بهترین کمیک های ویژن از نگاه سایت فیگار

مارول دنیایی از ابرقهرمانان محبوبی را خلق کرده است که یکی از آن ها Vision می باشد. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های ویژن معرفی کنیم.

با توجه به اینکه WandaVision دنیای سینمایی مارول برای اولین بار در Disney+ عرضه می‌شود، این زمان ایده آل برای خواندن بهترین کمیک های ویژن است. از میان تمام فهرست اصلی انتقام جویان، احتمالاً قهرمانی پیچیده‌تر از ویژن وجود ندارد. از روابط انسانی او تا ماهیت خلقت او، تاریخچه کتاب‌های مصور اندروید شبکه ای منحصر به فرد از داستان‌ها را روایت می‌کند. در طول سه فیلم، دنیای سینمایی مارول کار محکمی برای زنده کردن این داستان‌ها و مهم‌تر از همه، رابطه پیچیده او با جادوگر سرخ کرده است.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین کمیک های ویژن

  • برترین کمیک های ویژن

در ادامه قرار است بهترین کمیک های ویژن را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های ویژن
بهترین کمیک های ویژن

این داستان و رابطه آن‌ها بدیهی است که در سری آینده WandaVision شکل جدیدی به خود می‌گیرد. تعداد بی‌شماری از بهترین کمیک های ویژن وجود دارد که این مجموعه می‌تواند در شش قسمت خود بگنجاند. با این حال، اکثر داستان‌های متمرکز بر روی Vision ممکن است برای طرفداران ناآشنا به نظر برسند، وقتی سریال بالاخره پخش شد. با حدود دو ماه تا انتشار وانداویژن، هنوز زمان زیادی برای خواندن برخی از مهم‌ترین داستان‌های تاریخ 52 ساله ویژن باقی مانده است.

Avengers #57

بهترین کمیک های ویژن
جذاب ترین کمیک های ویژن

مدت کوتاهی پس از اینکه روی توماس اجرای اصلی The Avengers را بر عهده گرفت که جزء خواندنی ترین کمیک های ویژن قرار گرفته است. او روباتی را که به نام “The Vision” شناخته می‌شود به دنیا معرفی کرد. ویژن در Avengers #57، در داستانی که ابتدا به قدرتمندترین قهرمانان زمین حمله کرد، به صحنه آمد. از همان ابتدا مشخص شد که او مخلوق اولترون بوده و هدف اصلی او از بین بردن انتقام جویان بوده است.

همچنین که طولی نکشید که ویژن خالق خود را به چالش کشید و در عوض به تیم پیوست. داستان اصلی او در طول Avengers: Age of Ultron به خوبی به MCU ترجمه شد و باید یکی از طرفداران کمیک و فیلم باشد که باید با آن آشنا باشند. دقیقاً مانند هر قهرمان دیگری در دنیای مارول و فراتر از آن، داستان اصلی تقریباً همیشه مهم ترین هنگام شناخت بیشتر یک شخصیت است.

Avengers #135

بهترین کمیک های ویژن
برترین کمیک های ویژن

اگرچه Avengers #57 همیشه به عنوان اولین و دوست داشتنی ترین کمیک های ویژن در نظر گرفته می‌شود؛ اما در واقع چیز زیادی در مورد ماهیت واقعی خلقت روبات فاش نمی‌کند. در سرتاسر جلد اول انتقام‌جویان، خود ویژن در مورد شرایط خلقتش و اینکه چگونه می‌توانست از فردی بدجنس مانند اولترون بیاید، متعجب است. ویژن برای اینکه حقیقت پیدایش خود را بیاموزد، در زمان سفر می‌کند و داستان مشعل اصلی انسان را دنبال می‌کند. در طول این سفر، او می‌بیند که پس از مرگ مشعل، اولترون جسد او را دزدید و قبل از اینکه ذهن خود را با مرد شگفت انگیز ادغام کند، از آن به عنوان پایه ویژن استفاده کرد. علیرغم انتشار هفت سال پس از اولین حضورش، Avengers #135 داستان منشأ بسیار دقیق‌تری را برای Vision ارائه می‌کند و حتی مستقیماً به یکی از مهم‌ترین کمیک‌های او وارد می‌شود.

West Coast Avengers #45

بهترین کمیک های ویژن
خواندنی ترین کمیک های ویژن

ویژن در طول تاریخ خود در کمیک‌ها بیش از یک بار مرده است. اکنون، در مد معمولی کتاب‌های مصور، به ندرت به این معنی بوده که او در واقع از هر داستانی که گفته می شود پاک شده است. در عوض، معمولاً فقط به این معنی می‌باشد که شخصیت به طریقی باز خواهد گشت. از بین تمام دفعاتی که این اتفاق برای ویژن افتاده است، مسلماً هیچ موردی قابل توجه‌تر از زمان اجرای جان برن در انتقام‌جویان ساحل غربی وجود ندارد.

پس از نابودی وی در آن اجرا، ویژن به طور رسمی در شماره 45 زنده شد. با کاور ادای احترام به کمیک اصلی او، West Coast Avengers #45 نسخه‌ی بسیار بی‌جان‌تری از ویژن را معرفی می‌کند که ذهنش از تمام خاطرات و روابطش پاک شده است. هنوز چیزهای زیادی در مورد آنچه واقعاً در طول سری MCU اتفاق می‌افتد ناشناخته است؛ اما طرفداران ممکن است شاهد احیای مشابه Vision باشند.

Avengers Disassembled

بهترین کمیک های ویژن
دوست داشتنی ترین کمیک های ویژن

با صحبت از  جذاب ترین کمیک های ویژن که شاهد مرگ ویژن بودند، به سراغ Avengers Disassembled اثر برایان مایکل بندیس خواهیم رفت. در دنیای داستان‌هایی که قبل از WandaVision باید با آن آشنا شد، این یکی بسیار مهم است. اگرچه زمان ویژن در این خط داستانی نسبتاً کوتاه است و She-Hulk او را به دو نیم می‌کند؛ اما هنوز هم پیامدهای بسیار زیادی بر رابطه او با واندا ماکسیموف و اتفاقاتی که برای او در حال پیشرفت می‌افتد دارد.

ویژن را در وضعیتی تقریباً مشابه جایی که او پس از Avengers: Infinity War رها کرده بود، می‌گذارد. صرف نظر از مدت زمان ویژن در این داستان خاص، یکی از معدود خواندنی‌های واقعاً حیاتی قبل از پخش WandaVision است.

Avengers #91

بهترین کمیک های ویژن
جذاب ترین کمیک های ویژن

در برترین کمیک های ویژن که رابطه عاشقانه ویژن و ازدواج نهایی وی با جادوگر اسکارلت را نشان می‌دهد، داستان‌های بسیار کمی به اندازه داستان Avengers #91 وجود دارد. این دو در Avengers #75 با هم آشنا شدند و خیلی سریع نسبت به دیگری احساس کردند. با این حال، در بیشتر موارد، آن‌ها این احساسات را از همه، از جمله یکدیگر، مخفی نگه داشتند.

محبوس شدن در کشتی رونان متهم  احساسات عاشقانه آن‌ها نسبت به یکدیگر ظاهر می‌شود؛ اما حتی پس از آن نیز آنها را مهار می‌کنند. ویژن بیان می‌کند که چقدر اشتباه است که آن‌ها به‌عنوان جهش‌یافته و روبات با هم باشند، بنابراین حتی بیشتر طول می‌کشد تا احساسات آن‌ها به نتیجه برسد. این نوع تنش و ایجاد چیزی بود که طرفداران هرگز در MCU ندیدند، بنابراین ارزش دیدن اینکه چگونه و چرا رابطه آن‌ها برای مدت طولانی خاموش ماند.

Avengers #58

بهترین کمیک های ویژن
بهترین کمیک های ویژن

مدت‌ها قبل از اینکه او و اسکارلت ویچ احساسات واقعی خود را نسبت به یکدیگر اعتراف کنند، باید ثابت می‌شد که ویژن اصلاً قادر به ایجاد احساسات عاشقانه است. با این حال، واقعاً خیلی طول نکشید. در شماره بعدی پس از معرفی او به دنیای مارول، Avengers #58، توانایی عاطفی ویژن آشکار می‌شود. ویژن که در اصل برای نابودی انتقام‌جویان ساخته شده بود، از او درخواست می‌کند تا عضو واقعی تیم شود.

کاپیتان آمریکا، ثور و مرد آهنی او را مورد آزمایش قرار دادند و در نهایت او را یک انتقام‌جو نامیدند. از شادی خالص، ویژن یک اشک می‌ریزد. پیوستن به انتقام جویان و به نمایش گذاشتن توانایی او در انتقال احساسات، این موضوع را به یک موضوع بسیار مهم برای روبات تبدیل کرد.

Giant-Size Avengers #4

بهترین کمیک های ویژن
برترین کمیک های ویژن

پس از اتفاقات Avengers #135 ، رابطه واندا و ویژن سرانجام به نتیجه می رسد. هنگامی که ویژن سفر خود را در زمان به پایان می‌رساند تا از خلقت خود مطلع شود، در نهایت به بعد تاریک می‌رود، جایی که جادوگر اسکارلت را به عنوان زندانی دورمامو می‌یابد. ویژن پس از نجات او و انتقال به عمارت انتقام جویان، احساسات خود را نسبت به او اعتراف می کند و خواستگاری می کند. واندا می پذیرد و در نهایت ایمورتوس در کنار مانتیس و شمشیرزن با هم ازدواج می کنند. به همان اندازه که دیدن اینکه آنها در نهایت به احساسات خود نسبت به یکدیگر اعتراف کردند، آرامش بخش بود، همچنین آغاز ماجراجویی بسیار پیچیده تری بود که این دو به عنوان یک زوج پیش خواهند رفت.

The Vision (2015)

بهترین کمیک های ویژن
خواندنی ترین کمیک های ویژن

یکی از جنبه های شناخته شده در مورد WandaVision این است که تلاش شخصیت برای خوشبختی خانگی را به تصویر می کشد. این چیزی منحصر به فرد برای MCU خواهد بود، اما چیزی که خوانندگان قبلاً بارها در مارول کامیکس دیده‌اند. سریال Tom King’s Vision نه تنها یکی از بهترین داستان‌های تاریخ برای شخصیت‌ها است، بلکه می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر مجموعه دیزنی پلاس داشته باشد . داستان 12 شماره ای کینگ به بررسی میل طبیعی ویژن به عادی بودن و هر چیزی جز آنچه که برای بودن آفریده شده است می پردازد. این اندروید که خانواده را با عادی بودن مرتبط می کند، برای خود یک همسر و دو فرزند ایجاد می کند و تمام تلاش خود را برای داشتن یک زندگی عادی انجام می دهد. با گذشته ای که او سعی کرده است خزنده را در نظر پنهان کند، تلاش ویژن برای انسان بودن چیزی جز موفقیت است. صرف نظر از این، سریال کینگ احتمالاً اکتشافی‌ترین و جذاب‌ترین داستان ویژن در تمام دوران است و برای کسانی که برای WandaVision هیجان‌زده هستند باید آن را بخوانند .

House of M

بهترین کمیک های ویژن
دوست داشتنی ترین کمیک های ویژن

در این خواندنی ترین کمیک های ویژن ، کاملاً شناخته شده است که سری WandaVision بیشترین الهام را از حماسه 2005 از ذهن درخشان برایان مایکل بندیس، House of M می‌گیرد. در حالی که مخاطبان هنوز دنیایی را نخواهند دید که در آن جهش‌یافته‌ها در آن سلطنت کنند، موضوع اصلی این است که رویدادهای WandaVision تا حد زیادی ناشی از ذهن Wanda Maximoff است. House of M در پایان روز، یک داستان جادوگر سرخ است. با این حال، ویژن هنوز نقش مهمی در آن ایفا می‌کند؛ زیرا واندا این جهان جیبی را ایجاد می‌کند تا زندگی کامل خود را در کنار او و فرزندانشان تصور کند. بنابراین، در حالی که او ستاره نمایش است، هنوز هم یک داستان چشمگیر Vision است و همه باید قبل از تماشای WandaVision آن را بررسی کنند.

The Vision and the Scarlet Witch

بهترین کمیک های ویژن
جذاب ترین کمیک های ویژن

دوست داشتنی ترین کمیک های ویژن که برخی از کابران آن را به اندازه مجموعه محدود دو جلدی با عنوان The Vision and the Scarlet Witch بی ارزش می‌دانند. این سریال از بیل مانتو و استیو انگلهارت، احتمالاً بهترین نگاه به رابطه بین این دو قهرمان است که تا به حال دیده‌ایم. احتمالاً تعداد کمی از کمیک‌ها وجود دارند که به اندازه این اثر روی WandaVision تأثیر بگذارند ، و تعداد کمی از کمیک‌هایی هستند که برای تاریخچه‌های Vision و Scarlet Witch مهم باشند. در کنار House of M ، The Vision و The Scarlet Witch را باید برای آماده شدن برای WandaVision مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های ویژن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *