رونمایی از uni t سایپا اولین خودروی وارداتی حاضر در کشور! [+جزئیات]

خودروی چانگان uni t در ایران ؛ چانگان یونی تی اولین وارداتی حاضر در کشور بوده که قرار است سایپا در هفته های آتی آن را در بورس کالا به فروش برساند.

UNI-T کراس اوور حدودا ۴.۵ متری است که به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو سری BlueCore چانگان مجهز شده و حداکثر توان آن به ۱۷۷ اسب بخار می‌رسد. در ادامه با خبر خودروی وارداتی چانگان uni t همراه ما بمانید.

خودروی چانگان uni t در ایران

  • عکس خودروی چانگان uni t

به گزارش منابع خبری:

 اوایل تابستان بود که تصاویر مربوط به چانگان در شرکت سایپا منتشر شد و پس از آن تصاویر مربوط به گذراندن تست های فنی این خودرو در اینستاگرام اسب بخار منتشر شد.

در آن زمان قرار بود چانگان یونی تی ( UNI-T ) به عنوان یک خودروی مونتاژی توسط سایپا عرضه شود و حتی مدیران سایپا از رونمایی احتمالی آن در نمایشگاه مشهد خبر می دادند. اما در نهایت این کراس اوور به هیچکدام از نمایشگاه های خودروی کشور نیامد و تصور می شد پروژه عرضه این خودرو به حالت تعلیق درآمده است.

اما حالا که بحث واردات محصولات چانگان توسط سایپا جدی شده و قرار است سایپا هم واردات گسترده ای انجام دهد، گویا چانگان یونی تی ( UNI-T ) اولین وارداتی سایپا خواهد بود و همچنین این کراس اوور تنها گزینه وارداتی است که نمونه های آن در کشور حضور دارد. کشف قیمت این محصول در بورس کالا انجام خواهد شد.

ماشین چانگان uni t سایپا

UNI-T کراس اوور حدودا ۴.۵ متری است که به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو سری BlueCore چانگان مجهز شده و حداکثر توان آن به ۱۷۷ اسب بخار می‌رسد، اما نقطه‌ای که پیشرانه UNI-T را از رقبای هم‌ترازش جدا می‌کند، حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری این خودرو است که کشش قابل توجهی را در همراهی با گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به محور جلو منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *