فوری: رونالدو با باشگاه النصر عربستان به توافق رسید! [+جزئیات]

تیم جدید رونالدو ؛ یک روزنامه اسپانیایی به نام «مارکا» از توافق نهایی ستاره و کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال با تیم النصر عربستان خبر داد.

یک روزنامه اسپانیایی از توافق نهایی ستاره و کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال با تیم النصر عربستان خبر داد و تاکید کرد که این خبر تا ساعاتی دیگر از سوی باشگاه عربستانی اعلام خواهد شد. در ادامه مطلب با خبر رونالدو النصر عربستان همراه ما بمانید.

تیم جدید رونالدو

  • رونالدو به النصر پیوست

به گزارش منابع خبری:

کریستیانو رونالدو که با منچستریونایتد قرارداد دو ساله داشت قبل از جام جهانی با این باشگاه به مشکل خورد و قراردادش را به صورت توافقی فسخ کرد.

به دنبال این اتفاق گمانه زنی‌های زیادی در مورد مقصد آینده این ستاره فوتبال جهان مطرح شد که در بین آنها خبر انتقال این بازیکن به تیم فوتبال النصر عربستان هم بود اما خیلی جدی گرفته نشد و حتی برخی از آن به عنوان یک شوخی یاد کردند.

اما امروز پنجشنبه روزنامه مارکا اسپانیا در خبری فوری اعلام کرد که رونالدو وارد عربستان شده و با مسئولان باشگاه النصر نیز به توافق رسیده است. طبق اعلام مارکا، مدت قرارداد او با النصر به مدت دوفصل و نیم خواهد بود که برای هر فصل ۲۰۰ میلیون یورو دریافتی خواهد داشت.

پیوستن رونالدو به النصر عربستان

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *