بازیگران سریال شرق بهشت ؛ معرفی و تاریخ انتشار

سریال تلویزیونی شرق بهشت ساخته محمد حسین غضنفری در فضایی ملودرام عاشقانه به تصویر کشیده می‌شود. با فیگار و نوشتار بازیگران سریال شرق بهشت باشید.

این سریال تلویزیونی محصول سال ۱۴۰۰ در ۳۵ قسمت ساخته شده است. سریال تلویزیونی که به تازگی در مرحله پیش تولید قرار گرفته است، قرار است به زودی از شبکه سه جایگزین سریال گاندو ۲ شود. در ادامه نوشتار بازیگران سریال شرق بهشت به معرفی این سریال و اسامی بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

بازیگران سریال شرق بهشت

معرفی و تاریخ انتشار

پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، فرید سجادی حسینی، مائده طهماسبی، آزاده سیفی، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی، ناصر سجادی حسینی، از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. این سریال تلویزیونی که در کنار سریال افرا این روزها بر سر زبان‌ها افتاده است قرار است جایگزین سریال گاندو شود.

فیلمبرداری سریال شرق بهشت به کارگردانی محمد حسین غضنفری و با فیلمنامه ای نوشته تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری، از بهمن ماه سال ۹۹ در تهران آغاز شده و همچنان ادامه دارد. البته چند بار به دلیل گسترش بیماری کرونا و با هدف حفظ جان عوامل و بازیگران مجبور به تعطیلی پروژه شده‌اند.

پیش بینی می‌شود تصویر برداری مجموعه شرق بهشت»تا انتهای ماه مهر جریان داشته باشد و هم اکنون همزمان با تصویربرداری، تدوین آن نیز اتفاق می‌افتد و مسعود سخاوت نیز ساخت موسیقی را بر عهده گرفته است.

محمدحسین غضنفری تدوینگر سینما و تلویزیون است و تدوین فیلم‌های سینمایی همچون میم مثل مادر، شب واقعه، برف روی شیروانی داغ و مجموعه‌های تلویزیونی رهایم نکن، آپارتمان، شیخ بهایی، طلسم شدگان را برعهده داشته است و سیمرغ بلورین بهترن تدوین را برای فیلم شب واقعه به کارگردانی شهرام اسدی از جشنواره ملی فیلم فجر کسب کرده است. مجموعه شرق بهشت اولین تجربه او در مقام کارگردانی است.

اگر بخواهیم یکی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی را برای شرح فعالیت‌های وی انتخاب کنیم، قطعا او کسی نیست جز پیام دهکردی و مجید مظفری. در ادامه نوشتار بازیگران سریال شرق بهشت با فیگار باشید.

بیوگرافی پیام دهکردی

سریال شرق بهشت
سریال شرق بهشت

پیام دهکردی با نام کامل پیام نادری دهکردی متولد اردیبهشت سال ۵۶ در شهرکرد میباشد او یکی از بازیگران توانمند تئاتر تلویزیون و سینما می‌باشد. وی فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرده است پس از آن در اولین تجربه های خود با حضور در سریال تلویزیونی باغ بلور به کارگردانی رامبد جوان در سال ۱۳۸۱ رقم زد او در آثار خود آثار فاخری همچون سریال مدار صفر درج» سریال شهریار و گذر از رنج ها را دارد.

بیوگرافی مجید مظفری

سریال شرق بهشت
سریال شرق بهشت

مجید مظفری متولد بهمن 1329 در تهران ، بازیگر و کارگردان است. بصورت حرفه ای با فیلم شهر قصه از سال 1352 بازی در جلوی دوربین را شروع کردم و سپس سال 1354 با سریال غریبه وارد قاب تلویزیون شد. برای بازی در فیلم مسافران بهرام بیضایی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را گرفت و برای بازی در فیلم‌ های سگ‌ کشی ، جنگ نفت‌ کش‌ ها و سایه‌ های هجوم کاندیدای بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر شد.

عوامل سریال شرق بهشت

  • کارگردان: محمدحسین غضنفری
  • تهیه کننده: علی پورکیانی
  • نویسندگان: تهمینه بهرام علیان،ارسلان امیری
  • ساخت موسیقی: مسعود سخاوت دوست

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مجموعه تلویزیونی شرق بهشت متشکریم. اشتراک نظرات و پیشنهادهای شما در رابطه با مجموعه تلویزیونی شرق بهشت موجب خرسندی ما و بهبود کیفیت مطالب خواهد شد. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *