خلاصه بازی پرتغال و مراکش ؛ شیرهای اطلس در آسمان هفتم! [+فیلم]

خلاصه بازی پرتغال و مراکش ؛ بازی دو تیم ملی فرانسه و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه 1 بر 0 به نفع مراکش (مغرب) به اتمام رسید.

به گزارش منابع خبری:

در دیداری پر هیجان و دیدنی شیرهای اطلس موفق شدند پرتغال را از دور رقابت‌ها کنار بزنند و به نیمه‌نهایی صعود کنند. در ادامه با خبر فیلم خلاصه بازی پرتغال و مراکش همراه ما بمانید.

خلاصه فوتبال پرتغال و مراکش جام جهانی 2022 ؛و تیم پرتغال و مراکش بازی پر برخوردی را در نیمه اول به به نمایش گذاشتند. پرتغال با وجود این که در ۱۵ دقیقه ابتدایی مالک توپ و میدان بود و روی دروازه مراکش فشار می‌آورد.  در دقیقه ۴۲ عطیات الله توپ را در نزدیکی های نقطه پنالتی برای یوسف نصیری ارسال کرد و او با پروازی بلند توپ را وارد دروازه پرتقال کرد تا مراکش یک بر صفر از حریف پیش بیفتد.

در ادامه ضربه بازیکنان پرتغال از جناح راست به تیر افقی دروازه خورد ولی بازیکنان پرتغال از توپ برگشتی استفاده نکردند. در وقت‌های تلف شده هم سرنگونی برونو فرناندز در محوطه با اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی پرتغال همراه شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت و با سوت خود پایان نیمه را با نتیجه یک بر صفر اعلام کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *