تاریخ انتشار فیلم The Next 365 Days + [تریلر جدید فیلم]

تاریخ انتشار فیلم The Next 365 Days معلوم شد. همزمان با انتشار نخستین تریلر فیلم The Next 365 Days تاریخ انتشار این فیلم از سرویس آنلاین نتفلیکس هم مشخص شد.

در جدیدترین اعلامیه نتفلیکس تریلری از فیلم The Next 365 Days منتشر شد. در ادامه با این تریلر جذاب همراه ما باشید.

تاریخ انتشار فیلم The Next 365 Days

تریلر فیلم The Next 365 Days

تریلر فیلم ۳۶۵ روز
تریلر فیلم ۳۶۵ روز

۳۶۵ روز فیلمی در ژانر درام عاشقانه و با زمینه شهوانی (اروتیک)، به کارگردانی «باربارا بیاوُواس» و «توماش ماندس» محصول ۲۰۲۰ کشور لهستان است.

این فیلم را بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ بلانکا لیپینسکا ساخته‌اند، که یک سه‌گانه است.

در این فیلم آنا-ماریا شکلوتسکا و میکله مورونه بازی می‌کنند. این فیلم در ۷ فوریه ۲۰۲۰ در لهستان به روی پرده رفت و سپس در نتفلیکس پخش شد و در سطح جهانی محبوبیت به‌دست‌آورد.

 

کارگردان: باربارا بیاوُواس،‌ توماش ماندس
تهیه‌کننده: ماچئی کاوولسکی، اوا لواندوفسکا، توماش ماندس
نویسنده: توماش کلیمالا، باربارا بیاوُواس، توماش ماندس، بلانکا لیپینسکا
بازیگران: آنا-ماریا شکلوتسکا، میکله مورونه، رونیسواو وِروتسوافسکی، اوتار سارالیدزه، ماگدالنا لامپارسکا، ناتاشا اورباینسکا
کشور: لهستان
زبان: انگلیسی، ایتالیایی، لهستانی

جدیدترین تریلر فیلم The Next 365 Days

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ پخش فیلم The Next 365 Days سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *