گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ از نگاه سایت فیگار

امروزه کمیک های زیادی مخصوصا ژانر ابرقهرمانی طرفداران بسیاری را دارد. در ادامه می خواهیم گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ را به شما معرفی خواهیم کرد.

تا حالا با خود فکر کرده اید که چه کمیکی نادرتر است؟ دیدن گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ یا هر کدام از آنها که واقعاً برای فروش در می‌آیند. در روز پنج‌شنبه، 18 فوریه، حراج هریتیج یک شرکت گارانتی معتبر (CGC) را با نمره 9.4 کپی از “Amazing Fantasy” شماره 15 در فروش امضای کمیک و کمیک آرت خود در دالاس به حراج گذاشت. به‌عنوان یکی از پردرآمدترین نسخه‌های اولین حضور مرد عنکبوتی که تا کنون در حراج عمومی به فروش می‌رسد، انتظار می‌رفت که جزء قیمتی ترین کمیک بوک های جهان شود. در واقع با فروش 454100 دلار رکوردی را به نام خود ثبت کرد. این بیشترین مبلغی است که تا به حال برای یک کمیک مرد عنکبوتی در حراج عمومی پرداخت شده است.

همه‌ی مقاله‌های کمیکی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم کمیکی

گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ

  • کمیک بوک های ارزشمند و گران

در ادامه قرار است گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ
گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ

برخی از کتاب‌ها آنقدر کمیاب هستند که جزء گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ قرار می‌گیرند که افراد خاصی می‌توانند نسخه های فیزیکی آن ها را دریافت کنند. شاید شما فکر کنید این فهرست شگفتی‌های کمی را در خود جای داده است، ولی پس از اینکه بفهمید چقدر به فروش رسیده‌اند شگفت زده خواهید شد. بیایید نگاهی به لیست 10 کتاب گران قیمت کمیک تاریخ بیندازیم. این کمیک‌ها به طور مثال مانند یک خورشید گرفتگی کامل هستند؛ زیرا فقط هر از چند گاهی ظاهر می‌شوند. با این حال کلکسیونرها، شانس خود را با جمع آوری این کمیک ها برای فروش ملیون دلاری امتحان می‌کنند.

Marvel Comics #1

$350,000

گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ
قیمتی ترین کمیک بوک های جهان

وقتی این را در نظر بگیرید که این کتاب اولین حضور نامور ساب مارینر، مشعل انسانی بوده و اولین کتابی می‌باشد که توسط مارول کامیکس منتشر شده است، شاید برای شما بی‌معنی باشد؛ زیرا این نسخه رای یک تن پول فروخته شد. چیزی که این کتاب را بسیار چشمگیر می‌کند این است که “فقط” نمره 9.0 دارد. بله، کتابی با این سن با نمره 9.0 بسیار قابل توجه است؛ توجه کنید، اگر نمره آن 9.2 بود، احتمالاً می‌توانست بیش از 550000 دلار فروخته شود. این کتاب، اگر در درجات بالاتر باشد، ممکن است به خوبی جزء قیمتی ترین کمیک بوک های جهان در این لیست باشد. افسوس که اینطور نیست اما اشکالی ندارد.

Tales of Suspense #39

$375,000

گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ
گران ترین کمیک بوک ها

زمانی که مارول استودیو اولین فیلم مرد آهنی را در سال 2008 عرضه کرد، بر اساس این کتاب ساخته شد. از زمانی که آن فیلم اکران شد، همه چیز مرد آهنی گرمتر از یک روز تابستانی در بیابان شده است. این که آیا شخصیت شایسته توجه است یا نه. برخلاف سایر کمیک‌های این فهرست، ممکن است ارزش آن چیزی که تصور می‌شد را نداشته باشد. به هر حال، قبل از راه اندازی MCU فوق العاده موفق، مرد آهنی چیزی بیش از یک شخصیت «B-List» نبود. تا آن زمان، 375000 دلار جای شوکی برای شما نخواهد داشت با اینکه قیمت آن بسیار بالا است.

بهترین کمیک های مرد آهنی

All-Star Comics #8

$411,000

گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ
کمیک های قیمتی در جهان

وقتی یک کتاب کمیک را منتشر می‌کنید که اولین حضور یکی از محبوب‌ترین قهرمانان تمام دوران را در خود دارد، چه چیزی به دست می آورید؟ شاید باورش سخت باشد اما این کمیک 411000 دلار، به فروش رسیده است که جزء گران ترین کمیک بوک ها قرار گرفت. All-Star Comics شماره 8 اولین حضور Wonder Woman را در خود جای داده که دلیل اصلی گران قیمت بود آن همین است. گل گدوت، مانند لیندا کارتر قبل از او، زن شگفت انگیز این نسل است. عملکرد، رفتار و ظاهر او کاملاً مشخص است. برخلاف برخی از کتاب‌ها و شخصیت‌های دیگر این فهرست که به دلیل محبوبیت فعلی کمیک‌ها افزایش یافته‌اند، Wonder Woman همیشه جاودانه خواهد ماند. وقتی فیلم کمیک به پایان رسید، Wonder Woman و ارزش او همچنان پابرجا مانده است.

بهترین کمیک های واندر وومن

Flash #1

$450,000

گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ
با ارزش ترین کمیک بوک های تاریخ

این کتاب در زمان فروش، جزء دومین فروش های بزرگ تاریخ بود. با این حال، زیاد در مورد آن مطالعه نکنید. زمانی که فروخته شد، بالاترین فروش تاریخ فقط یک ماه قبل از آن اتفاق افتاد و در اواخر همان سال دو بار از آن پیشی گرفت. فلش شماره 1 که از همان مجموعه بسیاری دیگر از کتاب‌های گران قیمت عصر طلایی است، با ورود به بازار توجه زیادی را به خود جلب کرد. سرمایه گذاران و مجموعه داران به طور یکسان برای به دست آوردن یک قطعه از تاریخ کمیک هجوم آوردند. این کتاب دارای اولین ظهور فلش و هاوکمن است و یکی از کمیاب ترین کتاب‌های موجود می‌باشد.

بهترین کمیک های فلش

X-Men #1

$492,937

گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ
کمیک بوک های ارزشمند و گران

تفاوت بین یک X-Men #1 با نمره 9.6 و همان کتاب با نمره 9.8 چیست؟ حدود 250000 دلار فروش رفت که این کاملاً شگفت انگیز است که یک گوشه، خم شدن منگنه یا علامت استرس چقدر می‌تواند بر ارزش یک کتاب تأثیر بگذارد. هنگامی که این نسخه 9.8 از مردان ایکس شماره 1 فروخته شد، جزء کمیک های قیمتی در جهان قرار گرفت. جالب‌تر اینکه با امتیاز 9.8، تنها کتابی خواهد بود که در فهرست گران‌قیمت‌ترین کتاب کمیک در فهرست تاریخ قرار دارد.

 

Superman #1

$507,500

گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ
گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ

اولین حضور از دو سوپرمن در این لیست، سوپرمن شماره 1 شایسته حضور در اینجا است. او قابل تشخیص‌ترین شخصیت در کمیک‌ها است. سفر یکی از کاربرانبه اتیوپی برای بازدید شرکت خواهرش Comics For Cause این را تایید کرد. در سال 2017، سوپرمن شماره 1 به قیمت 507500 دلار فروخته شد. چیزی که این کمیک را بسیار قابل توجه می‌کند این است که اولین حضور این شخصیت نبوده. البته، داشتن اولین شماره از شخصیتی نمادین مانند سوپرمن چیزی است که می‌توان به آن افتخار کرد.

Batman #1

$527,625

گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ
قیمتی ترین کمیک بوک های جهان

محصول یک جنگ مناقصه دیوانه‌وار، بتمن شماره 1، با نمره 9.2 زمانی که به بیش از 500000 دلار رسید، به با ارزش ترین کمیک بوک های تاریخ پیوست. این کتاب، همانطور که احتمالاً می‌دانید، اولین حضور جوکر، کت وومن و هوگو استرنج را به رخ می‌کشد. اگر این شما را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، بدانید که این کمیک به هیچ عنوان  فروش نخواهد رفت. این همان کتابی است که در وصیت نامه باقی می‌ماند.

14 ارتباط مهم بتمن با دنیای تکنولوژی از نگاه سایت فیگار

Detective Comics #27

$1,075,000

گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ
گران ترین کمیک بوک ها

بهترین بخش در مورد این کمیک، دریافت فقط نمره 8.0 است. همان مجموعه‌ای که به خود می‌بالد که فلش شماره 1 قبلی این کتاب را در خود دارد که در نمرهبالاتر 8.5 قرار گرفت. متأسفانه برای ما و نه چندان تأسف بار برای صاحبش، کتاب از سال 1994 فروخته نشده است. در سال 1994، آن 8.5 به قیمت 125000 دلار فروخته شد. تصور کنید اگر امروز وارد بازار شود، 1.5 میلیون دلار قیمت گذاری خواهد شد. شگفت انگیزترین چیز این است که نسخه‌های شناخته شده‌ای از نمره 9.0 و 9.2 وجود دارد. آنچه باورنکردنی است این است که اگر آن با نمره 9.2 وارد بازار می شد، احتمالاً در صدر گران‌ترین کتاب‌های مصور در لیست تاریخ قرار می‌گرفت.

بهترین کمیک های بتمن

Amazing Fantasy #15

$1,100,000

گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ
کمیک های قیمتی در جهان

در زمان فروش این کتاب که اتفاقاً نمره آن 9.6 است، رکورد فروش کتاب عصر نقره چیزی کمتر از 300 هزار دلار بود. برای این فروش بالای یک میلیون شگفت آور است. البته این اولین حضور مرد عنکبوتی است اما هنوز 1000000 دلار ارزش دارد. اکنون که مرد عنکبوتی کاملاً در مارول به خانه بازگشته است.

بیشتر بخوانید:

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی

بهترین کمیک های مرد عنکبوتی

 

Action Comics #1

$3,200,000

گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ
با ارزش ترین کمیک بوک های تاریخ

اکشن کامیکس شماره 1 که جزء کمیک بوک های ارزشمند و گران در نظر گرفته می شود، اولین حضور سوپرمن است. کتابی که در سال 2014 فروخته شد نه تنها پرفروش ترین کتاب تمام دوران است، بلکه کتاب های دیگری مانند آن نیز وجود دارند. اول، نسخه دیگری با نمره 9.0 موجود است و تنها سه سال قبل به قیمت 32002.16 میلیون دلار فروخته شد. و دوم، ظاهراً یک مجموعه کلیسا، همان مجموعه ای که فلش شماره 1 ذکر شده بخشی از آن است، وجود دارد. مالک آن راقیمت گذاری نمی‌کند؛ اما شایعات می گویند، آن را با قیمت باورنکردنی با نمره 9.2 خواهد آمد. چیزی که این فروش را بسیار چشمگیر می‌کند این است که به غیر از فروش 2.16 میلیون دلاری، چهار نسخه دیگر از اکشن کامیکس شماره 1 وجود دارد که یک میلیون یا بیشتر به فروش رسانده‌اند.

بهترین کمیک های سوپرمن

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گران قیمت ترین کمیک بوک های تاریخ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *