شوخی جنجالی سامان گوران با ابوالفضل پورعرب در برنامه زنده! [+ویدیو]

شوخی سامان گوران با ابوالفضل پورعرب در برنامه زنده شب یلدا باعث واکنش تند وی به گوران شد. سامان گوران سابقه زیادی در ایجاد اینگونه حواشی در تلویزیون دارد.

شبکه‌های تلویزیونی برخلافِ ادعای رسانه‌های معاند، رنگارنگی از حضور هنرمندان و اتفاقات یلدایی به آنتن رساندند؛ اما در عین حال خلأها و نقاط ضعفی هم در این کنداکتور به چشم می‌خورد. در ادامه مطلب با خبر شوخی سامان گوران درشب یلدا همراه ما بمانید.

شوخی سامان گوران با ابوالفضل پورعرب

  • سامان گوران و ابوالفضل پورعرب شب یلدا

سامان گوران در ویژه‌برنامه شب یلدای شبکه پنج، درحالی که زیر کرسی کنار دست ابوالفضل پورعرب، بازیگر مطرح دهه‌های شصت و هفتاد سینمای ایران نشسته بود به او گفت: «خیلی خوشحالم زیر یک پتو با شما هستم.» پورعرب از این شوخی عجیب روی آنتن زنده دلخور شد و پرسید:

«این شوخی بود که می‌گویی زیر پتو؟ از این شوخی‌ها بامن نکن. شما از پسر من کوچکتری و پسرم هم با من شوخی نمی‌کند.»

ابوالفضل پورعرب متولد دوم تیر ماه سال 1340 در تهران است و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشسرای هنر میباشد. ابوالفضل پورعرب تا کنون سه بار ازدواج کرده و دارای سه فرزند می باشد. واکنش تند و عصبانیت ابوالفضل پورعرب به شوخی های کمدین ویژه برنامه شب یلدای شبکه پنج را در ادامه ببینید.

در ادامه میتوانید فیلم شوخی سامان گوران با ابوالفضل پور عرب را تماشا کنید:

شوخی سامان گوران با ابوالفضل پور عرب در شب یلدا

بیشتر بخوانید:


3 thoughts on “شوخی جنجالی سامان گوران با ابوالفضل پورعرب در برنامه زنده! [+ویدیو]

  1. چیزی نگفت.بدبخت گفت زیر پتوی کرسی در کنار هم هستیم
    پور عرب پیر شده اعصاب شوخی نداره نیاد برنامه زنده حوصله همه رو سر ببره. بعدم راجع به اختشاشگرها فتوا بده. بره بشینه دندون مصنوعی هاسو مسواک کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *