مسن‌ترین زنان و دخترها در انتظار شروع کنسرت یاسان [+ویدیو]

انتظار برای آهنگ بانو در کنسرت یاسان در ویدئوی تازه منتشر شده از کنسرت این خواننده جنجال و سر و صدای بسیار زیادی به پا کرده و وایرال شده است.

کنسرت یاسان که این روزها از حواشی بسیاری برخوردار است، بار دیگر از جنجال بسیاری برخوردار شد. در ویدئوی جدیدی که منتشر شده، آهنگ بانو در کنسرت یاسان پخش می‌شود که پیش از آن هیجان مردم برای آهنگ بانو از یاسان نشان داده می‌شود.

از لایو پر حاشیه احلام و حسن آقامیری تا دیدار او با سینا مهراد در دبی

انتظار برای آهنگ بانو در کنسرت یاسان

مرتضی یاسان خواننده ایرانی در تاریخ ۲۱ مردادماه، سال ۱۳۷۲ در گنبد کاووس (استان گلستان) چشم به جهان گشوده است. این ویدئو که در آن انتظار و ذوق هواداران و طرفداران این خواننده دیده می‌شود، با بازخوردها و واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی مواجه شده است.

انتظار برای آهنگ بانو در کنسرت یاسان
هیجان مردم برای آهنگ بانو از یاسان

آهنگ بانو در کنسرت یاسان

در ادامه می‌توانید ویدیوی هیجان مردم برای آهنگ بانو از یاسان را ببینید:


مرتضی یاسان خواننده، دو برادر و یک خواهر دارد. وی بیان می‌کند که خانواده‌اش همیشه مشوق و حامی او بوده‌اند و او را بسیار حمایت نموده‌اند. سابقه هنری مرتضی یاسان، خواننده جوان پاپ اهل ایران، به خاطر علاقه بسیار به موسیقی و نوازندگی گیتار، اول با نام نویسی در کلاس‌های گیتار قدم‌های نخستین را در عرصه موسیقی و هنر برداشت و در حال حاضر هم پس از چند سال با سعی و تلاش بیشتر توانست وارد زمینه خوانندگی شود و با توجه به صدای خاص و جذابی که دارد، توانسته در میان نسل جوان جای خودش را باز کند. هواداران بسیاری جذب موزیک‌ها و ترانه‌های وی شده‌اند.

مرتضی یاسان به صورت کاملا حرفه‌ای از سال ۹۹ وارد زمینه موسیقی و خوانندگی شد و با منتشر کردن آهنگ «ماه من» مشهور شد و این موزیک یکی از پر دانلود‌ترین آهنگ‌های این هنرمند به شمار می رود. می‌توان از دیگر موزیک‌ها و ترانه‌های او به موزیک «تاپ تاپ میزنه قلبم» و «همه دنیام»، اهنگ «دلبر ناب» و…. اشاره نمود. مرتضی یاسان تا به حال ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *