افشای دلیل زندان رفتن شوهر سابق نیوشا ضیغمی و ماجرای طلاقشان

خبر طلاق نیوشا ضیغمی با انتشار عکسی در صفحه مجازی توسط وی علنی شد. در کنار این خبر، علت زندان رفتن شوهر نیوشا ضیغمی نیز مشخص شد.

نیوشا ضیغمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که چند سال پیش از رسانه ملی خداحافظی کرد ولی چندی پیش او با سریال بی نشان در تلویزیون دیده شد. نیوشا با انتشار عکسی خبر طلاق خود را علنی کرده است. در ادامه با خبر طلاق ضیغمی از همسرش همراه فیگار بمانید.

اولین عکس لو رفته از فرزند نازنین بیاتی + شوهر نازنین بیاتی کیست؟

علت زندان رفتن شوهر نیوشا ضیغمی

علت زندان رفتن شوهر نیوشا ضیغمی
جدایی نیوشا ضیغمی

امین فردین خبرنگاری ایرانی در استوری اخیرش ادعا می‌کند که شوهر نیوشا ضیغمی در زندان است. او علت زندان رفتن او را مسائل مالی اعلام کرد!

طلاق نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی طلاق

طلاق نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی طلاق گرفت, استوری نیوشا ضیغمی, نیوشا ضیغمی طلاق

حدود ۱۲ سال از زندگی مشترک نیوشا ضیغمی و همسرش می گذرد و حاصل این ازدواج دختری به اسم لنا است که سال ۹۷ به دنیا آمده است. اخیرا شایعاتی درباره طلاق  نیوشا ضیغمی به گوش می رسد که خانم بازیگر با انتشار استوری ای و بایگانی کردن تصاویر همسرش این شایعات را تا حدودی تایید کرده است.

او استوری خود را بعد از ساعاتی حذف کرد که همین موضوع سبب دوگانی درباره خبرهای جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شده است. او در استوری‌ ای که حذف کرد، عکسی از شناسنامه ای که مهر طلاق داشت را منتشر کرده بود.

استوری نیوشا ضیغمی

طلاق نیوشا ضیغمی
استوری نیوشا ضیغمی, نیوشا ضیغمی طلاق, طلاق ضیغمی از همسرش

نیوشا ضیغمی هنرپیشه و بازیگر ایرانی است. نیوشا ضیغمی متولد تیر 1359 است. نیوشا ضیغمی متاهل و دارای یک فرزند دختر است. نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *