باحال ترین مصاحبه علی شادمان [+کلیپ مصاحبه علی شادمان با فرزاد حسنی]

باحال ترین مصاحبه علی شادمان بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی منتشر شد. باحال ترین مصاحبه جاوید در سریال یاغی که تابحال ندیده اید.

به تازگی فیلمی از مصاحبه علی شادمان در کودکی اش پخش شده که در فضای مجازی مورد بازدید بسیاری قرار گرفته است. در ادامه با ویدیوی این مصاحبه همراه ما باشید.

باحال ترین مصاحبه علی شادمان

  • مصاحبه علی شادمان با مجری صدا و سیما
گفت و گوی جاوید در سریال یاغی در برنامه تلویزیونی
گفت و گوی جاوید در سریال یاغی در برنامه تلویزیونی

علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 آذر 1375 در ایلام است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد.

این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیل کرده در ایلام به دنیا آمد، پدر او مسعود شادمان دکترای تاریخ و استاد دانشگاه بوده و مادرش بتول رشنوادی معلم علوم است.

در ادامه میتوانید باحال ترین مصاحبه علی شادمان بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی را ببینید:

علی شادمان فعالیت بازیگری را در تئاتر از سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز کرده و در فیلمهای سینمایی صد سال به این سال‌ها، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته است.

علی شادمان کار بازیگری را از سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز و همچنین در فیلمهای سینمایی صد سال به این سال‌ها، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته است.

او در سال ۹۲ در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی و در سال ۹۰ در فیلم رویای سینما به کارگردانی علی شاه‌حاتمی ایفای نقش کرده است.

وی در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی شرکت داشته است و در سال ۲۰۱۱ نیز برنده جایزه بهترین بازیگر نوجوان جهان شد. علی شادمان در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار نیز بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار باحال ترین مصاحبه علی شادمان بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *