هشدار هواشناسی در کهگیلویه و بویراحمد ؛ بارش برف، باران و کاهش دما [+جزئیات]

هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بارش برف و باران و کاهش دما در این استان هشدار داد.

رضا کاکاوند روز ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱ در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران استان گفت: فعالیت این سامانه از پنجشنبه به صورت مختصر فعال می‌شود در پنج شنبه از شمال غرب استان بارش‌هایی را به صورت پراکنده داریم. در ادامه مطلب با خبر هشدار هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد همراه ما بمانید.

هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد

  • بارندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش منابع خبری:

از عصر جمعه بارش ها به صورت فراگیر در کل استان شروع می‌شود و تا عصر شنبه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: آموزش و پرورش باید آمادگی را برای تعطیلی روز شنبه به جهت احتمال سرما و یخبندان در نظر بگیرد که ممکن است چنین وضعیتی را داشته باشیم. کاکاوند خطاب به کشاورزان مناطق گرمسیری بیان کرد: اگر تاکنون کشت خود را انجام نداده اید ظرف امروز و فردا این کار انجام دهند.

ایجاد کانال‌های تخلیه اضطراری آب در اطراف مزارع کشاورزی، استخر‌های پرورش ماهی برای جلوگیری از خسارت احتمالی، عدم جابجایی کندو‌ها و تغذیه جایگزین زنبور‌ها و برداشت ذرت در مناطق گرمسیری از دیگر هشداری‌های هواشناسی به کشاورزان استان است. طبق وضعیت جوی ۲۴ ساعت گذشته، امامزاده جعفر با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتی گراد ، گرمترین و یاسوج با کمینه دمای ۲- سانتی گراد سردترین نقاط استان بودند.

پیش بینی هوای کهگیلویه وبویراحمد

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *