عمل زیبایی الناز شاکردوست به دردسرش انداخت + [فیلم استوری]

عمل زیبایی الناز شاکردوست به دردسرش انداخت. حال الناز شاکردوست بعد از عمل زیبایی وخیم شده بطوری که او ویدیویی در این باره در فضای مجازی منتشر کرده است.

الناز شاکردوست با انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره عمل جراحیش جنجال تازه ای به پا کرد. در ادامه با فیلم استوری و جزئیات این خبر همراه ما باشید.

عمل زیبایی الناز شاکردوست به دردسرش انداخت

  • عمل بینی الناز شاکردوست
حال وخیم الناز شاکردوست بعد از عمل
حال وخیم الناز شاکردوست بعد از عمل

الناز شاکردوست از بازیگران کم حاشیه سینمای ایران است.

الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست در نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ (۱۳۸۳) به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به سینمای ایران گذاشت.

مهمترین چالش الناز شاکردوست در فضای مجازی پشتیبانی از همجنس‌گرایان بود.

  • دردسر عمل زیبایی برای الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولدشد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عمل زیبایی الناز شاکردوست به دردسرش انداخت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *