ماجرای مرگ فرزند نسرین مقانلو چیست؟ [+فیلم]

نسرین مقانلو به سوگ فرزند نشست. این خبر باعث شد در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب گسترده‌ای داشته باشد. با ما بمانید تا ماجرای فوت فرزند نسرین مقانلو را باز کنیم.

جزییات مرگ عجیب فرزند نسرین مقانلو/ او 10روز قبل از آمریکا به ایران آمده بود. در ادامه این خبر شما همراهان عزیز می‌توانید فیلم لحظه خداحافظی نسرین مقانلو از پسر ناکامش را ببینید. اشک همه در آمد!

ماجرای مرگ فرزند نسرین مقانلو چیست؟ [+فیلم]

جزییات مرگ فرزند نسرین مقانلو / مقانلو:

پسرم چند سال قبل جراحی مغزی کرده بود / روز حادثه پس از صرف ناهار رفت تا داروهایش را مصرف کند؛ اما دچار حالت تهوع شد و از هوش رفت.

بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت دارویی را علت مرگ پسر ۲۶ ساله نسرین مقانلو اعلام کرد. این بازیگر گفت:

پسرم چندسال قبل درحادثه‌ای از ناحیه سردچار مصدومیت شده و جراحی مغزی کرده بود.

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی پیش در صفحه اینستاگرامش این خبر را منتشر کرد و نوشت:

بس که دوست داشتی ایران بمونی اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی و رفتی به سفری ابدیت؟ فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود… ارشیا پسرم رفتی؟ اما منو هم با خودت بردی. داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم. منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت. جات توی بهشت عزیز مهربونم. بی تو دیگه مادرت آرام نیست، اما تو آروم بخواب…

ساعت ۵ بعد از ظهر پنجشنبه ۷ مهر، مأموران کلانتری ۱۳۷ نصر در تماس با بازپرس ساسان غلامی از مرگ مشکوک پسر جوانی در خانه‌اش خبر دادند.

به دنبال این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد پسری ۲۶ ساله در اتاق خواب مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد این پسر جوان که ارشیا نام داشت فرزند بزرگ نسرین مقانلو، بازیگر معروف صداوسیما است که ۱۰ روز قبل از امریکا برای دیدن مادرش به ایران آمده بود.

نسرین مقانلو با انتشار عکسی از سر خود نوشت:

مرگ پسر نسرین مقانلو
مرگ پسر نسرین مقانلو

بس که دوست داشتی ایران بمونی ،اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی تو همینجا و رفتی به سفر ابدیت؟

فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود

ارشیا پسرم رفتی ؟اما منو هم با خودت بردی

داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم

با رفتنت من هم مردم پسرم

منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت.

جات توی بهشت عزیز مهربونم

راهت روشن پسر خوش قلبم .

بی تو دیگه مادرت آرام نیست اما تو آروم بخواب.

فیلم دیدار نسرین مقانلو با پسرش که فوت کرد:

نسرین مقانلو فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد ولی در واقع با فیلم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

مسئول اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان توسط مردم کشته شد

خبر فوری: واکنش ایران به کشورهای منتقد حمله به مواضع تروریست ها در کردستان عراق


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *