ببینید: بیهوش شدن کنعانی زادگان در بازی روز گذشته الاهلی! [+فیلم]

بیهوشی کنعانی زادگان ؛ او بعد از پایان بازی به بیمارستان رفت و سی‌تی‌اسکن انجام داد تا بررسی نهایی درخصوص ضربه‌ای که به سرش وارد شده انجام شود.

مدافع ایرانی الاهلی در اواسط نیمۀ اول بی‌هوش شد و لحظات نگران‌کننده‌ای شکل گرفت. در ادامه مطلب با خبر بیهوش شدن کنعانی زادگان همراه ما بمانید.

بیهوشی کنعانی زادگان

  • بیهوش شدن کنعانی زادگان در بازی الاهلی

به گزارش منابع خبری:

رقابت های لیگ ستارگان قطر بعد از تعطیلی طولانی از پنجشنبه از سر گرفته شد و الاهلی با دو ستاره ایرانی خود مقابل العربی متحمل شکست دو بر یک شد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده دو مدافع ملی پوش الاهلی به طور کامل در این دیدار به میدان رفتند ولی نتوانستند مانع از شکست تیمشان شوند. در اواخر نیمه نخست اما اتفاق تلخی افتاد و به نوعی خدا به ستاره تیم ملی رحم کرد.

در ادامه میتوانید فیلم بیهوش شدن کنعانی زادگان را مشاهده کنید:

کنعانی‌زادگان هرچند بعد از این صحنه و بررسی پزشکی بازی را دنبال کرد؛ اما آثار سرگیجه و درد از برخورد آرنج عمر سوما به سر وی، شرایط را برای این مدافع ایرانی سخت کرده بود. کنعانی‌زادگان بعد از پایان بازی به بیمارستان رفت و سی‌تی‌اسکن انجام داد تا بررسی نهایی درخصوص ضربه‌ای که به سرش وارد شده را دنبال کند. این بازیکن اکنون مشکلی از این بابت ندارد و با حضور در تمرینات، در رقابت جدال بعدی تیمش حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *