10 شخصیت محبوب انیمه ای با قدرت های آتشین

کنترل آتش یک توانایی بسیار محبوب در دنیای انیمه است. در این نوشتار با فیگار بمانید تا با بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش آشنا شوید.

اخیراً مشخص شد که انیمه Fire Force قرار است یک فصل جدید دریافت کند. این انیمه که درباره آتش نشان‌هایی با قدرت آتشین می‌باشد قرار است توسط استودیو HITC ساخته شود. در خارج از این مجموعه، استفاده‌های خلاقانه زیادی از قدرت‌های آتشین در انیمه وجود دارد که توانایی‌های شگفت انگیزی ایجاد می‌کند. البته، تعداد زیادی شخصیت دیگر با توانایی کنترل آتش در انیمه وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت های انیمه ای

باهوش‌ترین شخصیت‌های انیمه ای

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش

10 شخصیت محبوب با توانایی کنترل آتش

شما می‌توانید فهرست بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش را در این قسمت مشاهده کنید:

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش
بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش

این شخصیت‌ها به اندازه شعله‌های آتشی که در مبارزه‌های خود استفاده می‌کنند پرشور هستند. آتش ابزار خطرناکی است، اما این شخصیت‌ها می‌توانند بدون هیچ خطری از آن استفاده کنند. این باعث می‌شود که این شخصیت‌ها با قدرت آتشین بسیار جذاب باشند. پس اگر می‌خواهید با بهترین کاراکتر های انیمه با قدرت آتش آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی آنها بپردازیم.

Natsu Dragneel

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش
بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش

ناتسو یکی از دو شخصیت اصلی انیمه Fairy Tail در کنار شریک زندگی خود لوسی است. ناتسو ارتباط بسیار نزدیکی با قدرت آتش خود دارد، زیرا تسلط او در آتش از جادوی Dragon Slayer ناشی می‌شود. این توانایی به او اجازه می‌دهد تا به معنای واقعی کلمه آتش را بخورد تا خودش را تقویت کند و قوی‌تر شود.

به دلیل توانایی او در خوردن آتش، ناتسو مصون آتش‌های مختلفی است. در واقع، توانایی‌های آتش او با اژدها مقایسه شده است. شعله‌های آتش او می‌تواند چیزی را به نیستی بسوزاند، بنابراین جای تعجب نیست که چرا گاهی دیگران او را ارباب شیاطین می‌نامند.

بیشتر بخوانید:

شخصیت های انیمه ای جاودانه

Kyujuro Rengoku

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش
بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش

Rengoku Kyojuro یکی از بهترین شخصیت‌های جدید در Demon Slayer (نقد انیمه شیطان کش) بود که تا حدودی مدیون بازیگرش ساتوشی هینو بود. زیرا طرفداران این انیمه شخصیت مهربان و در عین حال بسیار مستقیم او را دوست داشتند. با اینکه این شخصیت حضور طولانی در داستان این انیمه نداشت، توانست به محبوبیت بسیار زیادی دست یابد. مرگ او در آرک قطار موگن مرگ غم انگیزی (غم انگیز ترین مرگ ها در انیمه) بود.

مانند همه اعضای Demon Slayer Corps، او از یک سبک تنفس فانتزی برای مبارزه با شیاطین استفاده می‌کند. سبک او، تنفس شعله، از سبک اصلی، تنفس خورشید، نزدیکتر از هر چیز دیگری تقلید می‌کند. این به تیغه او اجازه می‌دهد تا به معنای واقعی کلمه چیزهایی که برش می‌دهد را بسوزاند و حتی اغلب در انتهای ضرباتش آتش باقی می‌ماند. رنگوکو به اندازه دیگر شخصیت‌های حاضر در این لیست قدرتمند نیست، اما سبک بی‌رحم رنگوکو هنوز هم باعث می‌شود که او دشمنان خود را به راحتی شکست دهد.

Shoto Todoroki

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش
بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش

شاید سخت باشد که شوتو تودوروکی را یک «شخصیت آتشین» بنامیم، زیرا او همچنین قدرت یخی وسیعی دارد. با این حال، قدرت آتش او هنوز هم بسیار زیاد است. او یکی از قدرتمندترین دانش آموزان در آکادمی قهرمان من می‌باشد و از بسیاری از قهرمانان قوی‌تر است. با این حال، پشت استفاده او از قدرت‌های آتش خود، داستانی غم انگیز نهفته است.

او فرزند دومین قهرمان حرفه‌ای، Endeavor است که از قدرت آتش استفاده می‌کند. در حالی که قدرت او عالی بود، او به طور خاص می‌خواست فرزندش از او پیشی بگیرد. طوری که او به دلیل قدرت یخی همسرش با او ازدواج کرد تا فرزندش بر دو قدرت مساوی و متضاد تسلط داشته باشد. شوتو در ابتدا به دلیل نفرت از پدرش از استفاده از آتش خود امتناع کرد، اما هنگامی که او شروع به استفاده از آن کرد بسیار قدرتمند شد.

بیشتر بخوانید:

10 تا از بهترین شخصیت های انیمه ای ایسکای

Mereoleona Vermillion

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش
بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش

به عنوان عضوی از قبیله معتبر Vermillion، واضح است که Mereoleona قرار بود بسیار قدرتمند باشد. در حالی که او در انیمه Black Clover (بهترین انیمه های شبیه شبدر سیاه) مبارزات زیادی نداشت، با قدرتی فوق العاده آن را جبران کرد. او بیشتر به عنوان کاپیتان تیم شیر زرشکی شناخته می‌شود. قدرت او به خوبی باقی مانده است، زیرا او تقریباً به طور کامل شکست نخورده باقی مانده است.

دیگران همچنین او را شیر شوالیه‌های جادو می‌نامند، زیرا فقط شعله‌های آتش او خطرناک نیستند. Mereoleona همچنین یک تهدید فیزیکی قدرتمند می‌باشد که در هنرهای رزمی نیز مهارت دارد. همین در نتیجه تأثیر زیادی بر کسانی که ماجراجویی صدها قسمتی شخصیت‌های این انیمه را تماشا کرده‌اند، گذاشته است. حضور Mereoleona در فهرست برترین شخصیت ها با قدرت آتش یک اولویت برای ما بود.

Muhammad Avdol

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش
بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش

محمد آودل بیشتر یک شخصیت جانبی در گروه جوستار در انیمه Jojo’s Bizarre Adventure است. با این حال، این دانش بسیار وسیع اوست که به تبدیل شدن قسمت 3 Jojo’s Bizarre Adventure به یک قسمت عالی کمک می‌کند. او به عنوان یک راهنمای تور برای گروه عمل می‌کند، سفر شخصیت‌های این انیمه را با دانش خود آسان‌تر می‌کند و همچنین با قدرت آتشین خود، Magician’s Red، صحنه‌های اکشن جذابی را ارائه می‌دهد.

توانایی‌های Stand در جوجو به عجیب بودن شهرت دارند، زیرا این روح‌ها تحت کنترل کاربر خود هستند که فقط سایر کاربران Stand می‌توانند آن‌ها را ببینند. با این حال، قدرت Magician’s Red نسبتاً اساسی است و صرفاً دستکاری آتش می‌باشد. او هنوز هم می‌تواند از این توانایی به روش‌های مختلف استفاده کند، از شلیک به آتش گرفته تا ساخت سازه‌های آتش. او حتی می‌تواند شعله‌هایی ایجاد کند که انرژی دیگران را حس می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت های انیمه ها که تتو دارند

Sailor Mars

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش
بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش

Sailor Moon شخصیت‌های فوق العاده زیادی دارد. شخصیت Sailor Mars در مانگا بسیار آرام است، اما در انیمه او یک فرد بسیار پرانرژی می‌باشد. با این حال، این چیز بدی نیست، زیرا او یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این انیمه است و برخی از بهترین دیالوگ‌ها را در انیمه Sailor Moon دارد. Sailor Mars یکی از برترین کاراکتر های انیمه با قدرت آتش است.

ری افودا سومین پیشاهنگی بود که در این انیمه معرفی شد و قدرت‌های زیادی دارد. اینها شامل روشن بینی است که بازتابی از نقش او به عنوان دوشیزه عبادتگاه می‌باشد. به دلیل آموزش میکو، او در واقع می‌تواند از قدرت‌های خود در لباس‌های غیرنظامی نیز استفاده کند. با این حال، همه اینها در مقایسه با قدرت آتش او، که با آن می‌تواند ارواح را پاکسازی کند و سازه‌های مختلفی را خلق کند، ناچیز است.

بیشتر بخوانید:

محبوب ترین شخصیت های انیمه های ایسکای

Roy Mustang

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش
بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش, برترین شخصیت ها با قدرت آتش

موستانگ یکی از قدرتمندترین شخصیت‌ها در Fullmetal Alchemist است. او نه تنها یک افسر نظامی قدرتمند می‌باشد، بلکه کیمیاگری او اغلب به عنوان مرگبارترین توصیف می‌شود. کیمیاگری شعله او به او اجازه می‌دهد تا ستون‌های بزرگی از شعله را ایجاد کند که می‌تواند همه چیز را بسوزاند. در حالی که او می‌گوید توانایی او محدودیتی دارد، اما ما هرگز آن محدودیت را نمی‌بینیم، زیرا او مکرراً دشمنان خود را می‌سوزاند و آنها را شکست می‌دهد و هیچ نقطه ضعفی ندارد.

توانایی او فقط انفجارهای بزرگ نیست، زیرا او می‌تواند شعله‌های آتش نیز ایجاد کند. او به ندرت در یک مبارزه در این انیمه شکست می‌خورد و مدام حریفان خود را با شعله می‌سوزاند. او دو نقطه ضعف دارد، چون قدرتش در باران کار نمی‌کند و دستکشی که به او اجازه انجام این کار را می‌دهد ممکن است آسیب ببیند. با این حال، با ستوان ریضا در کنارش، او می‌تواند این نکات منفی را جبران کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت های مرد در انیمه

Shinra Kusakabe

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش
بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش, برترین کاراکتر های انیمه با قدرت آتش

Shinra Kusakabe شخصیت اصلی نیروی آتش و یک قهرمان واقعی است. بیشتر شخصیت‌های جهان او پیروکینتیک هستند، اما توانایی اشتعال و تکنیک‌های Devil’s Footprints، که باعث می‌شود شعله‌های آتش از پاهایش خارج شود، او را بسیار قدرتمند می‌کند. Shinra Kusakabe محبوب ترین شخصیت انیمه با قدرت های آتشین است.

او از این شعله‌ها برای پرواز استفاده می‌کند و به او تحرک شدیدی می‌دهد. با این حال، او می‌تواند آنها را برای تسریع ضربات خود برای قدرت بیشتر تولید کند. در درون او نیز یک انفجار آدولا وجود دارد، پیوندی که او را به منشا همه شعله‌ها متصل می‌کند. Shinra یکی از قدرتمندترین کاربران آتش جهان خودش است و حتی در مانگا بسیار قدرتمند‌تر می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت های زن در انیمه

Genryusai Shigekuni Yamamoto

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش
بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش, محبوب ترین شخصیت انیمه با قدرت های آتشین

Genryusai ممکن است یک فرد سالخورده باشد، اما نباید او را دست کم گرفت. زیرا او یکی از قدرتمندترین Zanpakuto را در کل انیمه Bleach (بهترین انیمه ها شبیه بلیچ) دارد. شمشیر او، Ryujin Jakka، شعله‌ای چنان داغ تولید می‌کند که هر چیزی را در مسیر خود تبخیر می‌کند. سایر اعضای Soul Society که با تکنیک‌های به ظاهر قوی‌تر مبارزه می‌کنند نیز از او می‌ترسند.

شعله‌هایی که Genryusai ایجاد می‌کند را نمی‌توان به سادگی مسدود یا اجتناب کرد. آنها هر چه را که پیش رویشان باشد می‌سوزانند و به هیچ می‌سازند. این باعث می‌شود که تنها روش برای شکست دادن Genryusai به سادگی کشتن او قبل از استفاده از Zanpakuto او باشد یا او را از استفاده از آن منعکرد. این شعله‌ها قدرتمندترین شعله‌ها در انیمه هستند و هر زمان که Genryusai در بلیچ ظاهر شد، مخاطبان Bleach می‌دانستند که همه چیز قرار است با خاک یکسان شود.

Portgas D. Ace

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش
بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش, بهترین کاراکتر های انیمه با قدرت آتش

Portgas D. Ace از One Piece قوی‌ترین کاربر آتش در انیمه نیست. با این حال، به عنوان برادر خوانده لوفی و پسر پادشاه دزدان دریایی، او یکی از بهترین شخصیت‌های این انیمه است. حتی پس از اینکه آس از داستان وان پیس خارج شد، تأثیر او بر برادرانش لوفی و سابو احساس می‌شود. مانند اکثر شخصیت های قدرتمند در One Piece، آس با خوردن میوه شیطان قدرت خود را به دست آورد.

با این حال، میوه شعله شعله‌ای که او خورد، یک میوه Logia بود که قدرت بیشتری را ارائه می‌کرد. او نه تنها می‌توانست شعله‌های آتش را کنترل کند، بلکه می‌توانست به آتش تبدیل شود. این به او اجازه داد تا با تغییر شکل شعله‌های آتش و رد کردن حملات از میان او، از حملات جلوگیری کند. بدن او نه تنها بهترین حمله، بلکه بهترین دفاع او نیز بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


5 thoughts on “10 شخصیت محبوب انیمه ای با قدرت های آتشین

    1. حاجی با شینرا آشنا شدی مانگا رو میگم ایشون هست خدا داش از این خفن تر میخوای کسی که می‌تونه با سرعت نور حتی بیشتر حرکت کنه

    1. هیچی پورتسگاس دی ایس نمشه
      ایس میتونست بدون محدودیت خودشو تبدل به آتیش بکنه و خیلی قوی بود
      در حدی که اگه تو ناروتو بود کاتوگ و آماتراس رو میزاش تو جیبش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *