وام قرض الحسنه برای مادران [+جزئیات]

به تازگی خبری در مورد وام قرض الحسنه برای مادران منتشر شده است و برای بسیاری سوال شده است که آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟

وام قرض الحسنه برای مادران

مستمری بگیران تامین اجتماعی و کارمندان بازنشسته بانک رفاه که مایل به دریافت وام قرض الحسنه هستند، امکان استفاده از طرح امید رفاه را دارند. این وام قرض الحسنه به صورت قرعه کشی ماهیانه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

وام قرض الحسنه مادران

  • وام قرض الحسنه برای روز مادر
وام قرض الحسنه برای مادران
وام قرض الحسنه مادران

باز بودن حساب مرتبط با طرح امید در تاریخ پرداخت وام قرض الحسنه و عدم مسدود شدن آن تا سررسید، تکمیل حق عضویت‌های ماهیانه معوق طرح در حساب مربوطه قبل از پرداخت وام قرض الحسنه و انسداد حق عضویت‌های دریافت شده در بازه زمانی 13 ماهه ابتدایی عضویت، از جمله شرایط و الزمات اعطای تسهیلات طرح امید رفاه هستند.

وام قرض الحسنه برای روز مادر

وام قرض الحسنه برای مادران
وام قرض الحسنه برای روز مادر

در صورتی که متقاضیان این وام حق عضویت‌های ماهیانه خود را پرداخت نکنند، اسامی آن‌ها از فهرست شرکت کنندگان در قرعه کشی‌های آتی حذف خواهد شد. تسهیلات این طرح بدون سود بوده و تنها کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 24 ماه می‌رسد. با توجه به مبلغ وام، میزان کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 454 هزار و 545 تومان است. جمع کل اقساط این تسهیلات 10 میلیون و 600 هزار تومان خواهد بود. سود کل وام نیز 600 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *