عکس ۱۹ سالگی نسرین مقانلو لو رفت [+تصویر ۱۹ سالگی]

عکس ۱۹ سالگی نسرین مقانلو لو رفت. چهره طبیعی و بدون عمل نسرین مقانلو در ۱۹ سالگی همه رو شوکه کرد و باعث ایجاد حواشی زیادی در فضای مجازی شد.

عکس 19 سالگی نسرین مقانلو قبل از معروف شدن در فضای مجازی منتشر شد و باعث شوکه شدن مخاطبان شد. در ادامه با این عکس جنجالی همراه فیگار باشید.

عکس ۱۹ سالگی نسرین مقانلو لو رفت

  • کودکی نسرین مقانلو
تغییر چهره نسرین مقانلو
تغییر چهره نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد یک تیرماه سال 1347 در تهران است. نسرین مقانلو فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

نسرین مقانلو پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. نسرین مقانلو سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد.

در ادامه میتوانید عکس ۱۹ سالگی نسرین مقانلو را ببینید:

تغییر چهره نسرین مقانلو
تغییر چهره نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد یکم تیرماه ۱۳۴۷ در شهر تهران است. فرزند اول خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. خواهر نسرین مقانلو در امریکا زندگی می کند و برادرش مربی سطح بالای تکواندو است. مادرش قبل از انقلاب تئاتر کار می کرده است.

خانواده نسرین مقانلو ( همسر و پسرانش ) در امریکا زندگی می کنند. برای دیدار با خانوادش یا او به امریکا می رود یا خانواده اش به ایران می آیند. دو پسر دارد به نام های ارشیا و آرین که در امریکا به دنیا آمده اند و همانجا بزرگ شده اند.

نسرین مقانلو فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند.

وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عکس ۱۹ سالگی نسرین مقانلو لو رفت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *