور می‌رساند که تغییر زمان هیچ مشکلی را نمی‌تواند حل کند. تیم بارها از این موقعیت و نعمت استفاده می‌کند تا بتواند زندگی خود را درست کند.

او که مجبور می‌شود بین خوشبختی خود و خواهرش یکی را برگزیند می‌فهمد که سفر در زمان نمی‌تواند حلال مشکلاتش باشد. چرا که اگر خواهرش را نجات دهد عشقش را از دست می‌دهد و این چیزی نیست که او بخواهد.

تیم از آن رو به یکی از شخصیت های مرد دوست داشتنی در فیلم های تینیجری تبدیل شده است که شما می‌توانید عشق و احساسات را به راحتی از نگاه و رفتارش بخوانید. او مردی است که برای رسیدن به نیمه گمشده‌اش و خوشبختی دائمی او، از هیچ تلاشی فرو گذاری نمی‌کند.

Leo: The Vow

بهترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری
بهترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری
  • کارگردان: مایکل ساکسی
  • نویسندگان: ابی کوهن، مارک سیلورستاین، جیسون کاتیمز، استوارت فرستنده
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • امتیاز: 6.8 از IMDB
  • تاریخ انتشار: سال 2012 میلادی
  • بازیگران: ریچل مک آدامز، چانینگ تیتوم، جسیکا لانگ، سم نیل، جسیکا مک نامی

یک تصادف رانندگی پیج را به کما می‌برد و زمانی که او با از دست دادن شدید حافظه از خواب بیدار می‌شود، شوهرش لئو تلاش می‌کند تا دوباره قلب او را به دست آورد.

چانینگ تیتوم در نقش لئو یکی از زیباترین مردها در فیلم های تینیجری به شمار می‌رود. این مرد عاشق از همان روزهای ابتدایی آشناییشان برای لحظه‌ای نیز پیج را تنها نمی‌گذارد.

مرد عاشقی که همسرش او را به یاد نمی‌آورد و مدام از او دوری می‌کند، پا پس نمی‌کشد و هر روز پر قدرت‌تر از قبل برای اثبات عشقش و یادآوری روزهای خوش گذشته‌شان تلاش می‌کند.

تلاش‌های او گرچه نتوانست حافظه همسرش را به او باز گرداند ولی کاری کرد که فقط می‌توان آن را معجزه عشق نام‌گذاری کرد. او از نو همسرش را عاشق و شیدای خود کرد.

hache: Three Steps Above Heaven

زیباترین مردها در فیلم های تینیجری
زیباترین مردها در فیلم های تینیجری
  • کارگردان: فرناندو گونزالس مولینا
  • نویسندگان: فدریکو موچیا، رامون سالازار
  • ژانر: اکشن، درام، عاشقانه
  • امتیاز: 6.8 از IMDB
  • تاریخ انتشار: سال 2010 میلادی
  • بازیگران: ماریو کاساس، ماریا والورده، آلوارو سروانتس، مارینا سالاس، لوئیس فرناندز

سه قدم بالاتر از بهشت نام اثری است که به روایت عشق یک زن نمونه و یک مرد بی‌پروا با وجود طبقات اجتماعی متفاوتشان می‌پردازد. ماریو کاساس در نقش هچه توانست به خوبی یک مرد نترس در کوهی از مشکلات را به تصویر کشد.

هچه که با مشکلات خانوادگی خود درگیر است از جایی از زندگی‌اش تصمیم می‌گیرد راهش را جدا کند و مشکلاتش را در سرعت موتور و خلاف‌های کوچکش دفن کند و به فراموشی بسپارد.

او که پسری بی‌بند و بار به نظر می‌رسد دل در گرو دختری می‌بندد که جز چشم چیز دیگری ندارد تا به خانواده بگوید. هچه با مهری که از دخترک به دل دارد سر به زیر شده و برای خوشحالی او، دلخوشی‌های خاص و کوچک و بزرگی را به ارمغان می‌آورد.

Hardin: after

شخصیت های مرد دوست داشتنی در فیلم های تینیجری
شخصیت های مرد دوست داشتنی در فیلم های تینیجری
  • کارگردان: جنی گیج
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • امتیاز: 5.2 از IMDB
  • تاریخ انتشار: سال 2019 میلادی
  • بازیگران: جوزفین لنگفورد، هیرو فاینس تیفین، خدیجه رد تاندر، دیلن آرنولد، شین پل مک گی

زن جوانی با یک راز تاریک عاشق پسری می‌شود و هر دو وارد یک رابطه دشوار می‌شوند. این فیلم که براساس رمانی ساخته شده است را کم‌تر کسی ندیده است. به دلیل استقبال مخاطبان قسمت‌های دیگری از این مجموعه نیز منتشر شد.

هیرو فاینس تیفین در نقش هاردین شخصیتی مغرور و درونگرا را به تصویر می‌کشد. هاردین پسرک منحرف داستانمان است که بی‌بندو باری را در تک تک کارهایش از همان ابتدای فیلم می‌شود تشخصی داد.

عشق تسا او را سر به زیر و رام می‌کند. عهد و وفاداری را یادش می‌گیرد و پا به پای عشقش سعی در پاک کردن راه و روش زندگی گذشته‌اش می‌کند که قطعا نیز موفق می‌شود.

Jacob: Twilight

زیباترین مردها در فیلم های تینیجری
زیباترین مردها در فیلم های تینیجری
  • کارگردان: کاترین هاردویک
  • نویسندگان: ملیسا روزنبرگ، استفنی مایر
  • ژانر: درام، فانتزی، عاشقانه
  • امتیاز: 5.3 از IMDB
  • تاریخ انتشار: سال 2008 میلادی
  • بازیگران: کریستن استوارت، سارا کلارک، مت بوشل، بیلی برک، تیلور لاتنر

وقتی بلا سوان به شهر کوچکی در شمال غربی اقیانوس آرام نقل مکان می‌کند، عاشق ادوارد کالن، همکلاسی مرموزش می‌شود که خود را یک خون آشام 108 ساله نشان می‌دهد.

تیلور لاتنر در نقش جیکوب ایفای نقش می‌کند. جیکوب همان شخصی است که باعث می‌شود در طول تماشای اثر دلتان برایش کباب شود. عاشقی که معشوقش دل در گرو رقیب و دشمن خونی‌اش دارد.

جیکوب از این رو دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری به شمار می‌رود که به معنای واقعی کلمه عاشق است. عشق او حتی بعد از اعتراف و پس زده شدنش هم از بین نرفت.

او تمام وقت خود را صرف حفاظت از بلا می‌کند و در این راه حتی با همراهان و خانواده خود سر جنگ دارد. اگر خانواده را برگزیند عشقش در خطر می‌افتد و اگر عشقش را نجات دهد، خانواده را از دست می‌دهد و علاوه بر آن بازهم جایی در دل بلا پیدا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری

دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری کدام‌ها هستند؟

جیکوب، هاردین، چارلی، تیم، هچه و لئو از جمله شخصیت‌های دوست داشتنی در فیلم‌های تینیجری به شمار می‌روند. که در نوشتار دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری به معرفی آثارشان و دلیل محبوبیتاش پرداخته‌ایم.

دوست داشتنی ترین شخصیت مرد در فیلم های تینیجری در کدام آثار ایفای نقش کرده‌اند؟

خورشید نیمه شب، گرگ و میش، عهد، بعد از و درباره زمان آثاری است که این شخصیت‌های محبوب را در خود جای داده‌اند. که در بالا مشخصات این اثرها قابل مشاهده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *