بیوگرافی دکتر علی باغزری همسر آناهیتا همتی ؛ همسر اناهیتا همتی کیست؟

به تازگی فیلمی از عروسی اناهیتا همتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال شد. در این نوشتار، به بیوگرافی دکتر علی باغزری همسر آناهیتا همتی خواهیم پرداخت.

اوایل تیر ماه اولین ویدیو اناهیتا همتی با همسرش در محضر به انتشار رسید که با تایید اناهینا همتی روبه‌رو شد. اناهیتا همتی برای بار دوم ازدواج می‌کند و علی باغزری همسر دوم او حساب می‌شود. علی باغزری، مشاور خانواده است و او نیز با انتشار تصویری در اینستاگرامش از ازدواج خود با آناهیتا همتی خبر داده است.

بیوگرافی دکتر علی باغزری همسر آناهیتا همتی

بیوگرافی علی باغزری همسر آناهیتا همتی

علی باغ زری، همسر جدید آناهیتا همتی دکترای روانشاسی دارد و شغل وی مشاور خانواده می باشد.

بیوگرافی دکتر علی باغزری همسر آناهیتا همتی
بیوگرافی علی باغزری همسر آناهیتا همتی , بیوگرافی همسر اناهیتا همتی علی باغزری , شغل همسر آناهیتا همتی چیست , بیوگرافی علی باغزری شوهر اناهیتا همتی , همسر اناهیتا همتی کیست

همسر جدید آناهیتا همتی با انتشار تصویری عاشقانه و جالب پس از برگزاری مراسم عقدشان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

بیوگرافی همسر اناهیتا همتی علی باغزری

شغل همسر آناهیتا همتی چیست ؟ همسر اناهیتا همتی کیست ؟

علی باغ زری، همسر جدید آناهیتا همتی دکترای روانشناسی دارد و شغل وی مشاور خانواده می باشد. او متولد دهه ۱۳۴۰ در تهران است که در تیر ماه ۱۴۰۲ با آناهیتا همتی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

تماشا کنید: فیلم لو رفته از عروسی اناهیتا همتی

آناهیتا همتی طی سال‌های فعالیت در عرصه بازیگری در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری نقش‌آفرینی کرده که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به سریال‌های تلویزیونی هتل، ترش و شیرین و باغ سرهنگ و فیلم سینمایی چند می‌گیری گریه کنی اشاره کرد. شاید بهترین و ماندگارترین حضورش در تلویزیون مربوط به بازی مجموعه تلویزیونی کلانتر (محسن شامحمدی) و به‌خصوص خانه به دوش (رضا عطاران) باشد.

ببینید: پیری تکان دهنده آناهیتا همتی ؛ خانم بازیگر موهایش را تراشید! [+عکس]

اطلاعاتی جز شغل همسر آناهیتا همتی، علی باغزری هنوز منتشر نشده است. در اولین خبررسانی نوشتار بیوگرافی علی باغزری شوهر اناهیتا همتی به روز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *